haluanelämänitakaisin..

enhaluakuollaikin

Moi. Tulin tänne purkamaan tuntojani..Mä tunnen ja koen häpeää. Halusin pitää sen piilossa.. en edes tiedä tarkalleen mikä hävettää.. ympärillä leijuu negatiivinen ilmapiiri nykyään. Ihmiset odottaa et kuin olisin heille selitysvelvollinen emt. Tyhjät teot hävettää.. :( kuka auttaisi minua pois pohjalta tai tukisi siinä.. hävettää kun terapia apua en saa välttämättä..

2

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuttuaHuttua

Tutun kuulosta mulle. Kohtuutonta ankaruutta itseään kohtaan. Kukaan ei ymmärrä ja vaativat selitystä, jos ei jaksa yksin kantaa kaikkea iloisena ja sitkun pitää vielä toisia kannatella, niitä joilla menee ns. hyvin, he eivät tietenkään kestä sitä, että sinulla menisi huonosti <- oma perhe.

• JeesusPeseePoisHäpeäsi

Ensinnäkin, kukaan muu ei voi auttaa sinua, kun Jeesus Kristus - rukoile Häntä ja hän pyyhkii synnit ja häpeät pois elämästäsi

Sitten muutatkin jo ajatustyyliäsi - Jos mokaat, ajattele "No pikku moka tapahtui - Se siitä, se on mennyttä, jolle ei voi enää mitään"kukaan ei sentään kuollut"! :)

Jos kyseessä oli joku synti, pyydät Jeesukselta ja asianomaiselta sitä anteeksi ja sitten vaan... Jippii, kohti uusia seikkailuja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      41
      3040
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      45
      2867
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      49
      2491
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      46
      2265
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      25
      2074
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1830
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1749
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1590
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1513
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26