haluanelämänitakaisin..

enhaluakuollaikin

Moi. Tulin tänne purkamaan tuntojani..Mä tunnen ja koen häpeää. Halusin pitää sen piilossa.. en edes tiedä tarkalleen mikä hävettää.. ympärillä leijuu negatiivinen ilmapiiri nykyään. Ihmiset odottaa et kuin olisin heille selitysvelvollinen emt. Tyhjät teot hävettää.. :( kuka auttaisi minua pois pohjalta tai tukisi siinä.. hävettää kun terapia apua en saa välttämättä..

2

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuttuaHuttua

      Tutun kuulosta mulle. Kohtuutonta ankaruutta itseään kohtaan. Kukaan ei ymmärrä ja vaativat selitystä, jos ei jaksa yksin kantaa kaikkea iloisena ja sitkun pitää vielä toisia kannatella, niitä joilla menee ns. hyvin, he eivät tietenkään kestä sitä, että sinulla menisi huonosti <- oma perhe.

    • JeesusPeseePoisHäpeäsi

      Ensinnäkin, kukaan muu ei voi auttaa sinua, kun Jeesus Kristus - rukoile Häntä ja hän pyyhkii synnit ja häpeät pois elämästäsi

      Sitten muutatkin jo ajatustyyliäsi - Jos mokaat, ajattele "No pikku moka tapahtui - Se siitä, se on mennyttä, jolle ei voi enää mitään"kukaan ei sentään kuollut"! :)

      Jos kyseessä oli joku synti, pyydät Jeesukselta ja asianomaiselta sitä anteeksi ja sitten vaan... Jippii, kohti uusia seikkailuja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe