Moi. Tulin tänne purkamaan tuntojani..Mä tunnen ja koen häpeää. Halusin pitää sen piilossa.. en edes tiedä tarkalleen mikä hävettää.. ympärillä leijuu negatiivinen ilmapiiri nykyään. Ihmiset odottaa et kuin olisin heille selitysvelvollinen emt. Tyhjät teot hävettää.. :( kuka auttaisi minua pois pohjalta tai tukisi siinä.. hävettää kun terapia apua en saa välttämättä..
haluanelämänitakaisin..
2
198
Vastaukset
- TuttuaHuttua
Tutun kuulosta mulle. Kohtuutonta ankaruutta itseään kohtaan. Kukaan ei ymmärrä ja vaativat selitystä, jos ei jaksa yksin kantaa kaikkea iloisena ja sitkun pitää vielä toisia kannatella, niitä joilla menee ns. hyvin, he eivät tietenkään kestä sitä, että sinulla menisi huonosti <- oma perhe.
- JeesusPeseePoisHäpeäsi
Ensinnäkin, kukaan muu ei voi auttaa sinua, kun Jeesus Kristus - rukoile Häntä ja hän pyyhkii synnit ja häpeät pois elämästäsi
Sitten muutatkin jo ajatustyyliäsi - Jos mokaat, ajattele "No pikku moka tapahtui - Se siitä, se on mennyttä, jolle ei voi enää mitään"kukaan ei sentään kuollut"! :)
Jos kyseessä oli joku synti, pyydät Jeesukselta ja asianomaiselta sitä anteeksi ja sitten vaan... Jippii, kohti uusia seikkailuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2174068Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45856