Moi. Tulin tänne purkamaan tuntojani..Mä tunnen ja koen häpeää. Halusin pitää sen piilossa.. en edes tiedä tarkalleen mikä hävettää.. ympärillä leijuu negatiivinen ilmapiiri nykyään. Ihmiset odottaa et kuin olisin heille selitysvelvollinen emt. Tyhjät teot hävettää.. :( kuka auttaisi minua pois pohjalta tai tukisi siinä.. hävettää kun terapia apua en saa välttämättä..
haluanelämänitakaisin..
2
135
Vastaukset
- TuttuaHuttua
Tutun kuulosta mulle. Kohtuutonta ankaruutta itseään kohtaan. Kukaan ei ymmärrä ja vaativat selitystä, jos ei jaksa yksin kantaa kaikkea iloisena ja sitkun pitää vielä toisia kannatella, niitä joilla menee ns. hyvin, he eivät tietenkään kestä sitä, että sinulla menisi huonosti <- oma perhe.
- JeesusPeseePoisHäpeäsi
Ensinnäkin, kukaan muu ei voi auttaa sinua, kun Jeesus Kristus - rukoile Häntä ja hän pyyhkii synnit ja häpeät pois elämästäsi
Sitten muutatkin jo ajatustyyliäsi - Jos mokaat, ajattele "No pikku moka tapahtui - Se siitä, se on mennyttä, jolle ei voi enää mitään"kukaan ei sentään kuollut"! :)
Jos kyseessä oli joku synti, pyydät Jeesukselta ja asianomaiselta sitä anteeksi ja sitten vaan... Jippii, kohti uusia seikkailuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882