etkä toisen tunteita.Siksi siis turha olla kateellinen.
Ymmärsin tämän kolmikymppisenä kun kuulin, että minua jotkut muut kadehtii.
Kuulemma kaikki näytti olevan niin helppoa ja sujuvan hyvin.
Väärin.
Pahimpia asioita pidin syvällä piilossa .
Toisen elämää et voi tietää
lkiyt
1
117
Vastaukset
- Kirsikoo1
aloitus ei ole nimimerkkini tai minun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maailman suurin sanomalehti: Sanna Marin on coolein poliitikko
Sanna saa taas ylistystä maailmalla. Ja mikäs siinä, onhan hän ylivoimaisesti paras pääministeri Suomen historiassa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaa7026659Sanna Marinin UUSI sähellysvideo julki. Iljettävää ja kuvottavaa katseltavaa
En olisi uskonut että näen maamme pääministeristä näin puistattavan videon. Jos jäljellä oli vielä ripaus arvovaltaa ja kunnioitusta pääministeriä koh7316473Mihin aikaan tulee Marinin eroilmoitus huomenna?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cc979c9c-c331-42f5-afe6-d30bdb869e3a Yksityiset pikku bileet, taustalla kuuluu: v*ttu tästä tulee hyvä olo. Jau3534396Sanna Marin juhlii humalassa haarat levällään
Kuvat tulivat vihdoin julki. Melkoinen pienen lapsen äiti.4104044"Bile-Sanna" lempinimen saanut Sanna Marin selittelee: "Tiesin kyllä, että minua kuvataan, mutta..."
Bile-Sannan bailuvideo on saanut pääministerin myrskyn silmään. Mitä mieltä olet, pitäisikö pääministerin saada olla ihan tavallinen ihminen ja juhlij4273514Petteri Orpo väläyttää leikkauksia: 'Me joudumme säästöihin ja sopeutukseen'
Jätti-inflaatio sähkö, polttoaineet, ruoka ym. kallistuu hurjasti ja Petterin kokoomus haluaa leikata, ja kokoomuksen tuntien leikkauksien painotus ni3223141Parveketupakointi
Tupakoija on itsekäs ja piittaamaton muista asukkaista, parvekkeella tupakoijan savu kulkeutuu useisiin lähistöllä oleviin asuntoihin. Ei ole mukavaa2432034- 2081747
Jauhojengi äänet lisätty videoon jälkikäteen
Kylläpäs taas jauhotettiin persupölvästit tässäkin tapauksessa :-D Hyvä läppä tuo kyllä on.711314Sanna Marin juhlii ja tanssii villisti julkkisporukassa.
Videot alkoivat levitä somessa: Sanna Marin juhlii ja tanssii villisti julkkisporukassa. Pääministeri Sanna Marin tanssii ja laulaa useilla videoilla2161266