Moi,
Paljonko kustantaa uusi laturi hihna työ vm. 2011 Toyota Corollaan ?
Löytyykö täältä tietoa aiheesta?
Corollaan vm. 2011 uuden laturin hinta????
6
186
Vastaukset
- Teepäitse
N. 1000 € töineen Espoossa.
- Osiaunohtuu
Miksi se pitää ostaa, eikö ollut uutena mukana?
- nyrkkipaja
Kolmella tonnilla vaihdetaan uuteen!
- 8kahdeksas
No, voe hyvänen aika sinua.
- korjaaite
380e motonet, hihna 30e, vaihto 120e.
Jos osaat vaihtaa öljyt, ja lukea auttavasti englantia, taitotasosi riittää laturin vaihtoon.
Osta motonetistä korjausopas ja sen avulla vaihda se.
Korjaa myös jarrut plus muut vastaavat kohteet itse, niin säästät tuhansia euroja. Hae huoltokirja leimat vaan öljynvaihtoihin.
Tietysti, jos konepellin avaaminen on jo isojuttu, niin sitten vie pajalle.
Tietysti, jos kellään tutulla ei ole tallia tai pääsyä lämpimään paikkaan, niin eihän tuolla pakkasessa kukaan mitään korjaa, se on selvä.
Yksityisten omistajien, yli pari vuotta vanhojen autojen tuotto korjaamoille ei varmaan ole kansan taloutta pystyssä pitävä asia, siksi kehtaankin kehottaa itse korjaamiseen, ei ole niin vaikeaa kuin luullaan.
Ystäväni on keskisuuressa autoliikkeessä töissä, huollon puolella. Sanoi ettei ole tällä viikolla tehnyt yhtäkään laskua yli kolme vuotiaaseen autoon yksityisasiakkaalle, firmojen autoja siellä huolletaan ja korjataan. - Älämaksaliikaa
Tarvikelaturi n. 270, hihna n. 20, työ alle tunti eli n. 350 eur, joku väitti löytäneensä 100 euron laturin Tojoon, tod.näk. tilannut netistä, ei taida Suomen varaosa-kaupoista löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193782
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232912Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122461- 461971
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2431640Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441575- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201346- 951201