Pakko kirjoittaa jonnekin.. Eli olemme 25-30 vuotiaita miehelläni on lapsi entisestä suhteestaan. Mies ei halunnut lasta silloin ja nainen huijasi miehen isäksi, mies olisi voinut lähteä, mutta yritti lapsen takia mutta ero siinä tuli. Me tapasimme vuosi heidän eron jälkeen ja mies kertoi minulle ettei heidän suhteessaan ollut ollut rakkautta aikoihin, mies vain yritti lapsen takia mutta huomasi, että riitaisa suhde ei ole hyväksi. Minä tulin raskaaksi pari kk siitä, kun aloimme tapailla ja molemmat tiesi, että vahinko voi käydä. Se sitten kävi. Päädyimme aborttiin, sillä halusin olla tuon täydellisen miehen kanssa, joka kohteli minua hyvin. Tästä on nyt yli vuosi aikaa. Mies ei siis ollut valmis toiseen lapseen niin äkkiä sen jälkeen, kun ennen oli tapahtunut mitä on tapahtunut. Abortissa sain tukea ja luulin että selviän siitä. Nyt minua on alkanut vaivata vauvakuume ja haluaisin lapsen. Mies on sanonut, että haluaa minun kanssasi lapsia muttei vielä. Meillä on olllut melko riitaisa suhde, joka alkoi jonkun aikaa abortin jälkeen. Mies ei halua tehdä riitojen keskelle lapsia ja ymmärrän sen, mutta tuntuu että aiheutan riitoja koska haluan lapsen niin kovasti ja olen kateellinen, että mies on isä jollekin muulle. Me tulemme miehen lapsen kanssa toimeen mitä parhaiten ja kun minulla ja miehellä menee hyvin meillä menee tosi hyvin mutta riidat raastavat meitä ja mies onkin alkanut miettimään onko parempi erota. Tämä on minulle todella vaikeaa, sillä tein abortin että saan olla hänen kanssaan ja toiveissa oma lapsi ehkä parin vuoden sisään. Nyt tämä raastava vauvakuume vaivaa minua koko ajan ja olen kateellinen miehen eksällä, koska hänellä on lapsi mieheni kanssa. En voi sietää eksää, eikä se miestäni haittaa, sillä hänkään ei pidä hänestä sillä eksä teki mitä teki. Mutta miten tästä kateellisuudesta voi päästä eroon? Onko kellään kokemuksia? Haluaisin olla miehen kanssa ja tehdä joskus lapsia, haluaisin jaksaa odottaa sinne asti. Abortti on vain alkanut kaduttamaan minua, sillä minulla voisi olla jo oma lapsi. Eniten ärsyttää se, että miehen eksä on saanut pitää lapsen ja minä en, siitä tulen kateelliseksi...
Vauvakuume abortin jälkeen...
34
119
Vastaukset
- trollinprovooko
Ootko mielestäs ansainnu vielä lapsia? Murhasit lapses koska "ei sovi ennenku ehkä 1-2 vuoden päästä vasta"?!! Toivottavasti et saa sittenkään kun niitä alat yrittää. Se ois sulle ihan oikein. Elämää kun ei aina voi suunnitella valmiiks eikä se mee niinkun elokuvissa.
Taidat olla hiukan yksinkertanen ja todellakin epätoivonen tyrkky kun pitää tappaa lapsensa jonkun muka-tärkeemmän ukon mieliks! Anna miehen olla ja lähteä, merkit suhteen kuolemallehan on jo ilmassa. Kukapa mies haluaiskaan lastensa äidiksi itsekästä mukavuusmurhaajaa... noin siinä sitten käy kun rakkauden hedelmiä murskataan. Loppuelämäsi joudut nyt noissa syyllisyystraumoissas kadehtiin muiden puhtoista omaatuntoa, itse kun survoit melenrahas viemäriin sen lapsiparkas mukana. Ehkä myös joudut vielä kadehtiin toisten onnellisia perheitä ja lapsiakin, kuten jo kadehditkin....kun itse tapoit ainoan minkä oisit voinu saada. Siitä päätöksestä on turha syytellä muita. Nyt voit enää kysellä itteltäs että kannattiko?- voinyyhkytinyyhXD
Ettäkö oikein törkeetä kun ladotaan vaan ne ikävät tosiasiat päin naamaa niinkun ne on... :)) eihän nyt itsekkäitä lapsenmurhaajia sovi mitenkään "kiusata" totuuksilla ym. "väärillä" melipiteillä :DD hyi hyi.. pitäs vaan kaikkien silisilitellä päätä silkkihanskoin hyshys ja "iiiihan oikein teit"! :D aika mitätöntä vaan verrattuna siihen mitä se "kiusattu" teki omalle lapselleen.....mutta siitähän sä kiksis saat kun ryöpytät tänne traumatunkiolles tota katkeraa pahaa oloos.. että edes hetkeks helpottais, ei vaan oikein siltä näytä ;))
- opetteletermit
Ei se ole ikävien tosiasioiden latomista, että toivotaan toiselle jotain pahaa tapahtuvaksi. Toive ei ole tosiasia. Et myöskään tiedä henkilön älykkyydestä mitään, joten et voi sanoa tätä "yksinkertaiseksi". Ei myöskään ole "ikävä tosiasia" että kukaan mies ei haluaisi seurustella abortin tehneen naisen kanssa - useinhan mies nimenomaan haluaa aborttia! Et voi tietää, tuleeko kirjoittaja kärsimään loppuikänsä syyllisyystraumoista. Nämä eivät ole mitään tosiasioita vaan pelkkää solvausta.
- kirveltävätosiasiaon
että tässäkin toivottiin lapselle mitä pahinta tapahtuvaksi, eikä jääny pelkästään toiveeks! Mutta hellanlettas kun suosijakiihkoja liikuttaa vaan miltä murhaajasta tuntuu, se kun voi vaikka loukkaantua liian ikävistä tosiasioista :D
"Et myöskään tiedä henkilön älykkyydestä mitään, joten et voi sanoa tätä "yksinkertaiseksi"."
Kirjotus ja valinnat paljastaa aivan riittävästi. Mutta ei ihme jos sinä et samalle tasolle taantuneena sitä huomaa.
" kukaan mies ei haluaisi seurustella abortin tehneen naisen kanssa"
Voihan sitä vakkari panopuuna käyttää ketä tahansa.. tai sitten on alemman tason mies joka ei parempiakaan saa. Fiksummat kunnon miehet ei koske kalmankammioihin pitkällä tikullakaan.
"Nämä eivät ole mitään tosiasioita vaan pelkkää solvausta."
Nämä ei ole tosiasioita vaan pelkkää harhasta mutusyytössontaas. - opetteletermit
"se kun voi vaikka loukkaantua liian ikävistä tosiasioista :D"
Pahan toivominen toiselle ei edelleenkään voi mitenkään päin käännettynä olla "tosiasia".
"Kirjotus ja valinnat paljastaa aivan riittävästi."
Paljastaa yhden mielipiteen yhden asian suhteen. Ei minusta ainakaan tuo yksi lyhyt teksti riitä kirjoittajan älykkyyden arviointiin.
"Fiksummat kunnon miehet ei koske kalmankammioihin pitkällä tikullakaan."
Ai jaa? Tunnen henkilökohtaisesti onnellisen parin, jonka vaimo teki abortin kymmenisen vuotta sitten, yhä ovat yhdessä ja lujemmin kuin koskaan. Luen molemmat fiksuiksi ja järkeviksi ihmiseksi, vaikka elämä olikin yhdessä vaiheessa vähän sekaisin. Miten toimit, jos tapaat miehen jota pidät fiksuna, mukavana, älykkäänä jne. ja saatkin tietää että hänen vaimonsa on tehnyt abortin? Muuttuuko hän yhtäkkiä päässäsi idiootiksi ja "alemman tason mieheksi"?
"Nämä ei ole tosiasioita vaan pelkkää harhasta mutusyytössontaas."
No, perustele sitten, miten lausetta "toivon että et saa lapsia" voi millään tavalla vääntäen kuvailla sanalla "tosiasia"? Ethän sinä edes sanonut tuossa mitään faktaa, vaan ainoastaan asian jota toivoit tapahtuvaksi? - opettelekeskenäs
"Pahan toivominen toiselle ei edelleenkään voi mitenkään päin käännettynä olla "tosiasia"."
Tosiasiana on kerrottu se pahuus mitä lapselle toivottiin ja tapahtu.
"Paljastaa yhden mielipiteen yhden asian suhteen. "
Ihan kuten sunkin.
"Luen molemmat fiksuiksi ja järkeviksi ihmiseksi,"
No tää ei nyt varsinaisesti yllätä :D
"Miten toimit, jos tapaat miehen jota pidät fiksuna, mukavana, älykkäänä jne. ja saatkin tietää että hänen vaimonsa on tehnyt abortin?"
Oon tavannu useempiakin, muttei se tarkota että ne miehet sitä ois halunnu.
"No, perustele sitten, miten lausetta "toivon että et saa lapsia" voi millään tavalla vääntäen kuvailla sanalla "tosiasia"?"
Siis se ei oo sun mielestä tosiasia että joku toivoo sitä vaikka kirjottaa niin? No, ihan kuinka vaan :) - opetteletermit
"Ihan kuten sunkin."
Nyt en ihan ymmärrä mitä tällä tarkoitat? Joo, mun kirjoitukset paljastaa mun mielipiteitä tiettyjen asioiden suhteen, ihan niin kuin sunkin. Ei niiden perusteella kuitenkaan voi älykkyydestä paljoakaan sanoa.
"muttei se tarkota että ne miehet sitä ois halunnu."
Mutteivät kuitenkaan ole vaimojaan jättäneet... eivät siis voi olla fiksuja tai järkeviä "kunnon miehiä" vaan automaattisesti alemman tason miehiä jotka eivät parempaa saa?
"Siis se ei oo sun mielestä tosiasia että joku toivoo sitä vaikka kirjottaa niin? No, ihan kuinka vaan :)"
No totta kai se on tosiasia että sä toivot ettei aloittaja saa lapsia, mutta se sun toivoma tapahtuma ei ole mikään tosiasia vaan pelkästään sun toiveitas = mielikuvitustas. - ehkäsetoteutuu
""muttei se tarkota että ne miehet sitä ois halunnu."
Mutteivät kuitenkaan ole vaimojaan jättäneet..."
Häh? Kyllä ne kuule on ihan sinkkuja ollu eli jättäny ne katalat aborttööri-exänsä.
"ei ole mikään tosiasia vaan pelkästään sun toiveitas = mielikuvitustas."
Missä sellasia oli väitettykään? No kukaanhan ei voi tietää mitä tulee tapahtuun..
- NäpitIrtiNaisista
Aloittaja kertoo, kuinka nuori äiti muilutettiin ja pakotettiin mukavuusaborttiin. Sitten tuntuu pahalta ja lasta on ikävä.
Aloitus kertoo, ettei aborttiväen kuolemankauppiaiden kammottavalla tuotteella ole palaustuoikeutta. Voimme vain toivoa parasta lapsensa kadottaneelle äidille.
Toivottavasti naiset osaavat lyödä kirvelevän litsarin aborttiasiamiehille vasten kasvoja. Aborttiväki on naisten säälimätön kyykyttäjä ja lasten ja hyvän elämän leppymätön vihollinen.
Aborttiväkä on käskettävä jättämään äidit rauhaan ja pitämään likaiset näppinsä irti lapsista.- asiamieskö
Vaikka hyväksyn abortin niin en ole sitoutunut miksikään aborttiasiamieheksi, en myöskään kuolemankauppias, väkeni on ihan normaaleja ihmisiä, ilman etuliitettä abortti. Abortti on joissakin tilanteissa hyvä asia, mutta painotan ehkäisyn puoleen voimakkaasti.
Kumma kuinka olet tunkemassa uteliaan tunkeilevan nenäsi joka väliin. - sokonkiistointtämutuXD
asiamieskö kirjoitti:
Vaikka hyväksyn abortin niin en ole sitoutunut miksikään aborttiasiamieheksi, en myöskään kuolemankauppias, väkeni on ihan normaaleja ihmisiä, ilman etuliitettä abortti. Abortti on joissakin tilanteissa hyvä asia, mutta painotan ehkäisyn puoleen voimakkaasti.
Kumma kuinka olet tunkemassa uteliaan tunkeilevan nenäsi joka väliin."väkeni on ihan normaaleja ihmisiä, "
Juu, ihan "normaalit" ne täällä kiihkoilee ja sylkee viekottelevia murhien puolustelujaan ym. proppisvalheitaan vuosista toiseen :DDDD lapsia suojelevien päälle ryöpytettyjä katkeria haukkumatörkyjä unohtamatta ;))
"olet tunkemassa uteliaan tunkeilevan nenäsi joka väliin."
Kuule vähintään yhtä oikeutetulla sananvapaudella kun sinäkin. Mutta toki voit häipyä täältä häiriköimästä millon vaan jos ei miellytä ja totuus on liian rankkaa... - 47344aborttiväkä
"Aloittaja kertoo, kuinka nuori äiti muilutettiin ja pakotettiin mukavuusaborttiin. Sitten tuntuu pahalta ja lasta on ikävä."
Aloittaja ei kyllä kertonut näin. Aloittaja kertoi, että on yhdessä kaverinsa kanssa päätyneet aborttiin. Aloittaja ei myöskään kertonut, että hänellä on lasta ikävä. Hän sanoi olevansa kateellinen miehen exälle, koska tällä on lapsi miehen kanssa. Ikävää ei mainita. Tunne on kateus. - sakinkiemurtelutXD
47344aborttiväkä kirjoitti:
"Aloittaja kertoo, kuinka nuori äiti muilutettiin ja pakotettiin mukavuusaborttiin. Sitten tuntuu pahalta ja lasta on ikävä."
Aloittaja ei kyllä kertonut näin. Aloittaja kertoi, että on yhdessä kaverinsa kanssa päätyneet aborttiin. Aloittaja ei myöskään kertonut, että hänellä on lasta ikävä. Hän sanoi olevansa kateellinen miehen exälle, koska tällä on lapsi miehen kanssa. Ikävää ei mainita. Tunne on kateus."Aloittaja ei myöskään kertonut, että hänellä on lasta ikävä. Hän sanoi olevansa kateellinen miehen exälle, koska tällä on lapsi miehen kanssa."
Juu, sehän onkin iiiiiiihan eri asia :DD alottaja toivoo jokatapauksessa nyt että hänenkin lapsensa olisi elossa. - opetteletermit
sakinkiemurtelutXD kirjoitti:
"Aloittaja ei myöskään kertonut, että hänellä on lasta ikävä. Hän sanoi olevansa kateellinen miehen exälle, koska tällä on lapsi miehen kanssa."
Juu, sehän onkin iiiiiiihan eri asia :DD alottaja toivoo jokatapauksessa nyt että hänenkin lapsensa olisi elossa.Ei aloittaja sanonut että haluaisi oman lapsensa olevan elossa. Ilmeisesti olet lukutaidoton? Hän haluaisi uuden lapsen, ja on siksi kateellinen lapsia saaneelle naiselle. Ei hän sen abortoidun perään tekstin mukaan haikaile.
- rivien_välistä
opetteletermit kirjoitti:
Ei aloittaja sanonut että haluaisi oman lapsensa olevan elossa. Ilmeisesti olet lukutaidoton? Hän haluaisi uuden lapsen, ja on siksi kateellinen lapsia saaneelle naiselle. Ei hän sen abortoidun perään tekstin mukaan haikaile.
Sulle pitäs kai kaikki olla kirjotettuna ta-vu-vii-vo-jen kera jotta menis perille, eikä mikään voi tarkottaa eri sanoilla yhtä ja samaa. Ilmeisesti olet ymmärryskyvytön?
Vai jotain tulevaa se tässä haikailee :D
"_Abortti_ on vain alkanut _kaduttamaan_ minua, sillä minulla _voisi olla jo oma lapsi_." <- jotain TULEVAAKOHAN se tässä tarkottaa vaiko nimenomaan sitä joka taepttiin??! :D "Eniten ärsyttää se, että miehen eksä _on saanut pitää lapsen_ ja _minä en_, _siitä_ tulen kateelliseksi..." <- tässä puhuu imperfektissä lapsen pitämisestä, jota itse EI SAANUT pitää. Että kukahan se tässä tosiaan lukutaidottomuuttaan omiaan vetelee... ;DD
- KarmeeKohtalo
Jos suhde on riitaisa jo nyt, mitä mieltä on lasta alkaa tekemään? Kun mieskin vihaa koko ajatusta. Selkeästi tuo suhde ei tule kestämään, huonolta kuulostaa miehen puolelta. Tuntuu, että yrität väkisin pitää suhdetta kasassa. Perusta perhe vasta kun löydät tasapainoisen suhteen, jossa molemmat on valmiita sitoutumaan vanhemmiksi. Pitkän seurustelun jälkeen kun tunnet toisen riittävän hyvin.
Aborttia on turha katua, pidemmän päälle huomaat, että se kannatti. Ei jokaisen tapaamansa miehen kanssa kannata suunnitella perhettä ja tehdä lapsia. Se on tosi kypsymätöntä ja naiivia. Estä sotkuinen huoltajuustappelu tyyppien kans kanssa, joita et jälkikäteen olisi halunnut koskaan tavatakaan. - Lyhyestä-virsi-kaunis
Kirjoituksestasi aloittaja hyppää silmille seuraavat asiat:'
- nainen huijasi miehen lapsen isäksi
- mies huomasi että riitaisa suhde ei ole hyväksi
- mies ei ollut toiseen lapseen valmis
- meillä on ollut melko riitaisa suhde
- mies ei halua tehdä riitojen keskelle lapsia
- tuntuu että minä aiheutan riitoja
- riidat raastavat (mutta silti muka menee hyvin??)
- olen kateellinen miehen eksälle
- eniten ärsyttää se, että miehen eksä on saanut pitää lapsen ja minä en
- mies on alkanut miettimään onko parempi erota
Miksi olet kateellinen miehen eksälle? Siksikö että tämä jätettiin vai?
Miksi painostat ja riitautat asian, mihin toinen ei selväsanaisesti halua ryhtyä, kun juuri pääsi yhdestä painostajasta eroon. Mies on täysin oikeassa, parempi erota, kun kerran suhde on pelkkää riitaa. Minäkin eroaisin. Ihmiset haluaa eri asioita. Sinä lapsia, mies olla rauhassa. Aborttia on aivan turha katua. Tehty mikä tehty, ja mies olisi lähtenyt jo ennemmin lätkimään, kuten eksänsäkin luota. Tässä tilanteessa abortti on ollut järjellisin teko. Lohduta itseäs sillä.- laihalohtu
Vai että pitäs lapsen hätiköidyn ja turhan tappamisen oikein "järjellisenä" lohduttaakin..!
"Miksi olet kateellinen miehen eksälle?"
Et siis tätäkään halua ymmärtää.. no oiskohan vaikka siks mitä sanottiin, eli älynny pitää lapsensa ja putipuhtaan omantuntonsa..? - Lyhyestä-virsi-kaunis
laihalohtu kirjoitti:
Vai että pitäs lapsen hätiköidyn ja turhan tappamisen oikein "järjellisenä" lohduttaakin..!
"Miksi olet kateellinen miehen eksälle?"
Et siis tätäkään halua ymmärtää.. no oiskohan vaikka siks mitä sanottiin, eli älynny pitää lapsensa ja putipuhtaan omantuntonsa..?Hei joo kuulepa laihalohtu. :)))
Tajuan kyllä mitä asialla tarkoiteetu! Siis kun "epätoivoinen" kertoi että on kateellinen siitä että exällä on lapsi mutta epätoivoisella ei ole. Mutta SINUN täytyy olla jotenkin sarkasmintajuton, koska et ite ymmärtäny mitä meinasin.
Siis sitä, että vaikka exä-naisystävällä on lapsi, niin hän menettti miehensä, vaikka hankki lapsen AINOASTAAN pitääkseen miehen. Eli onko siinä mitään kadehdittavaa? Hän menetti sen mitä yritti kieroudella hankkia, ja lapsi oli pelkkä pelinappula. Lapsi ei saa olla mikään hyödyke.
- Oprah
Mulla taas jäi verkkokalvolle toi:
"päädyimme aborttiin koska halusin olla tuon täydellisen miehen kanssa"
Eli abortti oli miehen vaatimus suhteen jatkamiselle? Monet naiset tekee abortin sen takia, että mies ei halua lasta. Tehdään valinta kahden välillä ja suhdetta pidetään tärkeämpänä. Jos olisit pitänyt lapsen, sulla ei olis nyt miestä. Kaikkea ei voi saada. Pakottamalla mies isyyteen et häntä saa, kuten ei edellinenkään.- tuskinsiitäkiinni
"Jos olisit pitänyt lapsen, sulla ei olis nyt miestä."
No sitähän ei voi mitenkään tietää.. moni mieshän heltyy lapsen edessä ja pysyy entistä vankemmin lapsensa äidin kanssa. Ja jos suhde on mätä muutenkin, ero tulee jokatapauksessa vaikka tekis 10 aborttia sen ukon mieliks. - opetteletermit
Aiemmin joku teistä vastustajista antoi ymmärtää että mies olisi häipynyt juuri tuon abortin takia. Mutta jos suhde on mätä muutenkin, ero tulee joka tapauksessa vaikka hankkisi 10 lasta sen ukon mieliksi...
- erilopputulokset
Ja sillon jäis sentään siitäkin lapsi elämään ja itelle puhdas omatunto.. ei ois uhrannu jopa lapsensa henkeekin jonkun mädän ukon mieliks.
- NäinhänSeAina
Ja sehän on tosiaan hyvä juttu että nainen menettää miehen, johon on mahdollisesti erittäin syvästi rakastunut, lapsen takia. Edesauttaa tervettä äiti-lapsisuhdetta jne... mielenterveydellekin varmaan hyväksi, varsinkin jos taipumusta masennukseen tms?
- vinoutunuttaon
Ai parempiko sitten on menettää (tappamalla!) jonkun kusipään mulkun takia joka ehkä kuitenkin häipyy myöhemmin, oma lapsensa ja siinä samassa mielenrauhansa ja -terveytensä, ehkä jopa ainoan lapsen minkä koskaan ois voinu saada, eli myös hedelmällisyytensä, äitiytensä, mummoutensa jne.? Edesauttaa varmaan hyvän rakkaussuhteen kehittymistä jatkossa.. ja sitä muutenkin jo horjuvaa psyykee.
- Niinhännetekkee
vinoutunuttaon kirjoitti:
Ai parempiko sitten on menettää (tappamalla!) jonkun kusipään mulkun takia joka ehkä kuitenkin häipyy myöhemmin, oma lapsensa ja siinä samassa mielenrauhansa ja -terveytensä, ehkä jopa ainoan lapsen minkä koskaan ois voinu saada, eli myös hedelmällisyytensä, äitiytensä, mummoutensa jne.? Edesauttaa varmaan hyvän rakkaussuhteen kehittymistä jatkossa.. ja sitä muutenkin jo horjuvaa psyykee.
Kokoajanhan te vastustajat mölisette tässä ketjussa että mies tässä on se uhri joka kyllä olis ottanu lapsen vastaan. ja nainen on se paha, joka ei ansaitse lasta eikä miestä, joka jättää abortin tekijän. Nytkö se onkni kusipää mulkku? Hei haloo miten tää nytten muuttukin näin.
Hei jotain johdonmukaisuutta tarvis. Aloittaja on kertonu tarinansa, eikä tässä ole mitään asiaa alkaa mulkuttelemaan ketään.
Aloittaja on tehnyt abortin pitääkseen miehensä koska tämä ei ole valmis lapsiin. Aloittaja katuu aborttia, joka kuitenkin oli tämän suhteen edellytys. Aloittajalla on kuitenkin heränny katumus abortista ja miettii että miehen exällä onkin jotain mitä aloittajalla ei ole. Mutta aloittajalla on myös jotain, mitä exällä ei ole eli tää mies joka on aloittajalle kuiteskin tärkeämpi asia, kun kerta meni abortin tekeen. Nyt aloittajalle on tullut tää sama väläys, että olispa lapsi, että että olis oikea perhe tään miehen kanssa, mutta ei samalla muista sitä, miten edelliselle kävi. Aloittajan kannattaa odottaa, jos mies löytää jonkun sellasen joka ei koko ajan ahista hankkimaan lapsia. Loppupeleissä kun aloittajalle jää käteen kuitenkin vain yksinhuoltajuus, kun ei kuuntele miestä ja tään halua. Naisilla on enemmän ja vähemmän tarve sitoa mies itseensä pelosta että mies jättää. Ja jättäähän se useimmiten olipa sittn sankari tai mulkku. On helpompaa tulla jätetyksi ilman huollettavia.
Eikö tää nyt oo niin selkeetä eikä tarvi koko ajan nimitellä. Asioita voi miettiä haukkumattakin. - sakinharhatkiihtyy
"mölisette tässä ketjussa että mies tässä on se uhri joka kyllä olis ottanu lapsen vastaan."
Näet jo ressukka ihan omias täällä :D
"Nytkö se onkni kusipää mulkku?"
MYÖS mies on mulkku. Ja alottaja hieman yksinkertanen ja mulkun tossun alla. Mikä tässä nyt on noin epäselvää?
"Aloittaja on tehnyt abortin pitääkseen miehensä "
Ja sun mielestä se onkin varmaan toooosi fiksua ryhtyä murhaileen lapsiaan vaan jotta sais pidettyä jonkun kusipäisen tätä vaativan ukon ittellään? :DDD säälittävän epätoivosta..
"Mutta aloittajalla on myös jotain, mitä exällä ei ole eli tää mies"
Sepä varmaan lohduttaakin kun lapsi lojuu siellä viemärihaudassaan.. ja mitään takeitahan ei oo että se ukko sittenkään jäis sen luo, voi lähtee nytkin millon tahansa.
Vauvakuumeinen aloittaja:
Kannattaisiko odottaa sen vauva-asian kanssa, kunnes näet onko suhteella tämän miehen kanssa lainkaan tulevaisuutta? Jos yrittää sitoa toista ihmistä itseensä lapsen avulla, eikä suhteessa ole muita koossapitäviä voimia, niin käyhän siinä sitten niin, kuten kerrot miehen edellisessä suhteessa käyneen. Ilmeisesti olet siis tehnyt abortin pitääksesi tämän "täydellisen" miehen? Se, ja myöskin seikat, että suhteenne on jatkuvaa riitelyä, ja mieskin on lapsenhankintaa vastaan, ei kyllä mielestäni lupaa mitään hyvää tässä vaiheessa. Kannattaa antaa ajan kulua. Ehkä mies ei ole sitoutuvaa tyyppiä? Täytyisihän suhteessa kuunnella myöskin mitä toinen tahtoo ja mihin on valmis. Kadut nyt aborttia, mutta jos teet lapsen sitoutumishaluttoman miehen kanssa ja huomaat, ettet voi lapsella häntä vangita, kadut todennäköisesti myös raskaaksi hankkiutumistasi. Rauhoitu, ja anna ajan kulua!
----
Sain kyllä aamun naurut, kun tulin lukemaan tämän ketjun vastauksia. Heti kun joku kysyy neuvoa, lentää paikalle 1. solvaaja ja 2. naisten leppymätön kyykyttäjä vuodattamaan oman liturgiansa, lukematta aloitusta ja riippumatta siitä mikä on kysyjän ongelma, kunhan sai taas vähän syyn heittää roskansa jonkun heikoilla olevan ihmisen niskaan. Kun joku sanoo olevansa epätoivoinen, on se tietenkin kuin kutsu maassa makaavan potkijoille. :)
Kannattaisiko lukea ja ajatella ennen kuin kirjoittaa?
"Kukapa mies haluaiskaan lastensa äidiksi itsekästä mukavuusmurhaajaa... noin siinä sitten käy kun rakkauden hedelmiä murskataan."
Aloittajahan kertoo, että mies oli lähtenyt edellisestä suhteesta, vaikka hänet oli pakotettu isäksi. Mies ei tässä kohtaa halua lapsia, ja ilmeisesti abortti on miehen mielestä enemmän kuin ok eikä ole mitään sitoutuvaa tyyppiä kun ei jäänyt edelliseen suhteeseen lapsesta huolimatta.
Naisten leppymätön kyykyttäjä taas on avannut kyykytystiedoston.docx ja ottanut sieltä tavanomaisen aborttiväki-copypasten. Tässä kohtaa sopivampi copypaste olisi ollut vaikka naisia aborttiin painostavat miehet, kun kerran siitä tässä on kyse, ei mistään kasvottomasta aborttiväestä, joka asuu viidennessä näkymättömässä ulottuvuudessa ja joka taikavoimillaan on kaiken pahan alku ja juuuri.
Aloittaja on kuitenkin yhteisymmärryksessä kumppaninsa kanssa sen abortin tehnyt.- näinainakäy
Heti kun joku kysyy neuvoa, lentää paikalle lapsia suojelevien ja aborttiaan katuvien solvaaja ja lasten leppymätön kyykyttäjä vuodattamaan oman liturgiansa.
Lasten leppymätön kyykyttäjä taas on avannut kyykytystiedoston.docx ja ottanut sieltä tavanomaisen räyhäväki-copypasten.
"mies oli lähtenyt edellisestä suhteesta, vaikka hänet oli pakotettu isäksi."
Ja niinkö ois takuulla käyny tässäkin?
"Kun joku sanoo olevansa epätoivoinen, on se tietenkin kuin kutsu maassa makaavan potkijoille."
Sunko mielestä ei oo todellakin epätoivosta yrittää pitää miestä itellä ja suhdetta kasassa tappamalla lapsensa sen mieliks? Mitä 'potkimista' tän toteeminen on? - ettänäinsemenee
näinainakäy kirjoitti:
Heti kun joku kysyy neuvoa, lentää paikalle lapsia suojelevien ja aborttiaan katuvien solvaaja ja lasten leppymätön kyykyttäjä vuodattamaan oman liturgiansa.
Lasten leppymätön kyykyttäjä taas on avannut kyykytystiedoston.docx ja ottanut sieltä tavanomaisen räyhäväki-copypasten.
"mies oli lähtenyt edellisestä suhteesta, vaikka hänet oli pakotettu isäksi."
Ja niinkö ois takuulla käyny tässäkin?
"Kun joku sanoo olevansa epätoivoinen, on se tietenkin kuin kutsu maassa makaavan potkijoille."
Sunko mielestä ei oo todellakin epätoivosta yrittää pitää miestä itellä ja suhdetta kasassa tappamalla lapsensa sen mieliks? Mitä 'potkimista' tän toteeminen on?"mies oli lähtenyt edellisestä suhteesta, vaikka hänet oli pakotettu isäksi."
Ja niinkö ois takuulla käyny tässäkin?"
Aloittaja kirjoittaa, että "Päädyimme aborttiin, sillä halusin olla tuon täydellisen miehen kanssa, joka kohteli minua hyvin."
Tästä päätellen mies ei ole halunnut lasta, ja lapsen jälkeen mies jätti edellisenkin. Naisten kyykyttäjäkemppainen hehkuttaa, että mies jättää abortin takia, mutta tässä on käynyt juuri päin vastoin, mies jättää lapsen takia.
Aloittaja voisi tietty tarkentaa, että sanoiko mies sanallisestikin niin, että joko abortti tai hän. Ihan kokonaan ei tosta asia selviä. - Epätoivoinen_
Sanoi sanallisesti, mutta jälkeenpäin katunut sanojaan, oli kuulemma alussa shokissa ja olisi voinut käsitellä ystävällisemmin asiat. Tiedä sitten katuiko oikeasti, sanottu mikä sanottu.
- Epätoivoinen_
Kiitos viimeisimmästä vastauksesta! Ihanaa kuulla järkipuhetta.. Luulen, että mies haluaisi olla kanssani kunhan en aina alottaisi riitoja, mutta lapsi asia vaivaa minua syvästi josta helposti kehkeytyy riita. Tai ainakin mies sanoo haluavansa olla kanssani ja perustaa kunnollisen perheen kun muut asiat on kunnossa, hän on sanonut että olen parasta mitä hänellä on koskaan ollut. Tietenkin voi hän myös valehdella, kuka sitä tietää. Vaikea vaan nieleksiä lapsi asiaa ja hoitaa samalla miehen entisen suhteen lasta, silloin kun hän meillä on, oman lapsen halu on tällähetkellä valtava.
- Wilma30
Joo mustakin kantsis vaan odottaa että mieskin ehkä haluaa sen perheen. Loppuis riitely ja mieskin tuntis ettei koko ajan ahisteta nurkkaan. Oliko sulla syyllisyyden tunnetta abortista?
Hyvä, ettet pahoittanut mieltäsi kommentistani! :-) Minusta vaan ei ole hyvä kiirehtiä koska et menetä odottamisella mitään. Ymmärrän, että sitä haluaa pitää miehen kaikin keinoin ja tekee sen vuoksi uhrauksia, kuten että tekee abortin ja joutuu eksän lapsenhoitajaksi. Mutta sitten vihaa itseään ja typeryyttään, jos lopulta huomaa, ettei mies ansainnut sitä. Ja usein on viaton lapsi jo tehty, joka on sitten rasite, kun elämään astuu seuraava unelmien prinssi.
Uskon itse, että odottaminen ja vauva-asian rauhaan jättäminen selkeyttää. Keskity johonkin muuhun asiaan välillä, äläkä tee miehestä ja jatkuvasta suhdepuimisesta elämäsi keskipistettä. Ihminen haluaa jatkuvasti jotain, jonka arvelee tuovan onnellisuuden. Se on loppumaton suo, ja perässäjuoksemista. Sananlasku sanoo, että ihminen tulee onnettomaksi juuri siksi, koska haluaa aina sitä, mitä hänellä ei ole. Tsemppiä! :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312268Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751184