Salonojan Jussi aito miljonääri Jussi on näköjään lähetelly vähän tekstiviestejä! En tiedä onko mahdollista lähettää samasta puhelimesta tuhansia viestejä tonne hockey nightin palvelimeen? Mutta kuitenkin Blues-Kärpät peli oli saanut 46% kaikista äänistä ja ottaa huomioon että Saku Koivu pelaa Hämeenlinnassa! Onhan sekin totta että porvareja on paljon sekä Espoossa että Oulussa...
Salonoja
Katsoja
3
401
Vastaukset
Tuskinpa se Salonoja on kovinkaan montaa vietiä lähettänyt, sillä TV-peli tahtoo vaikuttaa katsojamääriin niitä pienentäen. Oululaiset ja oululaisen jääkiekon ystävät ovat sen sijaan olleet hyvinkin aktiivisia.
- salonoja
Ei saa lähettää kuin 2viestiä kuulemma per viesti. Kärpillä on näköjään liigan parhaat fanit!
- bvxx
salonoja kirjoitti:
Ei saa lähettää kuin 2viestiä kuulemma per viesti. Kärpillä on näköjään liigan parhaat fanit!
Mitä haet takaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181078
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270774- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42615
- 49589
- 25565