55-vuotiaasta Eskelisestä on tehty viimeinen havainto Seinäjoen keskustassa lauantaina 16. tammikuutta klo 22.45.
Mahdolliset havainnot Eskelisestä pyydetään ilmoittamaan Pohjanmaan poliisilaitoksen tilannekeskuksen puhelinnumeroon 0295 440 513.
oliko tapahtunut rikos. Olen jonkin verran opiskellut selmän näköö katsomalla friitä selvänäkö rikokset ja uskallan hyvin varovaisesti väittää et tapahtuneeseen liittyy rikos ja varas
Kadonnut Eeva
12
283
Vastaukset
- Ikävä.tapaus
Minfossa tällainen viesti: "Kyseessä työkaveri. Olis pitäny ilmestyä töihin sunnuntaina. Viimeinen aivan varma havainto on Seinäjoen keskustasta Bar Palaverista lauantai-iltana. Havainnon antaja on toinen työkaveri, jonka mukaan kadonnut ollut melkolailla humalassa ja huonolla tuulella."
Toivotaan toki parasta, mutta näillä ennusmerkeillä tulee mieleen, että henkilö on joko tehnyt itselleen jotain tai sitten sammunut kotimatkalla ja löytyy aikanaan lumen alta. - leväperäistä
Kytät etsii Eskelisen avainten löytäjää ja poliisiasemalle toimittajaa. Eikö ne muka kysy ja kirjoita muistiin mistä löydetty ja kuka toi. Eihän ne tunnu hoitavan nykyään enää mitään hommia kunnolla, TV:ssä vaan viihdeohjelmia tekevät ja autoilijoita kyttäävät että mitä enemmän saisivat rahaa kerättyä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016020321061447_uu.shtml- mitennoinpuutteellista
Onko siellä edes päivämäärä tiedossa, minä päivänä ne avaimet tuotiin sinne? Jos olisi päivämäärä, niin eikö siellä voitaisi valvontakameroista tarkistaa, ketä siellä sinä päivänä kävi? Vai eikö siellä ole edes tallentavia valvontakameroita?
- eikötiedäettäkaivataan
mitennoinpuutteellista kirjoitti:
Onko siellä edes päivämäärä tiedossa, minä päivänä ne avaimet tuotiin sinne? Jos olisi päivämäärä, niin eikö siellä voitaisi valvontakameroista tarkistaa, ketä siellä sinä päivänä kävi? Vai eikö siellä ole edes tallentavia valvontakameroita?
Miksi avainten löytäjä ei voi ilmoittautua poliisille?
Syitähän voi olla moniakin eikä siihen tarvitse välttämättä liittyä mitään kummallista. Oudolta vaan tuntuu. - liikaavaivaa
Hyvin harvoin alkavat tutkia mitään valvontakameroiden kuvia tai odottavat niin kauan että ehtineet pyyhkiytyä, paljon kivempaa vaan ajella autoilla.
- tuojallekin
liikaavaivaa kirjoitti:
Hyvin harvoin alkavat tutkia mitään valvontakameroiden kuvia tai odottavat niin kauan että ehtineet pyyhkiytyä, paljon kivempaa vaan ajella autoilla.
Lehdissä ollut monta kertaa juttua että kaipaavat avaintentuojaa, taitaa olla tuojallekin liikaa vaivaa tai pelkää joutuvansa itse epäillyksi. Ei luulisi olevan mitään salattavaa jos kerran tuonut avaimet vai onko siellä jokin luukku mistä voi tiputtaa, kameroita taitaa olla kuitenkin rakennusten ulkopuolellakin.
- tosiharmillista
tuojallekin kirjoitti:
Lehdissä ollut monta kertaa juttua että kaipaavat avaintentuojaa, taitaa olla tuojallekin liikaa vaivaa tai pelkää joutuvansa itse epäillyksi. Ei luulisi olevan mitään salattavaa jos kerran tuonut avaimet vai onko siellä jokin luukku mistä voi tiputtaa, kameroita taitaa olla kuitenkin rakennusten ulkopuolellakin.
Turhaan sellaista pelkää, jos on vain löytänyt avaimet.eikä ole muuta tekemistä koko asian kanssa.
Jos olisi asian kanssa muutakin epämääräistä tekemistä, niin tuskin hän olisi avaimia poliisille vienyt.
Avainten löytöpaikka ja löydön ajankohta varmaan vähän helpottaisi asian tutkintaa. Kaikki tieto olisi varmaan tutkijoille tarpeeseen.
Ei kannata ehkä kuvitella, mutta onko hänkin kadonnut? Ei kai? - saasitäsitihmetellä
tosiharmillista kirjoitti:
Turhaan sellaista pelkää, jos on vain löytänyt avaimet.eikä ole muuta tekemistä koko asian kanssa.
Jos olisi asian kanssa muutakin epämääräistä tekemistä, niin tuskin hän olisi avaimia poliisille vienyt.
Avainten löytöpaikka ja löydön ajankohta varmaan vähän helpottaisi asian tutkintaa. Kaikki tieto olisi varmaan tutkijoille tarpeeseen.
Ei kannata ehkä kuvitella, mutta onko hänkin kadonnut? Ei kai?Avaimet olleet kadoksissa jo viime kesänä. Lukkokin vaihdettu eli ei ole ne poliiisiasemalla olleet avaimet kadonneella olleet edes mukanaan.
Huteroa uutisointia! Annettiin ymmärtää, että tytär huomannut avaimet löytötavaroissa ja oliko jossain, että jopa kokeillutkin, että ne sopivat äitinsä asunnon oveen. Ei pidä paikkaansa, jos kerran lukkokin vaihdettu. - pitääköpaikkansa
Mistä tiedät? Onkohan kadottanut itse vai joku varastanut, jos joku olisi varastanut, olisi voinut murhatakin, eikö ole tiedossa ahdistelijoita?
- 20plus19
Nyt on Eeva löytynyt.
http://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/kadonnut_eeva_eskelinen_loytyi_menehtyneena_seinajoella_45992
Tarkempia yksityiskohtia tuskin kerrotaan julkisuuteen, mutta pääasia, että löytyi.- humalasyynä
Olisi kerrottu jos epäilisivät rikosta. Varmaan humalassa lähtenyt väärään suuntaan, yrittänyt oikaista tms. Olen itsekin monesti kävellyt harhaan humalan takia ja kun yleensä liikun autolla, varsinkin kun lähtee uutta reittiä tai yrittää oikaista. Opettajakin taisi kadota vapaapäivänä, varmaan jotain samanlaista tapahtunut siinäkin.
- vhimsh
Eikö hän ollutkin pitkään opiiskellut yliopiston kouluttaja ja tutkija
- rauha hänenkin muistolleen.
Kun vähän joka paikoissa nuoriso mellakoi ja rötöstääkin välillä, rikosten mahdollisuus varmaan littyis johonkin tärkeän tutkimusmateriaalin ja aineiston asioihin - paljonhan tutkijoitakin surmataan - jos työt koskevat
aiheita, joissa joittenkin bisnekset rupeaa kusemaan mahdollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962