Hallinto-oikeus on hylännyt Polvijärven kunnanjohtajan valinnasta tehdyt valitukset.
Valitusten takana oli yhdeksän polvijärveläistä, jotka nostivat esiim muun muassa ikäsyrjinnän valintatilanteessa.
Kunnanjohtajaksi vuosi sitten valittu Annu Ahonen on hoitanut virkaa huhtikuun 2015 alusta alkaen.
Onnea ja menestystä upealle kunnanjohtajalle !!!
Oikeus on voittanut !!
3
315
Vastaukset 3
- Onpi
Hallinto-oikeuden päätös oli oikeudenmukainen. Paljon onnea Annulle vaativassa tehtävässä. Iloisin mielin odotetaan kevättä .
- yösyö
Iso hatunnosto Annulle että jaksanu vaikka jääräpäät valittaa.Olin jo pois muuttamassa mutta onneksi oikeus voitti.Nyt eikun kaikki yhtäköyttä vetämään ja pulinat pois.Tehdään tästä vuodesta oikea Polvijärven juhla.Uuden vuoden avaus tosin tehty liian vaatimattomasti mutta otetaan oppia eli tapahtumien järjestämiseen otettas mukaan kunnan ja pankin lisäksi muitakin.Ei kai hauskanpito ole kielletty kunnan juhlavuonna.Elorieha hyvä esimerkki miten yhden ihmisen ideasta kasvanu kunnan paras tapahtuma
- holaala
Onhan tää hyvä, kun ei päässyt se diktaattori Vaittisen kätyri kyseiseen virkaan. Nyt vain valittajille laskut kouraan tollaisesta vitun pelleilystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68878Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227793Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️64710- 49644
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29479- 46477
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24467- 31460