Mönkään mennyt yhteiskuntasopimuskierros viime elokuussa ei ollut kokonaan tulokseton. Hallituksen pestaama konsultti lihotti mukavasti pankkitiliään.
Pääministeri Juha Sipilän (kesk) valitsema työmarkkinajuristi, entinen valtakunnansovittelija Juhani Salonius kuittasi melkein normiviikon tunnit sisältävästä työpanoksestaan lähes 20 000 euroa.
no pikku raha turhaan!
3
114
Vastaukset
- sä1
320 euroa tunnissa on firmani vakioveloitus. Se on kaikkien asiakkaiden kanssa sama. Siinähän meni elokuu melkein kokonaan, mutta en nyt veloittanut jokaisesta tunnista, jona näitä asioita mietiskelin, Salonius sanoo.
Kun kolme viikkoa oli neuvoteltu, Salonius ilmoitti, että sopimus ei onnistu.
– Hallitus oli asettanut määräajan, ja siihen mennessä piti ratkaista. Aluksi vaikutti siltä, että neuvottelutahtoa oli enemmän kuin loppujen lopuksi kävi ilmi, Salonius kertoo.
– Hallitusohjelman tietyn kohdan, jonka nimi on yhteiskuntasopimus, toteuttamisesta oli kyse. Jos osapuolet eivät ole valmiita sellaiseen sitoumukseen ja tavoitteeseen, jonka hallitusohjelma asettaa, sopimus kävi mahdottomaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076