Oletteko jo kirjoittaneet listan

kokoperhejuhlii

pian koittavasta iteinpäivästä? Laitoin ex miehelle listan menemän ja lisää menee kunhan kekkaan mitä haluun lahjaksi. Hänlastemme isä hoitelee lahja asiat kun lapsilla ei ole tuloja. Yhdessä kuitenkin vietämme tulevan äitienpäivän, on hyvä suunnitella ajoissa.

9

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä.häh

      Iteinpäivä on kyllä osuva sana :D

      • yttttttttttttt

        äitienpäivä, kauniit tekokynteni vaikeuttaa kirjoittamistani, ja mulla on kahdeksan tietokonetta että valitsin juuri tuon huonomman.


      • pskaaaaaaaaaaaaaaa
        yttttttttttttt kirjoitti:

        äitienpäivä, kauniit tekokynteni vaikeuttaa kirjoittamistani, ja mulla on kahdeksan tietokonetta että valitsin juuri tuon huonomman.

        Voi, wittu, kaikkia hulluja sitä on taas liikkeellä, luku ja kirjoitustaidottomia.


      • äläitelaitasit
        pskaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Voi, wittu, kaikkia hulluja sitä on taas liikkeellä, luku ja kirjoitustaidottomia.

        Aha, onko sinusta kaikki naiset hulluja joilla on rakenne kynnet?


      • paskaaaaaaaa
        äläitelaitasit kirjoitti:

        Aha, onko sinusta kaikki naiset hulluja joilla on rakenne kynnet?

        Ei, kun sinä , joka et osaa kirjoittaa ja lukea," iteinpäivä""hänlastemme"ja kaikki välimerkit sekä yhdyssanat, kuten rakennekynnet.
        Lauserakenteet sekavia.


    • Miem

      Voisin sanoa et älä unta nää kaktuksen jos sitäkään... ...mulla on vaimo kotona joka on myös äiti joten värkkäilen hänelle hänen ja omien lasteni kanssa nyt tulevana äitienpäivänä ! Käymme jopa äitienpäivä lounaalla mut ei sinne ex vaimoa huolita mukaan ei ollenkaan jos illalla ennen nukkumaan menoa lapset soittaa äidilleen n.5min

      • florrrru

        Voi kurja, mitähän lapsesi miettii kun heitit heidät pois eämästäsi ja vaihdoit heidät uusiin naisiin? Miksi lapsesi ei kelvnnut isnulle? Kuitenkin teit lapset heidän äidin kanssa, joten ikinä se nainen ei lähde sinusta pois, aina mustuttaa että tuon naisen kanssa sulla on lapsia, mutta miski heitin heidät pois elämästäsi, ajatteletko niin koskaan?
        Jos viisi min viikossa puhut lastesi kanssa, niin voi voi... ei hyvin mene sullakaan


      • Miem
        florrrru kirjoitti:

        Voi kurja, mitähän lapsesi miettii kun heitit heidät pois eämästäsi ja vaihdoit heidät uusiin naisiin? Miksi lapsesi ei kelvnnut isnulle? Kuitenkin teit lapset heidän äidin kanssa, joten ikinä se nainen ei lähde sinusta pois, aina mustuttaa että tuon naisen kanssa sulla on lapsia, mutta miski heitin heidät pois elämästäsi, ajatteletko niin koskaan?
        Jos viisi min viikossa puhut lastesi kanssa, niin voi voi... ei hyvin mene sullakaan

        Pässi ääliö lapset on äitienpäivä viikonloppuna mun luona Ei ÄIDIN !!! Vietämme vaimoni ja minun ja hänen lasten kanssa äitienpäivää !


      • kokoperheyhdessä
        Miem kirjoitti:

        Pässi ääliö lapset on äitienpäivä viikonloppuna mun luona Ei ÄIDIN !!! Vietämme vaimoni ja minun ja hänen lasten kanssa äitienpäivää !

        No niinhän sitä yleensä vietetään vaimon ja yhteisten lasten kanssa sitä äitienpäivää. Se on perhejuhla. Olisihan se kurjaa jos lapset eivät juhlisi ja sinä heidän äitinsä juhlia varmasti isän päiväkin juhlitaan lastenne kanssa. Perhejuhla se on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe