Skypen kontaktipyynnöt

mitenyleensämenetellään

aloin käyttää vuosia hotmailissa ladattuna ollutta skypeä perheenjäsenten toivomuksesta. sain heti viikon päästä USAsta kontaktipyynnön, joka on skypenimensä perusteella tyttö, muuta ei selviäkään. Voinko luottaa, että hän todella on Yhdysvalloista? Voiko olla joku Suomessa asuva eli voiko merkitä Suomessa asuvana maaksi USAn? Tietysti voi olla suomalainenkin, joka asuu väliaikaisesti siellä. Saako hän skypenimeäni klikkaamalla nähdä ilman kontaktin hyväksymistä ne tiedot, jotka olen yleisiksi merkinnyt itsestäni profiiliin klikkaamalla skypenimeäni? Itse en näe hänestä muuta kuin skypenimen.

Miten paljon tällaisia yhteydenottoja yleensä on jatkossakin tulossa? Voiko hän seurata minun tekemisiäni, jos otan kontaktiksi, myös muutoin Skypessä? Miten menetellä? Toisaalta en haluaisi estää yhteydenottoja yms. keltään rajaamalla vain omat kontaktit mahdollisiksi yhteydenottajiksi.

1

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvääiltaavaan

Ei kukaan voi nähdä tietojasi, koska kirjaudut sisälle skypeen omilla tunnuksillasi. Tietenkin on tekniikka niillä jotka vakoilua tekevät, mutta heillä on omat sääntönsä toimimiseen.

Sinulla omat säännöt että käytät skypeä niin kuin sitä on tarkoituskin käyttää, mutta että et tietenkään jaa yhteystietojasi, siis ett anna lupaa tulla , et hyväksy siis kontaktihenkilöksi kuin heidät jotka tunnet.

Voit käyttää mitä tahansa s-postia, jolla olet saanut luvan sisäänkirjautumiseen. Ei sillä ole väliä, mikä s-posti on.

Itse etsisin ensin henkilön, jonka kanssa haluan olla yhteydessä ja sitten vasta pyytäisin skypekontaktia, että varmistuisin silleen henkilön olevan juuri hän, jonka olen valinnut.

Se on ilmeistä että Skype haluaa että ihmiset ostavat puheaikaa, mutta minulla on se käsitys että Skypellä saa puhua ilmaiseksi, mihin maahan tahansa.
      En nyt ole varma siitä asiasta, kun en ole vähään aikaan käyttänyt skypeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1889
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1860
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      371
      1687
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1219
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1091
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1046
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    9. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      1011
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      968
    Aihe