Skypen kontaktipyynnöt

mitenyleensämenetellään

aloin käyttää vuosia hotmailissa ladattuna ollutta skypeä perheenjäsenten toivomuksesta. sain heti viikon päästä USAsta kontaktipyynnön, joka on skypenimensä perusteella tyttö, muuta ei selviäkään. Voinko luottaa, että hän todella on Yhdysvalloista? Voiko olla joku Suomessa asuva eli voiko merkitä Suomessa asuvana maaksi USAn? Tietysti voi olla suomalainenkin, joka asuu väliaikaisesti siellä. Saako hän skypenimeäni klikkaamalla nähdä ilman kontaktin hyväksymistä ne tiedot, jotka olen yleisiksi merkinnyt itsestäni profiiliin klikkaamalla skypenimeäni? Itse en näe hänestä muuta kuin skypenimen.

Miten paljon tällaisia yhteydenottoja yleensä on jatkossakin tulossa? Voiko hän seurata minun tekemisiäni, jos otan kontaktiksi, myös muutoin Skypessä? Miten menetellä? Toisaalta en haluaisi estää yhteydenottoja yms. keltään rajaamalla vain omat kontaktit mahdollisiksi yhteydenottajiksi.

1

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvääiltaavaan

      Ei kukaan voi nähdä tietojasi, koska kirjaudut sisälle skypeen omilla tunnuksillasi. Tietenkin on tekniikka niillä jotka vakoilua tekevät, mutta heillä on omat sääntönsä toimimiseen.

      Sinulla omat säännöt että käytät skypeä niin kuin sitä on tarkoituskin käyttää, mutta että et tietenkään jaa yhteystietojasi, siis ett anna lupaa tulla , et hyväksy siis kontaktihenkilöksi kuin heidät jotka tunnet.

      Voit käyttää mitä tahansa s-postia, jolla olet saanut luvan sisäänkirjautumiseen. Ei sillä ole väliä, mikä s-posti on.

      Itse etsisin ensin henkilön, jonka kanssa haluan olla yhteydessä ja sitten vasta pyytäisin skypekontaktia, että varmistuisin silleen henkilön olevan juuri hän, jonka olen valinnut.

      Se on ilmeistä että Skype haluaa että ihmiset ostavat puheaikaa, mutta minulla on se käsitys että Skypellä saa puhua ilmaiseksi, mihin maahan tahansa.
      En nyt ole varma siitä asiasta, kun en ole vähään aikaan käyttänyt skypeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe