aloin käyttää vuosia hotmailissa ladattuna ollutta skypeä perheenjäsenten toivomuksesta. sain heti viikon päästä USAsta kontaktipyynnön, joka on skypenimensä perusteella tyttö, muuta ei selviäkään. Voinko luottaa, että hän todella on Yhdysvalloista? Voiko olla joku Suomessa asuva eli voiko merkitä Suomessa asuvana maaksi USAn? Tietysti voi olla suomalainenkin, joka asuu väliaikaisesti siellä. Saako hän skypenimeäni klikkaamalla nähdä ilman kontaktin hyväksymistä ne tiedot, jotka olen yleisiksi merkinnyt itsestäni profiiliin klikkaamalla skypenimeäni? Itse en näe hänestä muuta kuin skypenimen.
Miten paljon tällaisia yhteydenottoja yleensä on jatkossakin tulossa? Voiko hän seurata minun tekemisiäni, jos otan kontaktiksi, myös muutoin Skypessä? Miten menetellä? Toisaalta en haluaisi estää yhteydenottoja yms. keltään rajaamalla vain omat kontaktit mahdollisiksi yhteydenottajiksi.
Skypen kontaktipyynnöt
1
201
Vastaukset
- hyvääiltaavaan
Ei kukaan voi nähdä tietojasi, koska kirjaudut sisälle skypeen omilla tunnuksillasi. Tietenkin on tekniikka niillä jotka vakoilua tekevät, mutta heillä on omat sääntönsä toimimiseen.
Sinulla omat säännöt että käytät skypeä niin kuin sitä on tarkoituskin käyttää, mutta että et tietenkään jaa yhteystietojasi, siis ett anna lupaa tulla , et hyväksy siis kontaktihenkilöksi kuin heidät jotka tunnet.
Voit käyttää mitä tahansa s-postia, jolla olet saanut luvan sisäänkirjautumiseen. Ei sillä ole väliä, mikä s-posti on.
Itse etsisin ensin henkilön, jonka kanssa haluan olla yhteydessä ja sitten vasta pyytäisin skypekontaktia, että varmistuisin silleen henkilön olevan juuri hän, jonka olen valinnut.
Se on ilmeistä että Skype haluaa että ihmiset ostavat puheaikaa, mutta minulla on se käsitys että Skypellä saa puhua ilmaiseksi, mihin maahan tahansa.
En nyt ole varma siitä asiasta, kun en ole vähään aikaan käyttänyt skypeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262574
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772456Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662333Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m232040- 841779
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71579Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä191287- 41133
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32967