Pikipruukki Rajarinne ok?

vaasaanko

Ollaan saatu asunto tarjous Rajarinteeltä.
Kertokaapa kokemuksia alueesta, kiitos!

22

2885

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gddshshhdf

siälei oo mitään muutaku siwa. mut hyvä se on.

• Vältäniitä

Pikipruukin asunnot?

Vaasassa pakolaiset sijoitetaan pikipruukin asuntoihin, joten saattaa olla että naapurissasi asu iso joukko irakista tulleita kunniakansalaisia jotka möykkäävät yöt ja päivät, etkä voi asialle mitään.

• pruukinvuokralainen

Tällaisia valheita jotkut levittelevät, kukaan ei usko onneksi rasisteja.

• Onnexonoma
        pruukinvuokralainen kirjoitti:

Tällaisia valheita jotkut levittelevät, kukaan ei usko onneksi rasisteja.

Itse asun omakotitalossa, mutta onhan tuosta ollut juttua mediassa:

http://www.pohjalainen.fi/mielipide/yleisöltä/vuokra-asuntoihin-ympäri-vaasaa-1.1934546

Niin että "Vältäniitä" on aivan oikeassa, vuokraamalla asunnon pikipruukilta, sinulla on suuri vaara joutua möykkäävien iPhone-pakolaisten naapuriksi, tämä tiedoksi suvakkivajakki nimimerkille "pruukinvuokralainen"

• pruukinvuokralainen
        Onnexonoma kirjoitti:

Itse asun omakotitalossa, mutta onhan tuosta ollut juttua mediassa:

http://www.pohjalainen.fi/mielipide/yleisöltä/vuokra-asuntoihin-ympäri-vaasaa-1.1934546

Niin että "Vältäniitä" on aivan oikeassa, vuokraamalla asunnon pikipruukilta, sinulla on suuri vaara joutua möykkäävien iPhone-pakolaisten naapuriksi, tämä tiedoksi suvakkivajakki nimimerkille "pruukinvuokralainen"

Ihan yhtä paljon on kantasuomalaisissa möykkääjiä. Olen asunut monissa pruukin asunnoissa, ja enemmän kohdannut muiden mölyämistä, kuin maahanmuuttajien. Tää on mun kokemus..eikä perustu rasistien mutu-tietoon ja kuulemma-huhuihin.

• Neuvojasinulle
        pruukinvuokralainen kirjoitti:

Ihan yhtä paljon on kantasuomalaisissa möykkääjiä. Olen asunut monissa pruukin asunnoissa, ja enemmän kohdannut muiden mölyämistä, kuin maahanmuuttajien. Tää on mun kokemus..eikä perustu rasistien mutu-tietoon ja kuulemma-huhuihin.

Eli jos erehdyt pikipruukin asuntoihin, niin sinua valvottaa joko mamut tai suomalaien vihernarkki.

Eli aloittaja, hae asuntoa mieluummin Lakealta

http://www.lakea.fi/

tai yksityiseltä. Vuokrakin saattaa olla pienempi. Työssäkäyvälle, joka maksaa vuokransa itse, sillä on merkitystä. Pruukki rahastaa sossun tukia.

• gauheeta
        Neuvojasinulle kirjoitti:

Eli jos erehdyt pikipruukin asuntoihin, niin sinua valvottaa joko mamut tai suomalaien vihernarkki.

Eli aloittaja, hae asuntoa mieluummin Lakealta

http://www.lakea.fi/

tai yksityiseltä. Vuokrakin saattaa olla pienempi. Työssäkäyvälle, joka maksaa vuokransa itse, sillä on merkitystä. Pruukki rahastaa sossun tukia.

Joku vuokrahäirikkö on saanu häädön Pikipruukista, kun noin katkera....-Pikipruukki on reilu.

• wdwdwdwdd
        gauheeta kirjoitti:

Joku vuokrahäirikkö on saanu häädön Pikipruukista, kun noin katkera....-Pikipruukki on reilu.

Ai onko joku saanut häädön pikipruukilta? se ei taatusti ole narkki, mustalainen tai mamu.

• Iee346

MInkälainen alue ristinummi on: Kappelinmäentie tai Vanhan vaasankatu tai sepäntie?

Entäpä sitten Teeriniemen joutsenenkatu?

• efeefefef

Kappelinmäentiellä mamut ja mustalaiset ottavat yhtään.

Usko nyt jo, jos olet ns. kunnon kansalainen, kannattaa vältää pikipruukin asuntoja.

• hjhjllöölkjk

Vanhan Vaasankatu lähellä Kråklundinkatua ja Kaarle IX:n katua (punaisia taloja) on ihan ok paikka.

• feefefeefefee

Tuo oli sarkasmia? kaikki Vaasan juopot asuu siinä naapuritalossa. Pyörät varastetaan ja iltaisin meteli kuuluu ulkoa, varsinkin kesällä.

• suosittelen-paikkaa

Tuu ihmeessä tänne. Ite asun rajarinteellä ja pihapiiri on rauhallinen. Lähisiwaan noin kilsan matka ja bussiyhteydet toimii.. oon asunu 2 vuotta täälä enkä oo pois muuttamassa. Täälä ei oo noita metelöiviä mamuja ollenkaan, vaan ystävällistä porukkaa.

• 166613555

en lähtis nummelle

• oooooooooooooo

Rajarinne on ns. parempaa aluetta. Ei ole mamuja eikä sossutapauksia.

• no-johan-nyt

Vai ei ole mamuja tai sossu porukkaa, ei kait muuta juuri olekkaan. Jonkin sortin reppanoita kaikki pikipruukilaiset, näi se vaan menee.

• Seuta

Teeriniemi, Teeriniemenkatu. Minkälaista seutua tuo on?

• Tiskinaltalöytyy

Ristinummella pikiruukin asunnoissa on aina kautta-aikain, sijoitettu kaikki: Juopot, sijoitetetut, Jne... asukkaat.

Kun joka kaupungista löytyy SE sellainen kortteri, jossa Lauluraikaa ja viina valuu yötä päivää.
      Tälläiset paikat tietää kysymällä, mutta netistä: huonolla menestyksellä. Ja vuokra-asunnoissa niitä EI kerrota ensinnäkään, kun tulee heti tappiota.
      Sitten kun tsekkaa asuntosivuja, siellä kun Kuukaudesta toiseen samat vuokrattavana, se kertoo millä alueella liikutaan : (

• asukki

Typerää yleistää tyyliin; en lähtis Nummelle, joka paikas on omat hyvät ja huonot puolensa, ja mölyävän naapurin voi saada missä vain, Suvilahdessa, Isolahdessa, Präntööllä, Vöyrinkaupungilla, Teeriniemellä, Vanhiksessa, kaikkialla missä asutaan kerrostaloissa, osaketalot mukaan lukien, ei aina voi tietää etukäteen...äsken uimahallin lähellä hienossa osakeyhtiön kerrostaloasunnossa oli vuokrattuna ryyppyporukalle kämppä, siellä tapettiin joku...

• Palosaarikjj

Onko palosaaren asunnot minkälaisia?

• yx3

Kantsii miettiä tarkkaan. Rajarinteellä ollut hieman sisäilmaongelmia..
      Sairastuin itse ja tiedän monia muita.

• mihkääneivoimuuttaa

palosaaren asunnoissa on mm.seinät,keittiö,olkkari,vessa,kattokin ja naapurit.sellaisia ne on . mieti tarkkaan kannattaako muuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1249
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1047
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      990
    4. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      933
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      919
    6. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      139
      890
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      836
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      751
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      685
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      684
    Aihe