Olen huomannut, että monet saabistit ovat vaihtaneet Ladaan. Miksi juuri Ladaan? Olen itsekin vaihtamassa Saabiani halpaan luotettavampaan talviautoon, mutta olisiko Lada paras?
Miksi saabistit valitsevat Ladan?
20
119
Vastaukset
- njetitäautoille
Älä vaihda Ladaan tai Skodaan. Paras vaihtoehto on aito Opel, josta Saabit kopioitiin. Uusi Astra valittiin juuri Vuoden Autoksi. Ladan hinnalla saat vanhan Astra 2000-luvun alusta. Panosta aitouteen Saabin jälkeen.
- ex-ladisti
Miksipä ei. Auto se Ladakin on ihan siinä kuin Saab.
- LaatokanHelmi
Lada on hyvä talviauto, Saab on huono.
- roska-kuski
Totta ainakin se, että Saab on huono.
- tontakkii
Eihän saabit ole ikiliikkujia!
- vuodenauto
Saabit eivät ole ikiliikkujia ja suurin osa ei liiku lainkaan ainakaan talvella.
- thesakemanni
Varmasti siksi, että heidän mielestään Lada on parempi kuin Saab.
- SaabistiNainen
Tää Saab 900 on ollut ihan hyvä auto.Nyt vain hajosi pakoputkenpainelaakerit.Tuttu korjaaja korjasi ja otti 250 ilman kuittia.
Se sano sitten että moottorista kuuluu outoa kolinaa.
Männänpalautusjouset oli huonossa kunnossa.Korjaus maksoi 300€.
Nyt sitten Saab kulkee hyvin taas. - roska-kuski
Varkaat eivät malttaneet polttaa Ladaa, joten valitsivat Saabin.
- ex-saabisti
Ladaa alkaa taas saada Suomesta uutena. Saabeja taas ei edes tehdä enää. Helppo oli siis valita Lada Saabin seuraajaksi ja samoin näyttävät muutkin saabistit tekevän.
- saabbisti
Ainahan sitä parempaan suuntaan halutaan.
- laatulaatulaatu
Saabin huonoakin huonommasta laadusta pääsee vain parempaan. Lada onkin laadultaan Saabia lähinnä Saabia, joten saabistit pienin askelin lähtevät kohti parempaa.
- roska-kuski
Kohta Venäjältä tulee Ladoja, jotka ovat jo paljon parempia kuin edesmennneet Saabin ropposet.
- Pröööt
Olen huomannut, että monet saabistit ovat vaihtaneet Ladaan, vuodesta toiseen. Miksi juuri Ladaan? Olen itsekin vaihtamassa ruosteista Saabiani takavetoiseen talviautoon, mutta onko Lada 1200S paras?
- eMekaanikko
Saabin jälkeen mikä tahansa tuntuu hyvältä.
- LadataiSaab
Eipä noilla suurta eroa. Molemmat ovat heikkolaatuisia ja yhtä arvostettuja.
- saabbisti
Lada on hyvä talviauto ainakin Saabin rinnalla, joka on tutkitusti kaikkein huonoin.
- saabsunited
Johtuisiko siitä, että Ladaa valmistetaan vielä ja Saabia ei.
- roska-kuski
Hyvä huomio
- saabbisti
Uutta Ladaa saa Tampereelta. Saabia ei huolisi kukaan, vaikka niitä tehtäisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.131879Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819