Olen ihastunut erääseen mieheen johon minulla ei ole mitään työ- tms. kytköksiä. Kun googlaan tämän ”salaisen ihastukseni” nimen ja valitsen kuvahaun, sieltä löytyy minun kuvani ja sen takaa minun blogisivuni! Kuitenkaan sivullani ei lue ko. miehen nimeä eikä sitä löydy myöskään haulla. Miten tämä on mahdollista ja miten kuvani voisi poistaa Google-hausta? Onneksi sama ei tapahdu toisinpäin…
Vastaukset 2
- kooditin_
Kuvasi on esiintynyt jossakin sellaisessa yhteydessä, jossa myös tämän ihastuksesi nimi on esiintynyt. Kyseessä voisi olla esimerkiksi Facebook.
Google etsii kuvia pääasiassa sen perusteella, millaista tekstiä kuvan yhteydessä esiintyy. Toisin ehkä jo nykyään Google analysoi myös kuvan sisältöä.
Kuvahausta ei voi poistaa kuvia, paitsi johonkin lakiin perustuen. Tällainen tilanne on kyseessä esimerkiksi silloin, kun kuva on laiton. Itseään koskevia tietoja voi toki pyytää poistettaviksi, mutta Googlella ei ole velvollisuutta noudattaa pyyntöä.
Lähes kaikki, mitä netissä tekee, on julkista, tai ainakin kannattaa olettaa sen olevan julkista.- Pelottavaa
Kiitos vastauksesta. Tällä miehellä ei edes ole Facebook-tiliä... Itse epäilen, että olen googlannut hänen nimellään ollessani kirjautuneena sisään google tai johonkin muuhun sosiaaliseen mediaan (tai sitten toisinpäin, hän on hakenut minun nimelläni ;) . En arvannut että tekemäni google-haut voivat tulla tuolla tavalla "julkisiksi". Pitää odottaa että algoritmit unohtaisivat minut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751220
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821147Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241105Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129965Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6918- 60854
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73724Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132682Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50652Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48547
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90540- 25512
- 36505
- 112502
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11490- 43477
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää41457- 19446
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.79436