Olen ihastunut erääseen mieheen johon minulla ei ole mitään työ- tms. kytköksiä. Kun googlaan tämän ”salaisen ihastukseni” nimen ja valitsen kuvahaun, sieltä löytyy minun kuvani ja sen takaa minun blogisivuni! Kuitenkaan sivullani ei lue ko. miehen nimeä eikä sitä löydy myöskään haulla. Miten tämä on mahdollista ja miten kuvani voisi poistaa Google-hausta? Onneksi sama ei tapahdu toisinpäin…
Google löytää kuvani salaisen ihastukseni nimellä?
2
119
Vastaukset
- kooditin_
Kuvasi on esiintynyt jossakin sellaisessa yhteydessä, jossa myös tämän ihastuksesi nimi on esiintynyt. Kyseessä voisi olla esimerkiksi Facebook.
Google etsii kuvia pääasiassa sen perusteella, millaista tekstiä kuvan yhteydessä esiintyy. Toisin ehkä jo nykyään Google analysoi myös kuvan sisältöä.
Kuvahausta ei voi poistaa kuvia, paitsi johonkin lakiin perustuen. Tällainen tilanne on kyseessä esimerkiksi silloin, kun kuva on laiton. Itseään koskevia tietoja voi toki pyytää poistettaviksi, mutta Googlella ei ole velvollisuutta noudattaa pyyntöä.
Lähes kaikki, mitä netissä tekee, on julkista, tai ainakin kannattaa olettaa sen olevan julkista.- Pelottavaa
Kiitos vastauksesta. Tällä miehellä ei edes ole Facebook-tiliä... Itse epäilen, että olen googlannut hänen nimellään ollessani kirjautuneena sisään google tai johonkin muuhun sosiaaliseen mediaan (tai sitten toisinpäin, hän on hakenut minun nimelläni ;) . En arvannut että tekemäni google-haut voivat tulla tuolla tavalla "julkisiksi". Pitää odottaa että algoritmit unohtaisivat minut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763472
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272139Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71334Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055