Itsekin on tässä tullut mietittyä, että ehkä tosiaan alkaisi jo riittää tämä hölmöily.
Näköjään pari muutakin on lähtenyt juttuun mukaan, mutta joku 94% palstan miestissiviesteistä on itseni kirjoittamia. Itse myös aloitin koko tissimiesjutun. Kaikki alkoi pari vuotta sitten. Mulla oli sama tilanne kuin on vieläkin eli mulla oli miestissit joita häpesin. Tunsin olevani täysi kummajainen niiden takia. Sain sitten "loistoidean" alkaa tehtailla tänne keskusteluja, joissa aloittaja kertoo omaavansa miestissit. Muuttelin aloituksia niin että ne näyttäisivät eri ihmisten tekemiltä. Tarkoitukseni oli luoda kuvaa, että miestissit olisivat joku yleinenkin ongelma, etten tuntisi itseäni niin täysin oudoksi ja ulkopuoliseksi.
No, eipä onnistunut suunnitelmani vaan aloitukseni leimattiin vain trolleiksi ja häiriköinniksi. Silti jatkoin tissijuttuja -nyt vain en edes yrittänyt tehdä viesteistä toden tuntuisia; nyt miestissit estivät kouluun pääsemisen ja aiheuttivat lasten huostaanoton. Puhdasta häiriköintiä se oli. Kai jotenkin koitin purkaa yksinäisyydestä ja muusta aiheutuvaa turhautumista.
Eiköhän olisi jo aika antaa tilaa asialliselle keskustelulle. Anteeksi kaikesta, tämä on viimeinen keskustelu jonka tänne teen.
Haluan pyytää anteeksi miestissikeskusteluja
21
131
Vastaukset
- lonely_magpie
Älä puhu paskaa. Mä olen se, joka kirjoitti tänne ne huostaanotto- ja koulujutut joista koitat omia kunnian omiin nimiisi. Ja varmaan 99% muistakin miestissihöpinöistä. En kyllä ole oikeesti mikään tissimies vaan lautanainen. Tissien puute on mulle niin arka paikka, etten pysty kirjoittamaan sitä koskevia ajatuksiani edes anonyymisti. Kirjoittelen siksi tänne juttuja miestisseistä, koska ajattelen että tissimiehet varmaan kohtaa samanlaisia vaikeuksia elämässään kuin mäkin. Sukupuolta ja tissien kokoa lukuunottamatta kaikki kirjoitukseni on 100% totta.
- OLUTISSI
HÖPÖ HÖPÖ JA TOI TOINEN KANS. MULLA NE MIESTISSIT ON KUN NIIN PALJON OLUTTA VETÄNYT ETTEIHÄN SE KUKAAN MUU VOI OLLA KUIN MÄ, JOKA OON KIRJOTTANUT NÄITÄ TISSIJUTTUJA.
- Syvältä
Nyt sitten ajattelit pitää tissikeskustelua yllä ja itseäsi esillä kinaamalla siitä kuka on aito ja oikea tissimies. Mihin kaikkeen vielä taivutkin huomionhakuisuudellasi.
- oonfeikki
Syvältä kirjoitti:
Nyt sitten ajattelit pitää tissikeskustelua yllä ja itseäsi esillä kinaamalla siitä kuka on aito ja oikea tissimies. Mihin kaikkeen vielä taivutkin huomionhakuisuudellasi.
Heh..mutta oikeasti minä olen epäaitotissimies mutta halusin vain kantaa korteni kekoon olemalla se ainut oikea oluttisumies. Mistä ei kenelläkään pitäisi olla epäselvää.
Jaa-a..taas tissejä? Nyt on kyllä jotkut omineet toistensa tissit..kuka kenenkäkin kuka tietää? heh heh.. Mutta hyvä että joku tietää kun jutut menee överiks.
- Boobyman
MINÄ olen alkuperäinen ja oikea tissimies,muut surkeita jäljittelijöitä.
- Mielenjakotautinen
Löpö löpö. Minä olen niin mielisairaskin että vain omat tissini voivat olla niin isot ja ketunnenäiset että vain minä voin olla alkuperäinen tissimies. Ja puhua tisseistäni kuin viimeistä päivää.
- Siniset.silmät
No nyt oli niin sydämen pohjasta kirjoitettu anteeksipyyntö, että voi kuin heltyä ja sanoa: saat anteeksi. Hyvä että nyt saadaan rauha palstalle. Luotan sinuun.
- Mitäväliiii
Mitä tisseissä on hävettävää? Olen mies, ja kalja maistuu. Tiesitkin suurenneet, mutta jopa ajatellut, että ottaisinko silikoneilla niihin tasaisemman sopusuhtaisemmat muodot.
- xzxzzzxx
Hienoa että tajusit. Saat anteeksi ja toivon että jokainen yksiläinen ihmistrolli tajuaa saman ja lopettaa lapselliset jutut täällä.
- Pah.ja.Pyh
Älä puhu paskaa! Kohta taas jauhat samaa sontaa tuutin täydeltä muka eri henkilönä. Kuka sua enää uskoo???
- AITOOLUTISUMIES
Pyh ja pöh. Minä olen eri henkilö kuin nuo kukaan edellämainittu ja taatusti AITO TISSIMIES. Ketunnenänänni ovat jo oluesta turvoksissa.
- titleri
Olen niin sekaisin ja vaadin huomiota joten perustan arjalais-baijerilaisen oluttissimiesvaltakunnan 1000vuotta.
- KumiseeKumisee
Jaa juu! Että oikein pyydät tai siis pyysit anteeksi! Höpöhöpö!
- lkholiu
Taitavat kustannussyistä laittaa porukkaa laitoksista näin perjantain kunniaksi pihalle.
- Aikataulu
Kotona ollessaan ne eivät ota lääkkeitään eivätkä muista pätkääkään sitä mitä osastolla on viikon terapiaistunnoissa kokoon kursittu.
- g.jalkku
Halusit pyytää anteeksi! Haluta on eri asia kuin pyytää.
Eikä ainakaan tämän hetkistenkään trolliesi valossa sinulle ole alkanut riittää tuo hölmöily. Turha tissimiesviesteihin on mitään vastata! Taitaa olla vaan pahaksi hänellekin. Saa vääränlaista ravintoa ja kiihdykettä mistä tahansa ja jokaisesta vastauksesta. Ei ota kuuleviin korviinsa, joten on paras olla sanomatta mitään vaikka kuinka haluttaisi. Provosoinnin ja manipulaation edessä on oltava itsepintaisen tyyni ja näissä tapauksissa se tarkoittaa hiljaisuutta.
Itse olen omasta puolestani päättänyt olla kommentoimatta ja pitää suuni supussa ja tässä tapauksessa sormet aisoissa. Trolleja käsittelevissä asiateksteissä neuvotaan pitämään totaalista hiljaisuutta! (Tämäkin ketju on hänelle ravintoa!)
Hiljaa hyvää tulee!- Päätös-tehty
Onhan tuota tullut hermostuttua ja neuvottua ja vaikka mitä. Ei hyvä!
Jatketaan vaan omia löpinöitämme ja annetaan tissikeskustelujen elää omaa elämäänsä. Jos tulee muidenkin ketjuihin tissejään tyrkyttämään, en kommentoi! - Uneton.yksin
Taitaapa olla paras apu jossain muualla kuin täällä, jos hänellä jotain ongelmia on. Ei parane sorkkia eikä mukamas auttaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775872- 353231
- 442848
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402112Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272095- 1041913
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1771857
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241518Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171288