Kertokaapa miten pitää toimia, kun haluan, että liittyessäni jonkun bloginpitäjän lukijaksi minun oikea nimeni, jolla olen gmailiin kirjautunut ei näy, vaan näkyisi se nimi, jolla omaa blogiani pidän eli jos vaikka allina pidän blogia niin se näkyisi siellä lukijalistassa.
Kun tein tämän lukulistan bloggerissa hallintapaneelissa, siellä oli vaihtoehtona lue julkisesti nimellä alli, jonka valitsin. Mutta sitten kun katson sitä listaa siellä lukemassani blogissa siellä näkyy oikea nimeni.
Miten pitää tehdä että se alli näkyisi.
Blogger ja lukeminen
julkinen_nimimerkki
1
180
Vastaukset
- kuin_tämä_tehdään
Lisään vielä sen, että blogger-profiili, jossa siis näyttönimenä on Alli, se on merkattu jaa. Mutta siltikin minun oikea nimeni tulee lukijalistaan lukemassani blogissa.
Pitäisikö tässä tehdä sitten uusi tili gmailiin, ja siinä käyttää nimeä Alli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2649922K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1945654Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1645234PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *754881Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot12475- 2122449
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122279Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3532015- 211695
- 901617