Ihmetyttää nykyään , kun on seurannut Wartalo-kodin nykyistä toimintaa,kun jokaisella on auto alla,ja pidetään nämä kotona ja ajetaan siinä myös omia ajoja . Ei muuten ollut näin muutama vuosi sitten.Autot jätettiin varikolle ja aamulla sitten lähdettiin duuniin. Kysynkin kuka maksaa nämä,(no tietysti vuokralainen,jolle vuokra nousee joka vuosi.) Tähän varmaan on teillä hyvä vastaus, mutta mikä? Tähän halutaan tosiaan muutosta,me seurataan.
Vastaukset 63
- jestasmitäidioottejaon
No jopas sulla tai teillä aikaa kytätä. Varmaan ootte päävikasia varhaiseläkeläisiä.
- trollittrulaa
Voi olla lepposa duunipaikka, tuolla Wartalossa, meinaan.
- Anonyymi
Kysymys on täysin aiheellinen. Työntekijöiden autoetu on asia, josta verottajakin on kiinnostunut. Jos VAS:in työntekijöillä olisi työtä varten autot. Ja he kulkisivat niillä kotimatkat ja kenties muitakin matkoja, pidettäisiin tällaista ennenkuulumattomana etuna.
Joka pidät asian seuraamista kyttäämisenä , taidat olla yksi "WKn" autoedun haltija. - Anonyymi
trollittrulaa kirjoitti:
Voi olla lepposa duunipaikka, tuolla Wartalossa, meinaan.
On leppossaa, ei kiirettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys on täysin aiheellinen. Työntekijöiden autoetu on asia, josta verottajakin on kiinnostunut. Jos VAS:in työntekijöillä olisi työtä varten autot. Ja he kulkisivat niillä kotimatkat ja kenties muitakin matkoja, pidettäisiin tällaista ennenkuulumattomana etuna.
Joka pidät asian seuraamista kyttäämisenä , taidat olla yksi "WKn" autoedun haltija.Outoa on, en lähtisi näihin asuntoihin.
- Anonyymi00073
Anonyymi kirjoitti:
Outoa on, en lähtisi näihin asuntoihin.
Enää ei onneks tarvitsekaan.
- justice
tulavaisuudessa firma menee synkkään laskuun se on se karma.
- kutkutikuu
niin ja onko siivoojilta hajuaisti kadonnut tyystin, vai eikö välitetä jos käytävässä tuoksahtaa epämäärinen haju
- Parempikuinsinäaina
En tiedä ketä tarkoitat. Olen tyytyväinen nykyisiin siivoojiin ja elämä on mielekästä kaikin puolin.
- höpöhöpöjuttuja
Tuskin...
- 1234567765
No, eipä sulla paljon elämässä ole ihmettelemistä.
Minulla ei ole vuokra noussut kahteen vuoteen, enkä jaksa seurata
autojen liikkeitä, kunhan hoitavat huollon tehtävät. Kiitoksia vaan hyvästä palvelusta.- tttajuaaa
Sinulla on jo nyt riittävän kova vuokra niin siksi ei tarvitse nostaa sitä...etkö tajua sitä
- kauralaura
Ei ne ole missään vartaloiden taloissa nostaneet moneen vuoteen vuokraa. Ei voi sanoa kalliiksi. Tämä yksiö 320€ sis veden. Pesutupa ilmainen. Joissain taloissa 30€ maksu avaimesta. Sen pantin saa kai poismuuttaessa takaisin. Huolto pelaa. Kaikki hyvin.
- entinen_vartalo
Paskapuhetta. Joka vuosi nostivat noin kolmellakympillä kolmion vuokraa ja akan kaksion vuokraa muutamalla kympillä kun asui vielä itekseen. Vaihdettiin yksityiselle ja vuokra pysynyt samassa ajassa samana.
- paperityöl
Ei oo mulla noussut varmaan viiteen vuotee ja oon asunu näissä kohta seittemän vuotta niin ainuu mikä noussu nii vesilasku. En tiijä missä asutte. Ite asun kaura ahon perukoilla.
- 123456547
entinen_vartalo kirjoitti:
Paskapuhetta. Joka vuosi nostivat noin kolmellakympillä kolmion vuokraa ja akan kaksion vuokraa muutamalla kympillä kun asui vielä itekseen. Vaihdettiin yksityiselle ja vuokra pysynyt samassa ajassa samana.
"Paskapuhetta. Joka vuosi nostivat noin kolmellakympillä kolmion vuokraa ja akan kaksion vuokraa muutamalla kympillä "
Et varmaan asu Wartalon asunnoissa, kahteen vuoteen ei ole vuokrat nousseet, joten sulla varmaan on sekaisin omat ja akan vuokrat. hyvä että menit muualle sotkemaan asioita. - mestarri
123456547 kirjoitti:
"Paskapuhetta. Joka vuosi nostivat noin kolmellakympillä kolmion vuokraa ja akan kaksion vuokraa muutamalla kympillä "
Et varmaan asu Wartalon asunnoissa, kahteen vuoteen ei ole vuokrat nousseet, joten sulla varmaan on sekaisin omat ja akan vuokrat. hyvä että menit muualle sotkemaan asioita.Se vuokrannosto riippuu asuuko uudemmissa vai vanhemmissa wartalon taloissa sekä alueessakin eroja.Itse asunut Lehtoniemessä kohta kaksikymmentä vuotta. Välillä pieniä korotuksia,mutta ei ole mitään kymppejä ikinä ollut.
- Anonyymi
entinen_vartalo kirjoitti:
Niin nostivat. Lähes joka vuosi on vuokra noussut. Viimeistään joka 2 vuosi. Asuntoihin ei tehdä parannuksia kuitenkaan.
- Anonyymi
paperityöl kirjoitti:
Ei oo mulla noussut varmaan viiteen vuotee ja oon asunu näissä kohta seittemän vuotta niin ainuu mikä noussu nii vesilasku. En tiijä missä asutte. Ite asun kaura ahon perukoilla.
Nykyään vesi sisältyy ainakin meillä vuokraan eikä vuokra ole korkea. Kiitollisia asukkaita ollaan.
- Alfanro1
lemmensillantien asukkaille suosittelen kutsumaan hometarkastajan kotiinsa...
ei kannata luottaa Wartaloon.... - homeonpäässäsi
Ja tämä asia tuli yöllä mieleesi. Heh.
- Anonyymi
Sekö sinusta on olennaista? Saa ihminen valvoa, vai oletko joku kyylääjänaapuri, joka kyttää just näitä toisten aikatauluja. Katsopas kun ihminen voi ihan vapaasti valvoa jos huvittaa, kyylä.
- Ihmettelijä2
Samaa hommaa oon kyllä itekkin ihmetellyt miten voi työntekijöillä olla työsuhde autot alla jolla ajellaan vapaa ajalla ja kuskataan muitakin. Kyllähän tämä näkyy suoraan vuokrissa
- 1357543
Mistähän ihmettelijä on tämän autojutun keksinyt ?
Kateellisella ei muuta tarkkailun kohdetta. Käy kysymässä suoraan siltä auton ajajalta, jos haluat asioista oikeaa tietoa. Täältä sitä et saa. Mitä vuokriin tulee, niin
etpä taida olla tarpeeksi älykäs niistä mitään ymmärtämään.
Jos kyseistä yhtiötä ei olisi, voisi moni olla ilman asuntoa tai maksaa suolaisia vuokria yksityiselle.
Asuntooni olen tyytyväinen ja myös vuokran tasoon, minua ei ainakaan haittaa kenenkään ajelut, kunhan jokainen hoitaa oman tehtävänsä kunnolla ja pitää meidät asukkaat tyytyväisenä.
- omiakinasioita
Enpä ole ehtinyt seurata heidän autoajeluita. Entä jos se kuuluu työsuhde-etuun tai maksavat jonkun sovitun summan autonkäytöstä? Ei sitä tiedä. Eräässä työpaikassa sai lainata työpaikan autoa,kun maksoi ajetuista kilometreistä.
- nöyryytystä
Kyllä se sipilä pitää huolen , ettei muilla ole mitään etuja kuin lestoilla ja kepulolaisilla.
- Onehtivämies
Sipilä se sitten ehtii jopa Varkauteen linjurit ja kaikki sotkemaan??
- Reinori
Eikös autot ole ajamista varten.. Ja kiinteistöhuollolla on varmasti myös päivystys 24/7 sen takia niitä näkyy liikenteessä iltaisin ja viikonloppuisin. Ja en ymmärrä miksi ei sais autoa kotona pitää?
Kateellisia varkauden asukkaita taas liikkeellä ketuttaaa varmaan kun joutuvat ite linja autolla liikkumaan. - onneksimuutatekemistä
Niin...Päivystävä huoltomies voi käydä jonkun homman hoitaa ja onko se synti,jos siinä piipahtaa vaikka kaupassa...
- tttyötääännn
Juuri näin....voisi kyttääjät lopettaa jo antakaa heidän tehdä työtään rauhassa
- 3ghhjgdj
Mutta kun hallitus rilluttelee ulkomaan matkoilla, No kukas ne maksaa. Tietysti VUOKRALAISET
- Anonyymi
WKn huoltohenkilöillä ei ole mukanaan edes tarvittavia työkaluja. Aina huvittaa seurata kun jättävät auton ulos...ja sitten haetaan ristipäämeisseli kun oli lattapää mukana. Ei ole taskulamppua jos pimeässä joutuu jotain vesimittaria lukemaan??? Kyllä sanon, että itse saisin myös työpäivän kulumaan tuolla meiningillä.
Joka työkalu haettava erikseen autosta.
Olen seurannut suht huvittuneena "Wk tien Remontti-Reiskojen" toimintaa. Huh huh
- Lidlinsalapoliisi
Kyseisen firman autoissa on muuten gps-seurannat..
- Sesiitä
Niin?
- Prismansalapoliisi
Että einiilä voi ajella vapaa ajalla miten sattuu kun autot on työpaikan pihassa ja päivystäjällä on oikeus ajaa jos on päivystysvuoro :) Hauskaa luettavaa katkerien ihmisten tekemät johtopäätökset :) kiitos!
- Kitkatvainastat
Kuka mitäkin kyttää ja silti kulkee,pyörät pyörii. Omaa mieltään vaivaavat turhaan.
- MitäMitäsaisolla
Kauppa käy,pyörät pyörii,tilillä on euroja. Ostaa ja myy.
- lllomailemaannnn
Tekevät vuoden alussa vuokran korotukset niin pääsee hallitus taas lomailemaan..::)))
- Kerrankinpositiivistako
Viimeksi ehkä 2013 korotettu vuokraa? Muulloin tullut kirje Päätetty pitää vuokra ennallaan. Ja mitä itse asunut näissä niin pienempään tai isompaan vaihto sujuu vaivattomasti. Kerran huoltomies vei romujani veloituksetta jätekukkoon ,kun en saanutkaan niille peräkärriä . Ja todella ystävällistä palvelua on ,niin toimisto kuin huoltomiehet ja parhaat siivoojat! Minua ei kiinnosta matkat, en näe missään faktoja miksi tuo olisi laitonta matkustaa. Ei ole minulta pois. Olen asunut kalliimmissakin vuokrakämpissä,yksityisillä. Wartaloiden talot sijaitsevat hyvillä paikoilla,joko lähellä keskustoja tai hyvien kulkuyhteyksien päässä. Varkaus on sopivan pieni kaupunki,kun en halua mitään menoa ja meininkiä. Palvelut pelaa täällä.
- vuokrarahoillaaaan
Ai saa sinun mielestäsi matkustaa ns. "vuokra kanto rahoilla" tuntuu oikein hyvältä..::)))....
- omillarahoillaan
Tutustu Wartalon Kodin Avain lehteen, siinä toimari kirjoittaa hyvin miten rahoja on käytetty ja miten vuokria käsitellään.
- kulmankunditvakoilee
Avainasiaa on kuvata aivopestyjä "yhteilöllisiä" kehujia, ellikkä joojoohenkilöitä, joita on joka pihapiirissä joku vastaavanoloinen nauratus.
- Anonyymi
omillarahoillaan kirjoitti:
Tutustu Wartalon Kodin Avain lehteen, siinä toimari kirjoittaa hyvin miten rahoja on käytetty ja miten vuokria käsitellään.
Lehtihän on siis TOODEEELLAAA puolueeton, ja kirjoittaa epäkohdista yhtiössä.
Eikai ne omaa pesää rupee kritisoimaan.
Älyhoi
- Kauppakäy
Minulle ihan sama mitä tekevät vuokrarahoilla,kun saan tehdä mitä lystää ,tietysti häiritsemättä naapureita. Asunnoissa tilavat vaatehuoneet,joihin mahtuu tavaraa:) Ei tokikaan laitonta mitään:)
- Mummeli68
Huoh...kun edes korjaisivat tuon keittiön. 23 vuotta tässä nyt asuttu vuokralla ja mitään ei ole korjattu.
- mitäopimmetästä
Niinpä .. pitäis korjata , mutta mistä rahat korjaukseen, minä asun yksityisellä ja kun pyysin uutta liettä, kun vain yksi levy toimi niin vastaus oli, keitä sillä, kaveri asuu Wartaloilla ja sai uuden hellan kun uuni ei lämmennyt.. no.. et sillee
- Sitävoimiettiä
Joo,kyllä wartaloilla pelaa huolto.
- Milloinkäyttöön
Komiat autot laakkosen pihassa. Wartalo logoilla.
- Hapantasanoivarismarjois
Wartalogodit,Warkauden uudet tapahtumasivut.mielummin hapahtumasivut.Kyllä monella naamahappamana ja hapanta näkyy olevan Niitylöidenkin seinät puhumattakaan klo17jlkeen kauppakatu ja tyhjä tori
- Anonyymi
Voivoi.
- Anonyymi
Ei ne kotona ole autot. Päivystävällä on sen vuoron ajan. Älä levitä valhetta.
- Anonyymi
Taas lensin nurin kerrostalon pihalla kun eivät hiekoita. Mitä ne Wartalon huoltomiehet tekee työajalla.
- Anonyymi
Nuo pyllähtelyt kuuluu luontaisetuihin, jotka tulee mukaan kun vuokran asunnosta maksaa.
- Anonyymi
Meillä on piha jo ajettu harjakoneella, tosin kone on vuotanut öljyä harjatessa niin paljon että livettää. Vesilätäköissä kelluu öljy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on piha jo ajettu harjakoneella, tosin kone on vuotanut öljyä harjatessa niin paljon että livettää. Vesilätäköissä kelluu öljy.
On sossupaskapummeilla huolet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sossupaskapummeilla huolet.
Sossupaskapummi, hah..
Sossussa ei ole tullut koskaan käytyä, työttömänäkin ollut viimeksi joskus 90-luvulla pari viikkoa, että näin. - Anonyymi00074
Anonyymi kirjoitti:
Sossupaskapummi, hah..
Sossussa ei ole tullut koskaan käytyä, työttömänäkin ollut viimeksi joskus 90-luvulla pari viikkoa, että näin.Se on kiukkuinen lieppo kun tänne vuosia suoltanut paskaa. Ihmisellä oma elämä niin pielessä kuin voi olla.
- Anonyymi
sinulla on sama numero kun penttisellä
- Anonyymi00072
Muutettiin pois,kun tuli korkeita vesitasauslaskuja. Ei ollut kyllä oikein laskutettu. Sen jälkeen tullut näköjään joku kiinteä maksu.
- Anonyymi00111
niin vaikka maston laittaa pulloihin mitä oudoimpia ja oudoinmpia cäppejä
ei oo lippis niin
niin sen vaan tehty sen maalamisen vaikeuttamiseksi kun voi laittaa vaikka sinisellä keskustalla sellastan soft cäpi vakioks tai jonku fätin - Anonyymi00112
mastonin purkeilla ei pysty kovin paljoo väsäämään
- Anonyymi00113
joskus lähin sparille käymään heiskasen jussi pomputteli jalkapalloa tulin josksu 40 minuutin päästä takasin pomputteli vieläkin
- Anonyymi00114
alkoko sitte fruittariks vai mikskä en tiiä
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3981606- 1451051
- 661026
- 861024
- 92940
- 94721
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku132701- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634