Mitä asiaa sillä oli. Joku sanoi, että on värväämässä vapaaehtoisia putaan vokkiin.
Itse en ehtinyt puhuttamaan naista.
SPR.n nainen K-kaupan pihassa?
9
116
Vastaukset
- VokkipatjanTuulettaja
Olkaa vähän varuillanne näiden SPR:n naisten kanssa. Ne on voineet olla tekemisissä pakolaisten kanssa ja saaneet tubitartunnan. Tauti tarttuu helposti ja on todella sitkeä.
- antisuvakki
Olisko ollut värmäämässä vapaaehtoisia ala-asteelle tulevaan vokkiin?
- huuhaa-juttua
No niin, pistäpä nyt joku asiakirja kehiin, missä on mustaa valkosella, että on päätetty vanhalle koululle sijoittaa ketään?!!
- VaroKatunaisia
Älä koskaan pysähdykään SPR:n naisten kanssa juttelemaan. Näin isäni opetti minulle jo lapsena.
- saratatu61
Minäkin laitoin ennen roposet Spr.n kolehtiin ja vein hyväkuntoisia vaatteita konttiin.
Nyt en enää laita senttiäkään. Juuri vei kaatopaikalle jätesäkillisen pieneksi käyneitä hyväkuntoisia vaatteita. Sieltä ne viedään polttouuniin, jonka ansiosta saamme kaukolämpöä.
- Niinnaisetkumiehetkin
Äkkiään kaikki kikulin kipeät ilmoittautumaan!
- VokkipatjanTuulettaja
Ruottissa oli vokkipatja puukotettu hengiltä. Taitaa olla ammattitauti.
- mertkil
toivottavasti samaa tekevät suomessakin
vokkipatjat hautaan kaikki
suomen.perse.reikä on SPR - savunailma
Isis joukoille pitää jostakin saada ohjuksia ja ydinkärkiä niihin.
tuhoutukoon kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882