Mikä voisi olla syynä kun Avensis Verso -03 (bensa) tyhjäkäynti ei toimi. Kierrokset tippuu nollaan ja moottori sammuu kun nostaa jalan pois kaasulta. Ongelma tuli yhtäkkiä tällä viikolla
Avensis Verso tyhjäkäynti ongelma
7
2658
Vastaukset
- Hermond
Saitko tähän ongelmaan ratkaisun ? Sama minulla päällä...
- noin.yleisesti
Ensin kannattaa katsoa, että kaikki ilmaletkut ja johtimet/liittimet ovat ehjiä ja paikallaan. Sen jälkeen vika onkin sitten jokin anturi, säädin yms.
- Taas_ne
Taas Toyotaa solvaava asperger-poika yrittää solvata Toyotan lujaa mainetta skitsofrenisillä vikailmoituksilla. Kunhan nimi selviää...
- Aatosvaa
Siinäpä sulle Hönö on askaretta, kun asiaa selvittelelet. Raikasta teron pilkkanaurua kolme minuuttia.
- 19566
Tarkista Lamda-anturi
- imuako
Taitaapa olla imurarjan tiivistevuoto. Halpa korjaus.
- etitsepystykuitenkaan
Varmaan korjaamolla löytyy syy moiseen ongelmaan joten ei kun hinausautoa tilaamaan ja auto korjattavaksi.
Tai jos osaat itse korjata niin aloittaa vikakoodin luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110984
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421574Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311260Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902