Mikä voisi olla syynä kun Avensis Verso -03 (bensa) tyhjäkäynti ei toimi. Kierrokset tippuu nollaan ja moottori sammuu kun nostaa jalan pois kaasulta. Ongelma tuli yhtäkkiä tällä viikolla
Avensis Verso tyhjäkäynti ongelma
7
2712
Vastaukset
- Hermond
Saitko tähän ongelmaan ratkaisun ? Sama minulla päällä...
- noin.yleisesti
Ensin kannattaa katsoa, että kaikki ilmaletkut ja johtimet/liittimet ovat ehjiä ja paikallaan. Sen jälkeen vika onkin sitten jokin anturi, säädin yms.
- Taas_ne
Taas Toyotaa solvaava asperger-poika yrittää solvata Toyotan lujaa mainetta skitsofrenisillä vikailmoituksilla. Kunhan nimi selviää...
- Aatosvaa
Siinäpä sulle Hönö on askaretta, kun asiaa selvittelelet. Raikasta teron pilkkanaurua kolme minuuttia.
- 19566
Tarkista Lamda-anturi
- imuako
Taitaapa olla imurarjan tiivistevuoto. Halpa korjaus.
- etitsepystykuitenkaan
Varmaan korjaamolla löytyy syy moiseen ongelmaan joten ei kun hinausautoa tilaamaan ja auto korjattavaksi.
Tai jos osaat itse korjata niin aloittaa vikakoodin luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161