SIMS 2 RAHAKOODI!!!!!

köyhä

pliis joku kertoo sims 2 rahakoodin!!!! en tiiä sitä enkä löydä sitä sims 2:n sivuilta!

248

92373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhä

      että se on sitte PC eli tietsikalla

      • ankka

        .. motherlode , tai ainakin mun kaveri sanos niin:)


      • köyhä
        ankka kirjoitti:

        .. motherlode , tai ainakin mun kaveri sanos niin:)

        jos se on vitsi ni ei kuule kunnian kukko sulle laula.


      • priko
        köyhä kirjoitti:

        jos se on vitsi ni ei kuule kunnian kukko sulle laula.

        Se on rahakoodi mä
        oon asiasta ihan varma nääsXD ja kachlok taitaa myös olla en oo varma


      • ankkatyyppi
        köyhä kirjoitti:

        jos se on vitsi ni ei kuule kunnian kukko sulle laula.

        tarvii epäillä en saa peliä ite vielä toimimaan aion kokeilla tota.


      • hande
        ankka kirjoitti:

        .. motherlode , tai ainakin mun kaveri sanos niin:)

        joo, se on motherlode!


      • _emu_

        MOI
        Voisko joku ystävällisesti kertoo rahakoodin sims 2:ee playstationille ja miten se laitetaa/syötetään ja muutkin koodit on avuksi!!
        kiitos jo etukäteen!!


      • helppo
        priko kirjoitti:

        Se on rahakoodi mä
        oon asiasta ihan varma nääsXD ja kachlok taitaa myös olla en oo varma

        www.cheatplanet.com

        ...niit on niin paljon etten jaksa kirjottaa..

        joka tapauksessa siel saa kaikki (minun tietääkseni) koodit sims 2 (pc,playstation2 jne..)muutamia: unlockcareerrewards
        moveobjects on/off
        motherlode
        ja näittekki pitäis olla(ainakin toimivat yliopistoon): aspirationlevel (0-5)
        lockaspiration on/off
        maxmotives
        ps.noi kolme oli mieliala koodei jos joku ei tienny..


      • tintin

        sipsisimistä ei löysy läheskään kaikkia koodeja. en tiiä itekkään mistä ne kaikki löytyy, mut sen vaan tiiän et sipsissä on alle puolet niist koodeista.


      • squeek
        priko kirjoitti:

        Se on rahakoodi mä
        oon asiasta ihan varma nääsXD ja kachlok taitaa myös olla en oo varma

        se on kaching


      • Tiedän
        köyhä kirjoitti:

        jos se on vitsi ni ei kuule kunnian kukko sulle laula.

        Se on Ctrl Shift C
        Ja sinne pitää kirjottaa motherlode


      • nipsur, ,f443
        Tiedän kirjoitti:

        Se on Ctrl Shift C
        Ja sinne pitää kirjottaa motherlode

        Tiedätkö mitään muita koodeja? mätiiän miten voi tulla kaksoset


      • ryypytimo
        _emu_ kirjoitti:

        MOI
        Voisko joku ystävällisesti kertoo rahakoodin sims 2:ee playstationille ja miten se laitetaa/syötetään ja muutkin koodit on avuksi!!
        kiitos jo etukäteen!!

        r1 l1 r2 oikea vasen


      • jumiiskele
        helppo kirjoitti:

        www.cheatplanet.com

        ...niit on niin paljon etten jaksa kirjottaa..

        joka tapauksessa siel saa kaikki (minun tietääkseni) koodit sims 2 (pc,playstation2 jne..)muutamia: unlockcareerrewards
        moveobjects on/off
        motherlode
        ja näittekki pitäis olla(ainakin toimivat yliopistoon): aspirationlevel (0-5)
        lockaspiration on/off
        maxmotives
        ps.noi kolme oli mieliala koodei jos joku ei tienny..

        nii mut mitkä näppäimet ne on???


      • Peksu 0096
        priko kirjoitti:

        Se on rahakoodi mä
        oon asiasta ihan varma nääsXD ja kachlok taitaa myös olla en oo varma

        Tiettekö Sims 2 Lemikkielämää PS2 huijauskoodeja? Oisin tosi kiitollinen, jos tietäisitte!


      • ma vaan
        helppo kirjoitti:

        www.cheatplanet.com

        ...niit on niin paljon etten jaksa kirjottaa..

        joka tapauksessa siel saa kaikki (minun tietääkseni) koodit sims 2 (pc,playstation2 jne..)muutamia: unlockcareerrewards
        moveobjects on/off
        motherlode
        ja näittekki pitäis olla(ainakin toimivat yliopistoon): aspirationlevel (0-5)
        lockaspiration on/off
        maxmotives
        ps.noi kolme oli mieliala koodei jos joku ei tienny..

        Mistä ne koodit löytää siihen the sims2 pc??? voitko laittaa sen osotteen mist ne koodit tulee suoraan?


      • Michelle-Matruski

      • joku
        nipsur, ,f443 kirjoitti:

        Tiedätkö mitään muita koodeja? mätiiän miten voi tulla kaksoset

        nii mikä se kaksos koodi on??


      • jokuj
        nipsur, ,f443 kirjoitti:

        Tiedätkö mitään muita koodeja? mätiiän miten voi tulla kaksoset

        Miten saa muitaki koodei ku rahakoodei? Miten saa kaksoset? Voitko kertoo? :D


      • KOIRA
        jumiiskele kirjoitti:

        nii mut mitkä näppäimet ne on???

        rahakoodi on motherlode.Näppäimet ovat Ctrl,nuoli ylöspäin ja C.


      • Sims-tietämätön
        Tiedän kirjoitti:

        Se on Ctrl Shift C
        Ja sinne pitää kirjottaa motherlode

        Onko pleikkariin ja tietokoneelle eri koodi?
        Kysyn vaa ku mä en löydä sitä ihmeen sift nappulaa mistään.. Nii voisko joku kertoo? Khiits!


      • Joku vaan

        rahakoodi on
        motherlode !:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:
        ja niin edelleen


      • mariiaz
        Tiedän kirjoitti:

        Se on Ctrl Shift C
        Ja sinne pitää kirjottaa motherlode

        tiiätkö pleikkari 2:lle rahakoodia? =) pliis auta... mul on the sims 2 lemmikkielämää peli ja haluisin koodeja...? ;>


      • yli innostunut kokeilija
        Michelle-Matruski kirjoitti:

        Se ossa on http://www.sipsisim.com eikä http://www.sipsisims.com

        Hei toi sun sipsisim juttus on semmone virus sivu katos ku kone varotti että sivulla on viruksia, , mitä teet ?
        älä mene sivulle
        mene sivulle
        estä sivu
        jne...


      • rousku1210
        Peksu 0096 kirjoitti:

        Tiettekö Sims 2 Lemikkielämää PS2 huijauskoodeja? Oisin tosi kiitollinen, jos tietäisitte!

        Peksu kertoisin, jos tietäisin :S


      • vihto10
        ankka kirjoitti:

        .. motherlode , tai ainakin mun kaveri sanos niin:)

        oon ihan ite tehny motherloden ja rahaa on tullu eli oikee on!


      • vihto10
        joku kirjoitti:

        nii mikä se kaksos koodi on??

        kirjoittakaa vaan siihen kooditaulukkoon HELP niin se kone listaa useimmat koodit siihen ylös!
        EXIT:illä sen taulukon saa pois!


      • ??

      • hdtytdyt
        Tiedän kirjoitti:

        Se on Ctrl Shift C
        Ja sinne pitää kirjottaa motherlode

        missä shift on????


      • yacalz
        ankka kirjoitti:

        .. motherlode , tai ainakin mun kaveri sanos niin:)

        juu se on motherlode


      • tietäväinenkarkki1)
        ankka kirjoitti:

        .. motherlode , tai ainakin mun kaveri sanos niin:)

        Ainakin motherlode toimii sims3


      • tiedänkö?
        köyhä kirjoitti:

        jos se on vitsi ni ei kuule kunnian kukko sulle laula.

        mun mielestä kaks parasta on motherlode, jolla saa 50 000 simeleonia, ja kasching, jolla saa 1000 simeleonia.


      • mitä ihmettä?
        tiedänkö? kirjoitti:

        mun mielestä kaks parasta on motherlode, jolla saa 50 000 simeleonia, ja kasching, jolla saa 1000 simeleonia.

        mulla toi motherlode ei toimi.. saan kyllä sen komentoikkunan siihen, mutta sen jälkeen se vaan herjaa että no such cheat! onko nyt vielä jotain mitä siihen pitää laittaa eteen tai johonki niin että toi motherlode tai muut koodit toimii? mulla ei nimittäin toimi toi help-koodikaan.. mulla on sims deluxe edition.. en tiedä vaikuttaako mihinkään?


      • ?????

      • En saa toimimaan
        tiedänkö? kirjoitti:

        mun mielestä kaks parasta on motherlode, jolla saa 50 000 simeleonia, ja kasching, jolla saa 1000 simeleonia.

        Mä en saa toimii vaikka painan eka ctrl,shift,C ja kirjotan siihen sen motherlode ja painan enter mut mulle ei tuu rahaa tietääkö kukaan miks.


      • wasdwdawd
        En saa toimimaan kirjoitti:

        Mä en saa toimii vaikka painan eka ctrl,shift,C ja kirjotan siihen sen motherlode ja painan enter mut mulle ei tuu rahaa tietääkö kukaan miks.

        Ja mul on perus The Sims 2


    • ghj

      paina ctrl shift c niin tulee laatikko mihin kirjotat motherlode

      • Sims 2 Koodit ei tunnu lyty...

        Jesh .... JESH ! no nyt . vihdoinki se rahis lyty oon ettiny joka ikisest paikast mut en oo lytänyt... mut jos toi ei oo se koodi nii.... (hmmm....) tuun sun uniin kummittelemaan !!! Böö.
        (pelottaako?!) :P


    • ...

      Sims 2 huijauskoodit

      Voit kirjoittaa huijauskoodeja, kun avaat pelin komentoruudun painamalla yhtä aikaa näppäimiä Ctrl, Shift ja C. Huomaa isojen ja pienten kirjainten käyttö. Huijauskoodit tulee kirjoittaa täsmälleen oikein. Seuraavassa on joitakin käytettävissä olevia
      koodeja:

      help: Tällä huijauskoodilla saat esiin kaikki pelistä löytyvät huijauskoodit.

      help [huijauskoodi]: Tällä koodilla saat esiin lisätietoa tietystä huijauskoodista.

      exit: Tämä huijauskoodi sulkee pelin komentoruudun.

      expand: Huijauskoodi laajentaa ja pienentää komentoruudun.

      UUSI! boolProp snapObjectsToGrid false/true: Tällä koodilla voit asettaa tavaroita eri kohtiin kuin ne normaalisti ruudukolla asettuisivat.

      UUSI! intProp maxNumOfVisitingSims 8: Tällä koodilla voit kutsua enemmän simejä juhliin. Lukua voi vaihdella ylös- tai alaspäin. Koodia käytetään naapurusto-näkymässä.

      moveObjects on/off: Tämä koodi poistaa esineiden sijoittamiseen liittyvät rajoitukset osto- ja rakennustilassa. Huijauskoodi poistaa siirto- ja kääntötoiminnon rajoitukset esimerkiksi käytössä olevien ja normaalisti kiinteiden esineiden osalta. Koodin käytön tiedetään aiheuttavan ongelmia pelin toiminnassa, reitityksessä, piilotettujen esineiden tuottamisessa ja käsittelyssä jne. Huomaa, että tätä koodia käytettäessä on mahdollista vahingossa poistaa kohteita, joita ei normaalisti voi poistaa, kuten simejä, postilaatikoita ja roskatynnyrejä. Jos poistat tällaisia esineitä vahingossa, et voi enää palauttaa niitä. Käytä siis koodia varoivaisesti.

      Kaching: 1000 simoleonia (rahakoodi)

      Motherlode: 50 000 simoleonia (rahakoodi)

      aging -on/off: Tällä koodilla voit pysäyttää simiesi ikääntymisen. Myös tämä koodi häiritsee pelin tasapainoa ja estää pikku simejäsi kasvamasta aikuiseksi. Tätäkin koodia on syytä käyttää harkiten.

      autoPatch -on/off: Tämän huijauskoodin avulla voit ottaa käyttöön The Sims 2 -pelin päivityksistä kertovan toiminnon. Kytke ilmoitukset päälle ja napsauta Omat kohteet -painiketta (Se pieni lumihiutaleen näköinen kuvake naapurustopaneelissa). Jos saatavilla on uusia päivityksiä, voit vahvistaa niiden latauksen.

      slowMotion [arvo]: Sinun täytyy määrittää haluamasi hidastusaste. Esimerkiksi SlowMotion 4. Arvo vaihtelee välillä 0 - 8, jolloin 0 on normaalinopeus ja 8 hitain.

      boolProp enablePostProcessing true/false: Tämä mahdollistaa jälkikäsittelykoodien käytön - katso lisää alta. Tämä koodi on hyödyllinen, jos aiot tehdä animaatioita. Katso lisää alta. Huomaa, että koodi toimii vain, jos tietokoneesi näytönohjain pystyy käsittelemään pikselikohtaisia varjoja. Jos näytönohjaimesi ei tue pikselivarjoja, näyttö muuttuu osittain mustaksi. Kuva palaa ennalleen vasta kun kytket toiminnon pois päältä. Jos kytket jälkikäsittelyn, filmatisoinnit ja filmien esitykset päälle, kuvanlaatu saattaa kärsiä.

      bloom [r g b x] (rgb on värimuoto) (x merkitsee sumeusastetta) [0.0 - 1.0]: Tällä koodilla voit lisätä peliin tv-ohjelmista tutun sumennustehosteen. Tämä toiminto toimii vain, jos olet jos käyttänyt koodia boolProp enablePostProcessing true.

      vignette [X-akseli Y-akseli X] (X merkitsee häivytyskerrointa) [0.0 - 1.0]: Toiminto lisää häivytystehosteen määritetyn keskipisteen ympärille. Komennolla vignette 0.5 0.5 0.5 saat siis häivytettyä ruudun reunat. Suurin mahdollinen häivytysaste on Vignette 0.5 0.5 1.0. Tämä toiminto toimii vain, jos olet jos käyttänyt koodia boolProp enablePostProcessing true.

      filmGrain [arvo väliltä 0.0 - 1.0]: Tämä koodi tekee kuvasta rakeisen. Tämä toiminto toimii vain, jos olet jos käyttänyt koodia boolProp enablePostProcessing true.

      letterBox [arvo väliltä 0.0 - 0.4]: Toiminnolla asetat ruudulle reunukset. Tämä toiminto toimii vain, jos olet jos käyttänyt koodia boolProp enablePostProcessing true.

      • tin tin

        oliko tos muka ihan kaikki koodit? oon lukenu sellasesta koodista joka poistaa sensorit, mut sitä tos ei ollu. :)


      • mariiaz

        ei sattuis sulla olemaan the sims 2 lemmikkielämää koodeja pleikkari 2:lle??? :)


      • huijauskoodifriikki
        tin tin kirjoitti:

        oliko tos muka ihan kaikki koodit? oon lukenu sellasesta koodista joka poistaa sensorit, mut sitä tos ei ollu. :)

        EliBoolPropTestingCheatseNabled true/false

        Klikkaamalla SHIFT pohjassa esim.

        -NAAPURIASI, joka on tontillasi (voit liittää hänet perheeseesi ja poistaa samalla tavalla.)
        -KAUKOPUTKEA (voit käskeä ufon kaappaamaan simisi)
        -SIMIÄSI (saat tehtyä mitä vain, jopa tulemaan raskaaksi tontilla olevan simin kanssa ilman tutustumista.
        JA jos valitset "Change suit" ja sieltä "Formal" tulee ikkuna " ****** vai Naked" valitse "Naked" niin simisi riisuutuu ja voi säikäyttää alastomalla vartalollaan huoneessa olijat.)

        HUOM! Jos koodi alkaa temppuilla ja tulee vähän väliä ikkuna, jossa on vaihtoehtona (keskellä) RESET paina siitä. Jos se ei auta voit painaa ikkunassa olevaa DELETE.
        JOS ongelma jatkuu, suosittelen kirjoittamana koodiikkunaan koodin ja TRUEn paikalle FALSE.

        ps. Itselläni on tämä ongelma. Se ärsyttää hieman kun tulee uusi heti perään. Mutta lopulta kun painaa "delete" ikkuna sulkeutuu eikä sitä koommin ole näkyny...


      • vihto
        tin tin kirjoitti:

        oliko tos muka ihan kaikki koodit? oon lukenu sellasesta koodista joka poistaa sensorit, mut sitä tos ei ollu. :)

        intprop censorgridsize 0:siinä se sensuroinninpoistokoodi!


      • MITÄÄÄ???
        huijauskoodifriikki kirjoitti:

        EliBoolPropTestingCheatseNabled true/false

        Klikkaamalla SHIFT pohjassa esim.

        -NAAPURIASI, joka on tontillasi (voit liittää hänet perheeseesi ja poistaa samalla tavalla.)
        -KAUKOPUTKEA (voit käskeä ufon kaappaamaan simisi)
        -SIMIÄSI (saat tehtyä mitä vain, jopa tulemaan raskaaksi tontilla olevan simin kanssa ilman tutustumista.
        JA jos valitset "Change suit" ja sieltä "Formal" tulee ikkuna " ****** vai Naked" valitse "Naked" niin simisi riisuutuu ja voi säikäyttää alastomalla vartalollaan huoneessa olijat.)

        HUOM! Jos koodi alkaa temppuilla ja tulee vähän väliä ikkuna, jossa on vaihtoehtona (keskellä) RESET paina siitä. Jos se ei auta voit painaa ikkunassa olevaa DELETE.
        JOS ongelma jatkuu, suosittelen kirjoittamana koodiikkunaan koodin ja TRUEn paikalle FALSE.

        ps. Itselläni on tämä ongelma. Se ärsyttää hieman kun tulee uusi heti perään. Mutta lopulta kun painaa "delete" ikkuna sulkeutuu eikä sitä koommin ole näkyny...

        Mä en nyt ihan tajunnut tota ja se ei toimi voisitko selitää paremmin


    • hdsh

      Kirjota Sims aiheiset jutut tonne The Sims keskustelu palstaan. Älä tänne muut konsolit.
      Sinne pääset silleen, että menet etusivulta peleihin ja vähän meet alas päin ni siinä on The Sims keskustelu palsta.
      Juu.

    • moi

      sen löytää google ja sit kieli suomi sit muistaakseni kolmas ja sit siit sims2 koodit ni sielt

    • *NaSu*

      se on motherlode(tietokoneella)

    • Wixuliini

      joo.. mä tiiän the sims 2 rahakoodin jos haluut mennä kattoo viel sielt sivulta koodeja the sims 2 :koseen mee eka www.google.com ja laita hakusanaks the sims 2 koodit ja ota se eka linkki siitä ja siel on sit niit huijaus koodeja jotain 5,6 kpl.. nii kuitenki mee nyt sinne sun sims peliin ja sit ku oot siel ni paina ctrl shift ja c
      se shift on ctrl näppäimen yläpuolella se nuoli.. kuitenki sinne ruudun yläreunaan ilmestyy sellanen palkki, ni kirjota sinne et motherlode ni sä saat aina 50 000 sitä niitten rahaa... voit tehä monestikki peräkkäin..! :) (Toivottavasti ymmärsit, jos et ni lähetä mailii) :)

      • JENSTERI

        voisko joku kertoo miten saa omia sims ihon värejä! mä nääs en tiiä ja siks en saa esim valkosta sims:ii!!!!!!!!! olkaa niin kilttejä ja kertokaa jos tiiätte :(


      • Hessepeppu

        Sims kakkosen raha-koodi on motherlode! mut sitä ennen pitää painaa Ctrl shift C ja sit kirjota motherlode.


      • mariiaz

        pliis auta mua!!!:) mulla on the sims2 lemmikki elämää peli ja haluaisin siihen koodeja...pystytkö auttaa?? :> :p


      • huijauskoodifriikki
        JENSTERI kirjoitti:

        voisko joku kertoo miten saa omia sims ihon värejä! mä nääs en tiiä ja siks en saa esim valkosta sims:ii!!!!!!!!! olkaa niin kilttejä ja kertokaa jos tiiätte :(

        Googleta hakusanalla: "sims 2 korvaavat ihot" ja "sims 2 ihot" (voit myös kokeilla englanniksi)
        jos sieltä ei aukea niin kokeile kuvahakuna. Aivan varmasti löytyy kuvia, joiden kautta pääsee kyseiselle sivustolle.

        korvaavat ihot ovat siit aidon näköisiä ihoja jotka korvaavat sims alkuperäiset ihot.

        Onnea etsintöihin.. :)


    • :D :D :D :D

      sims 2 :kossen koodi on motherlode se antaa 50 000 rahaa ekana ctrl shift c noin paina sitten motherlode

    • kultasitruunakissa

      The Sims 2 rahakoodi on motherlode, josta tulee 50 000 rahaa (mitä lieneekin esim. €, mk, dollareita jne.) terv. (salainen)

    • Sims 2:sen asiantuntija

      Hei!
      Ei sitä koodia voi käyttää...Ainoot koodit mitä on on(ei ole rahakoodeja):
      - move_objects on
      - move_objects off
      - watr_tool

      • Jenna

        hei daa...ootko muka joku asiantuntija?! sanoisin että kaukana siitä!!!!!!!!!! siis noita koodeja on paljon lisää..ettäs tiiät.sitä paitsi mun rahakoodi AINAKIN toimii...että vedä siitä.oot kyllä aika kaukana jostaa asian tuntijasta


      • Kaikentietäjä.

        Kuulkaa. Sims 2 ukkoja voi liikuttaa, kun kirjoittaa siihen ruudukkoon: moveobjects on.
        Ettekö tienneet?


      • jondra
        Kaikentietäjä. kirjoitti:

        Kuulkaa. Sims 2 ukkoja voi liikuttaa, kun kirjoittaa siihen ruudukkoon: moveobjects on.
        Ettekö tienneet?

        no kaikkihan ton tietää.....paitsi tyhmät


      • tintin

        ai ei muka oo rahakoodeja?? no, miten mulle tulee sit tosi paljon rahaa, jos kirjoitan motherlode siihen laatikko juttuun? selitäppä se?? koodeja on yhteensä AINAKIN 16 (ite osaan ne kaiki 16, mut saattaa olla enemmänkin) ja ne kaikki TOIMII.


      • petta

        siis ne rahakoodit on (pc:llä):
        ctrl alt ja c vähän sen jälkeen sen jälkeen tulee yläruutuun valkoinen palkki ja siihen kirjoitat:
        motherlode 50 000 simeleonii
        kaching 1000 simeleonii


      • aphiuu

        kui ei tota forsre error"...... kande painaaa;DD ;)


      • fani1993

        KYllä sitä voi käyttää jos vaaa osaa käyttää!


      • Trally

        Eli kyllä niitä voi käyttää mutta nuo move_objecs on yms. ovat sims 1:seen


      • -_-Älykäs-oo-oon mie-_-

        Voi käyttää! Niitä on 2. Motherlode ja kaching. Motherodella saa 50 000 simoleonia ja kachinggilla 1 000. Ja koodeja sims kahteen on satoja! Kaikki koodit saat näkyviin kirjoittamalla koodiruutuun help!


      • -...mä...-
        Trally kirjoitti:

        Eli kyllä niitä voi käyttää mutta nuo move_objecs on yms. ovat sims 1:seen

        Move_objects on ja off toimivat sims ykkösessä SEKÄ kakkosessa! Käytän sitä aina, KAKKOSESSA!


      • tyhmä..?

        Mistä ton shift saa!!?? Ku en oikee nää sitä täs näppäimill!! Auttakaa joku tälläst tyhmää!!


      • hdjk
        -_-Älykäs-oo-oon mie-_- kirjoitti:

        Voi käyttää! Niitä on 2. Motherlode ja kaching. Motherodella saa 50 000 simoleonia ja kachinggilla 1 000. Ja koodeja sims kahteen on satoja! Kaikki koodit saat näkyviin kirjoittamalla koodiruutuun help!

        ei kaikkii jos niit on satoja!


      • gerbils
        tyhmä..? kirjoitti:

        Mistä ton shift saa!!?? Ku en oikee nää sitä täs näppäimill!! Auttakaa joku tälläst tyhmää!!

        Se on caps lookin alla se shift on sellanen nappi jossa on nuoli ylöspäin vasemmassa reunassa:)


      • Joku...
        tyhmä..? kirjoitti:

        Mistä ton shift saa!!?? Ku en oikee nää sitä täs näppäimill!! Auttakaa joku tälläst tyhmää!!

        Ctrl:N Ylä puolella!


    • Plaa plaa

      Sims 2:sen raha koodi on tälleen kirjotettuna Motherlode tai jos ei toimi niin MotherLode . Jotain tommosta...

      • Kaikentietäjä

        On se se motherlode. Mä ainakin käytän sitä. Jos sit siihen ruudukkoon kirjoittaa help, saa lisää huijauskoodei.


    • Toutou

      Motherlode

    • Mansikka-

      sims 2 raha koodi on motherlode... :)

    • sippe91

      motherlode

    • Uus-natsi...?

      Se rahakoodi on: motherlode

    • ksenkku: )

      mä tiiän koodin se on: katching
      siitä saat 1 000 simoleonia oleppa hyvä

    • nero

      no se on kuule motherlode



      että sillee;)

      • Kaikentietäjä

        Mä tiedän, vaikka mitä. Sims 2 koodeja ovat motherlode (rahakoodi) help,jolla saa lisää paskaa ja exit ja... jne


      • 007
        Kaikentietäjä kirjoitti:

        Mä tiedän, vaikka mitä. Sims 2 koodeja ovat motherlode (rahakoodi) help,jolla saa lisää paskaa ja exit ja... jne

        Tota tässä on se rahakoodi se menee että ensin
        painetaan yhtä aikaa ctrl näppäintä ja sen ylä puolella olevaa näppäintä missä on nuolen kuva
        sitte kirjoitat motherlode ja sulle tulee 50tuhatta simeonia mutta huom tää on vain tietsikalle toivotaan että tästä on apua

        terveisin Armiida hakanen


    • Tietoviisas

      Kuule, minä kerron rahakoodin. Sims kakkosen rahakoodi on motherlode. Sillä saa rahaa 50 000.
      Olkaa hyvä! Kysykää vain minulta, jos ongelmia ilmenee. =))

      • jkrehyithhiif

        kertokaa se koodi millä näkyy kikkeli ja tissit kun sim käy suihkussa olkaa kilttelä


    • jeppe.92

      rahakoodi on kaching

    • Rahakoodi expertti.. :p

      Raha koodi on: Motherlode
      Et siinä sulle.. ollos hyvä.. :D

      • ööö....

        tos sulle rahakoodi : motherlode !!!!!!!!!!!
        kai mut vissiin ainakin luulisin.....:)
        :D

        HUOM:Ei nuita HUUTOMERKKEJÄ! :D


      • SAISKO
        ööö.... kirjoitti:

        tos sulle rahakoodi : motherlode !!!!!!!!!!!
        kai mut vissiin ainakin luulisin.....:)
        :D

        HUOM:Ei nuita HUUTOMERKKEJÄ! :D

        saako kysyvä apua jos tulee jotain...


      • kyselijä

        tietääkö joku raha koodin sims 2 jota pelataan !!!!!!!!!!PLAYSTATIONILLA!!!!!!! ja miten se tehään


      • hdjk

        motherlode ja se joku kaching on kummatkin rahakoodeja. että sillee!
        ja lopettakaa te sanotte/hoette vaa kaikki noit raha koodeja. tyhmää!
        ja onko sellasta et tulee vaatteita ja hius tyylejä ja sit tavaroit ja jos on kertokaa miten ne laitetaa ja mis


    • tietää..

      juu, tiedän mist löydät sen..
      eti googlesta ja kirjoita näin: huijauskoodeja sims

      ok?

      esitän sulle kysymyksen.. onko sims ryntää raitille koodeja?

    • annin

      paina ctrl ja sen ylä puolel oleva nuoli ja c kirjain sen jälkeen kirjotat sinne motherlode

    • iitsku

      se rahakoodi on: paina ctrl nuoli ja c pohjaa ja kirjota motherlode ja muista kiittääääääääää.

    • sneniliini1

      raha koodi the sims 2 peliin on motherlode

    • iituzka*

      moi.. en oo varma et onko joku jo vastannu sulle tähän kysymykseen mut se koodi on kuitenki:motherlode :)

      • Riinuskah

        Kuulkaa, rahakoodeja on kaching (kait) sil saa 1000 simoleonii lisää. ja sit motherlode , ja sil saa 50 000 simoleonia lisää.

        Sit on näitä moveobjects on/off niillä voi siirtää tavaroita sellasiin paikkoihin mihin ne ei oikeesti menis.

        Eti googlesta "The sims 2 koodit" tms. Kyllä löytyy.


    • ~Emie~

      rahakoodi on mother lode

    • ÖLÖ

      simin raha koodi on motherlode

    • Minä

      Yks rahakoodi on ainakin: motherlode

    • Nimetön

      raha koodi: paina ensin jos oikein muistan nii Ctrl, sift ja v tai c en muista kumpi kokeilemolempia! ja sit sinne ylös tulee sellanen ruutu ja siihen vaan et: motherlode eikä sitten muuta siitä tulee muistaakseni 50 000 rahaa! =D

      • koopp

        mul ei avaudu se ikkuna vaik painais ctrl shiflt c samaa aikaa :( missä vika?


      • *Minä itse*
        koopp kirjoitti:

        mul ei avaudu se ikkuna vaik painais ctrl shiflt c samaa aikaa :( missä vika?

        ootko kokeillu sitä et painat Ctrl Sift V??? ja siihen ihan ylälaitaan tulee vaan sellanen ihan pieno ruutu mihin kirjotetaan sit se.....ja se on motherlode niinku varmaan tiesitkin xD ja sit ne näppäimet pitää painaa sillei et ensin se Ctrl ja sit sift ja sit se vee tai cee...ymmärsitkö?


    • PussyCat Doll

      joo... tiedän rahakoodin... se on motherlode ja siitä saa 50 tuhatta simoleonia... mutta miten sen näytön saa sinne ylös, mihin sit kirjotetaan se motherlode?????????????????????????????????

      • ööööööö

        en tiiä oon itekki yrittäny saadasitä selvillejos saat selville voisitko kertoo mulleeki? :)


    • sarkkU

      Tiedättekö millä koodilla tavaroita voi kääntä ihna mihin vaan suuntaan, että ne ei ole suorassa..??? lähettäkää se mulle sähköpostiin???!

      • jykä

        no se on moveobjectson niin voit siirtää niit simmottiin ja tos on sanan tilalle tulee off jos lopetat sen koodin


      • Heini.J

        moi!! mikäs sun nimes on?? voisinko tutustuu suhun vähän tarkemmin?? ja mikä on se koodi että saa tavaroita liikuteltua ihan kuinka päin?? minkä ikänen sä oot??


      • mä vaanhgfvcd

        ei tarvi mitään koodeja napsauta vaan tavaraan kaksi kertaa ja voit kääntää ja raha koodi on motherlode


    • Sims-2-Tolleri xD

      Paina sift vasemmalta,ctrl,alt ja c:tä niin kauan rämpytä että ylös tulee palkki johon kirjoitat motherlode

    • minä

      motherlode

    • fgf

      kumpi psp2 tai pc

    • zinto

      tästä koodista saa 50,000 simoleonia koodi on motherlode

    • SimssiFan

      Rahakoodi: Motherlode = 50 000 simoleonia
      Siirtokoodit: Moveobjects on /off
      Ikääntyminen: aging on / off
      Juhlat ja vieraat: intPropmaxNumOfVisitingSims8
      Kun kirjoitat koodiluukkuun help, saat listan koodeista

    • Sasumi

      Sims 2 raha koodi on: motherlode

    • lklklklikka

      rosebur sen jälkeen !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;

      motherlode

      kaching

      • tintin

        se on rosebuD ja niit ;!;!;!; juttuja ei oo pakko laitaa, mut rosebudista tulee vaan 100 jos ei laita. en tajuu miks kachingiin pitäis laittaa ;!;!; koska voihan ihan hyvin tehä suoraa motherloden. :)


    • Jade

      Eka painat ctrl vasemmalt puolelt sit sen yleppää nappii ja C pohjassa. Sit kirjotat siihen kenttään motherlode


      Toivottavasti oli apuu:)

    • sus

      raha koodi on motherlode :D

    • LaGU

      tässä on sims 2sen raha koodi

      motherlode tuolla saat 50 000 $

      voit laittaa niitä monta niin saat paljon rahaa

    • Timantti

      Rahakoodi on "motherlode", ilman näitä: "". Sillä saa 50 000 simeleonia rahaa.

    • _melina_

      motherlode;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!...tai!;!;!;!;!;!!;!;!;!;!;!...saat rahaa enemmän kun laitat noita merkkejä perään

    • anata_

      rahakoodi: cntr,sift ja C. paina niistä yht aikaa.. ja kirjoita ylöstulevaan laatikkoon motherlode, tai joko sinulla on the sims (eli se eka versio) niin rosebud

    • Niku

      motherlode

    • tintin

      sims 2 rakakooodi on morherlode.
      kaikkienhan sen pitäs tietää! sitä ei ehkä löydy sims 2 VIRALLISILTA sivuilta, mutta jos osaa käyttää googlea, niin se löytyy alta aikayksikön.

    • nakkila

      tässä sulle rahakoodi,köyhä.

      meet ostos/rakennus tilaan ja painat:
      ctrl sen yläpuolella oleva nappi :D c

      ja sitte kun sinne ylös tulee valkonen 'viiru' niin kirjotat siihen :

      Motherlode

      ja saa 50 000 yhestä koodista!! ;)

    • Teitäväinen

      Sims 2 raha koodi on motherlode siitä saa 50 000 simoleonia.

    • nAkkI

      MOTHERLODE

    • _soozzi_

      sims 2 raha koodi on motherlode ja sitä saa 50 000 simeleonia

    • Fanny-Maria Lehtonen

      elikkä painat yht aikaan: shift Ctrl C .. ja sitten kun se tulee painat siihen jotain: ödklda, eli jottai sotkua... sitten painat siihen motherlode ja ylös ja enter, ja kertaat sitä niin kauan ku haluut ;D

    • jhcdgkjsdhbk

      motherlode, 50 00 simelonii!

    • hdhddf

      se rahakoodi on motherlode

    • pulla!!

      sims 2 raha koodi on: motherlode

    • enu

      No yks Sims2 rahakoodi ainakin on "motherlode". siis kirjotat vaan siihen koodikentään motherlode, ja painat Enteriä. Ihan helppoo.

    • Sofia^^

      Eli mä ainakin käytän sellasta rahakoodia kun : "motherlode" ja sit sellanen kun "kaching". :)

    • Illi

      Sims 2 rahakoodi on MOTHERLODE (50 000 000 simoleonia)

      Sims 2 toinen rahakoodi on KACHING. (1 000 simoleonia.)

      Voisko joku kertoa jotain muita koodeja??

    • bjnifhgjdipa

      No toivottavasti luet tän mut siis oot varmaan saanu tietää sen jo mun sanon nyt vaan, että paina ekaks yhtä aikaa shift, ctrl ja c Sitte ylös siis näytön yläosaan tulee sellanen pitkulainen juttu mihin kirjotat: motherlode . Siitä pitäis saada 50000 simolenia sen jälkeen ku oot kirjottanu sen ja sitte paina enter. jos sä haluut ihan sikana rahaa nii paina ne shift, ctrl ja c ja sit laita jotai jgdfojgdf ja paina enter sitte se mihin se pitää kirjottaa tulee alemmas ja sit kirjotat siihen motherlode ja enter ja ylänuoli ja taas enter jne... Siitä kirjotus alustasta pääsee pois joko esc painamalla tai kirjottamalla siihen kirjotusalustalle: exit

      • jönssi

        voiko joku kertoo sims 2 koodei playstation 2 plz!


      • sims 2
        jönssi kirjoitti:

        voiko joku kertoo sims 2 koodei playstation 2 plz!

        No eiköhän me kaikki jo tiedetä raha koodi jo täs vaihees


    • sims fani

      the sims 2:sen rahakoodi on motherlode

    • koodin tietäjä

      raha koodi on motherlode

    • sims fani

      Voisko joku ´kertooooo mulle mikä on sims 2 teiniraskaus koodi! :)Muita koodeja rahakoodi: Motherlode Hyvinvointi koodi: MAxMOTIVES

    • minäjust

      SE ON motherlode JA siitä saa 50 000 simeonia

    • Mimitchi

      Sims 2 rahakoodi on motherlode

    • dejoca

      se on motherlode.

    • fani1993

      raha koodi on motherlode ensin shiff pohjaan sit ctrl ja c ja tulee taulukko kirjotasihen toi mothertlode!

    • -_-

      se rahakoodi on motherlode

    • sims 2 fani

      Hei tietääkö kukaan teistä sims 2 nightlife:in vampyyri koodin?? ja jos ei tiiä ja tietää miten vampyyriksi tulee nii voisko kertoo... Pliiiss?? tahtoisin tietää koska meillä on jo ihmissusi ja haluttais saaha vampyyri ;) no voisitteks vastailla???

    • tofu

      motherlode

    • _flyygeli_94

      tietokone sims? ok se on painat eka sen koodien käytön päälle ja sitten: motherlod

    • pamir

      ja sielt koodit

    • Penttimato

      Jos pleikalle ni se on R1,L1,R2,Oikea,Vasen

    • sica

      Rahakoodi josta saa 50,000 on motherlode ja rahakoodi josta saa 1,000 on kaching.

    • MimsQu

      Sims 2 rahakoodi: [ctrl] [sift] c ja sitten kirjoitat: Rosebud tai kaching
      !!! On yks parempikin mutten kerro ;) !!!

    • lshdgdidfgwuwfwffgwhfefirj

      motherlode

      • joku

        kantsii käydä kattomassa www.radosims.com sieltä löytyy koodeja


    • Julkku1

      raha koodi sims 2 on motherlode

    • Ilkeä illikka :D

      Sims 2 rahakoodi on motherlode (50000§) Mutta naapurustossa voi käyttää: Familyfunds tai familyfund (perheen sukunimi) (rahasumma)

    • grefs

      Sims 2 rahakoodi on motherlode

    • joku

      jos haluat sims 2:koseen rahaa, teenäin
      'paina (ctrl)ja(sift)ja(c), kirjoita motherlode.

    • ZARKKU

      Raha koodi on motherlode siinä saa 50 000

    • jukeliste!?!?

      Kirjota siihe koodikenttään Motherlode niin rahaa kilahtaa 500000 tonnia!

      • tsuippaduippa

        .. se riittää, että kirjoittaa vaan pelkkä motherlode. ei niillä isoilla kirjaimilla ole mitään merkitystä


      • jupe88990888690
        tsuippaduippa kirjoitti:

        .. se riittää, että kirjoittaa vaan pelkkä motherlode. ei niillä isoilla kirjaimilla ole mitään merkitystä

        Ei nii kirjottaa vaa Motkerlode ta motherlode. Mitä väliä?


    • Simssiii 8DD

      The Sims 2 pelin rahakoodi:
      Paina Ctrl Shift pohjalla ja samalla [c]
      kirjoitat motherlode ja painat enter
      nii sulle tulee 50 000 rahaa! =]]

    • hamsteri

      50 000 simoleonia saa koodilla ' motherlode' ja 100 simoleonia koodilla 'katching' (siis ilman noita '-merkkejä...)

    • Zwiebel

      mä tiedän 2 hyvää rahakoodia täs on: motherlode siit tulee 50 000 simeleonia ja sit naapuristossa tai omalla tontilla pitää laittaa
      familyfunds Sukunimi 9999999 tai sit mikä tahansa 7numeroinen luku ja saa sit sillä perheellä on sen verran rahaa 8) ja toi Sukunimi on se minkä oot antanu perheelle 8D...

      Jos haluaa lisää koodeja the sims 2 voi kysyä sähköpostin välityksellä : [email protected]

      • Sims2 True pleijjeri

        Rahakoodi on sit Motherlode, saa 50 tuhatta simeonia


    • richgirllll

      sims2sen rahakoodi on playstationille: start,R1,L1,R2,oikee,vasen

    • Pieni ja pippurinen

      Teh sims2 rahakoodi on : motherlode.
      Sen saat kun painat yhtä aikaa nappia jossa lukee Ctrl ja sen yllä olevaa nuoli nappia,paina myös C.
      Sinne ylös tulee palkki johon kirjotat sit raha koodin!

    • Auttakaa!

      =(Moi!
      Mulla on sims 2!ja lemmikki elämää=)
      Mut lemmikki elämää!!!!!
      Harmittaa ihan sikana!
      Muuten että onko olemassa huiaiskoodeja jossa saa simien suhteet nousuun!?

      • Mä oon se auttakaa

        Niin että lemmikki elämää ei toimi!=8


    • kaakki44444ööööö

      moi se on motherlode

    • tses

      Tietääkö joku onko mahdollista nostaa sitä rahamäärää, kun jos perheen muuttaa toiseen taloon, nii sit se rahamäärä realisoidaan, nii voiko sen muuttaa suurempaan sen reaalisumman? :D vähän vaikeesti muotoiltu kysymys, mut toiv. joku ees tajus (:

    • <3<3<3<3

      motherlode

    • ahma.d

      motherlode se on se

    • Muuli

      koodeja the sims 2:koseen:
      boolprop snapobjectstogrid false/true
      tossa koodissa voit liikuttaa esinettä mihin kohtaan tahansa, mut ikkunoita ja ovia ei kannata siirtää tolla koodilla.
      boolprop allow45degreeangleofrotation true/false
      tolla saat esineitä vinoon.
      move_objects on
      tolla saat siirtää esim. roskista ja postilaatikkoo ja ainii joku halus tietää rahakoodin niin se on motherlode sil saa 50 000§
      boolprop testingcheatsenabled true
      tolla saat siirrettyy tarpeita vetämllä siitä vihreestä tai sit siirrettyy taitoja ja myös painamalla tota nuoli näppäintä pohjaan ja näpsäyttämällä vaikka postilaatikkoo nii siihen tulee monia juttuja.
      boolprop controlpets on
      tolla pystyt the sims 2 lemmikkielämäs ohjaa lemmikkejä ja täl koodil pystyt ohjaan niitä: boolprop petactioncancel true/false
      Ketokaa, jos tiette miten simeiltä sää sersuroinnin pois yöelämäs ja lemmikkielämäs kiitti! :-)

    • Sims 2

      motherlode - 50.000 simoleonia
      kaching - 1.000 simoleonia

      (aiheeseen monesti vastattu, kunhan vastasin tarkemmin.)

    • joookuuuuu emppu

      saisit kyllä opetella käyttää googlee (www.google.com)sielt sen löytää kolmes sekunnissa

      no se rahakoodi on:

      kaching (tulee 10 000 simolenii)
      motherlode (tulee 50 000 simolenii)

      jos laitat koodin perää !;!;!;!;!;!;!; ni se tulee aina yhest (!;) tollasseest tuplasti lisää

    • viaton

      motherlode on kaha koodi!!! tajutkaa

      • ON.

        ALT F4


    • Joku

      Tässä on joihinkin Sims peleihin koodeja!!!

      Voit kirjoittaa huijauskoodeja, kun avaat pelin komentoruudun painamalla yhtä aikaa näppäimiä Ctrl, Shift ja C. Huomaa isojen ja pienten kirjainten käyttö.

      The Sims 2 - Kauppa auki -lisäosan huijauskoodit:
      -------------------------------------------------


      AddneighbortoFamilycheat [on/off]
      Tällä koodilla voit lisätä tietokoneen ohjaaman hahmon simisi perheeseen.

      Forcetwins
      Kun raskaana oleva sim on valittuna ja käytät tätä koodia, sim saa automaattisesti kaksoset.

      Plumbbobtoggle [on/off]
      Tällä koodilla saa vihreän osoittimen pois näkyvistä. Siitä on apua animaatioita tallennettaessa.

      Wall Placement Restrictions Removed Cheat
      Kun tämä koodi on otettu käyttöön, voit aktivoida sen painamalla CTRL ALT, kun sijoitat esinettä seinälle.
      Koodin ansiosta esineiden sijoittamiselle ei ole rajoituksia: Voit asettaa minkä tahansa esineen seinälle, jolla on jo toinen esine.


      The Sims 2 Yöelämää -lisäosan huijauskoodit:
      --------------------------------------------

      familyfunds NIMI XXXX
      Tällä koodilla määrität naapurustosta perheen varallisuuden.

      roofslopeangle [15 - 75]
      Tällä koodilla määrität kaikkien tontilla olevien kattojen kallistuskulman.

      showHeadlines [on/off] (vaikuttaa kaikkiin tontilla oleviin simeihin)
      Tätä koodia voi käyttää animaatioita tehdessä. Voit asettaa kaikki ajatuskuplat, puhekuplat ja merkit (kuten /--) näkyviin tai pois näkyvistä.

      unlockCareerRewards (vaikuttaa valittuna olevaan simiin)
      Valittu sim saa käyttöönsä kaikki esineluettelossa olevat urien palkintoesineet.

      maxMotives (vaikuttaa kaikkiin tontilla oleviin simeihin)
      Tämä koodi täyttää kaikkien tontilla olevien simien tarpeet. (Myös tietokoneen ohjaamien simien).
       
      motiveDecay [on/off] (vaikuttaa kaikkiin tontilla oleviin simeihin)
      Tällä koodilla voit pysäyttää/aloittaa tarpeiden tilan huononemisen.

      aspirationPoints num (vaikuttaa valittuna olevaan simiin)
      Tällä koodilla muutat valitun simin tavoitepisteiden määrää.

      lockAspiration [on/off] (vaikuttaa kaikkiin tontilla oleviin simeihin)
      Tällä koodilla pysäytät simien tavoitteiden tilan muuttumisen.

      aspirationLevel [0 - 5] (vaikuttaa valittuna olevaan simiin)
      Tällä koodilla valittu sim saa aimo summan tavoitepisteitä.
       
      agesimscheat on
      Tällä koodilla käynnistät ikääntymisen, kun painat Shift-näppäimen pohjaan ja napsautat jotakuta simiä.

      setLotLightingFile [tiedoston nimi]
      Tällä koodilla luot valaistuksen määrittävän tiedoston. Voit määrittää kullekin tontille omat valaistusasetukset.

      Naapurustoa luotaessa käytettävissä on kaksi uutta maastotyyppiä: aavikko ja urbaani kaupunkimaisema.
      (Voit käyttää näitä naapurustossa)
      terraintype desert
      terraintype concrete
      nhdregiontype desert
      nhdregiontype concrete


      The Sims 2 Yliopisto -lisäosan huijauskoodit:
      ---------------------------------------------

      changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety]: Tällä koodilla voit muuttaa tontin kaavoitusta. Voit asettaa tontin asuinalueeksi, yhteisötontiksi, osakuntataloksi, asuntolaksi tai salaseuran kokoustilaksi. Varmista aluksi, ettei tontilla, jonka haluat kaavoittaa uudelleen, asu simejä. Mene kyseiselle tontille ja kirjoita huijauskoodi sen mukaan, miksi haluat tontin muuttaa.

      boolProp dormSpecificToolsDisabled true/false: Tällä koodilla saat käyttöösi osto- ja rakennustilan toimintoja, jotka eivät yleensä ole käytettävissä asuntolatontilla.

      boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true/false: Tämän koodin avulla voit kääntää mitä tahansa esinettä 45 astetta kerrallaan sen sijaan, että se kääntyisi 90 astetta kuten yleensä.


      The Sims 2:n huijauskoodit:
      ---------------------------
      help: Tällä koodilla saat esiin kaikki pelissä olevat huijauskoodit.

      help [huijauskoodi]: Tällä koodilla saat esiin lisätietoa haluamastasi huijauskoodista.

      exit: Tämä huijauskoodi sulkee pelin komentoruudun.

      expand:   Tämä huijauskoodi laajentaa tai pienentää komentoruudun.

      moveObjects on/off: Tämä koodi poistaa esineiden sijoittamiseen liittyvät rajoitukset osto- ja rakennustilassa. Sen avulla voit poistaa siirto- ja kääntötoiminnon rajoitukset esimerkiksi käytössä olevien esineiden ja kiinteiden kalusteiden osalta. Koodin käytön tiedetään aiheuttavan ongelmia muun muassa pelin toiminnassa, reitityksessä ja piilotettujen esineiden tuottamisessa ja käsittelyssä. Huomaa, että tätä koodia käytettäessä on mahdollista vahingossa poistaa kohteita, joita ei normaalisti voi poistaa, kuten simejä, postilaatikoita ja roskatynnyrejä. Jos poistat tällaisia esineitä vahingossa, et voi enää palauttaa niitä. Käytä siis koodia harkiten.

      aging -on/off: Tällä koodilla voit pysäyttää simiesi ikääntymisen. Myös tämä koodi häiritsee pelin tasapainoa. Lisäksi se estää simejä kasvamasta aikuisiksi. Tätäkin koodia on syytä käyttää harkiten.

      autoPatch -on/off: Tämän koodin avulla voit ottaa käyttöön The Sims 2 -pelin päivityksistä kertovan toiminnon. Kytke ilmoitukset päälle ja napsauta Muokattujen osien lista -painiketta (Se pieni lumihiutaleen näköinen kuvake naapurustopaneelissa). Jos saatavilla on uusia päivityksiä, voit vahvistaa niiden latauksen.

      slowMotion [luku]: Kun käytät tätä koodia, voit määrittää haluamasi hidastusasteen, kuten esimerkiksi SlowMotion 4. Valittavana ovat luvut 0 - 8. 0 on normaalinopeus ja 8 hitain.

      boolProp enablePostProcessing true/false: Tämä koodi mahdollistaa jälkikäsittelykoodien käytön (katso lisätietoja alta). Koodi on hyödyllinen, jos aiot tehdä animaatioita. Huomaa, että koodi toimii vain, jos tietokoneesi näytönohjain pystyy käsittelemään pikselikohtaisia varjoja. Jos näytönohjaimesi ei tue pikselivarjoja, kuva saattaa muuttua osittain mustaksi. Kuva palaa ennalleen vasta, kun kytket toiminnon pois päältä. Jos kytket jälkikäsittelyn ja filmatisoinnit päälle, kuvassa saattaa olla häiriöitä animaatioiden aikana.

      bloom [r g b x] [0.0 - 1.0] (rgb merkitsee väriä ja x sumennuksen määrää): Tällä koodilla voit lisätä peliin tv-ohjelmista tutun sumennustehosteen. Tämä toiminto on käytettävissä vain, jos olet jos käyttänyt koodia boolProp enablePostProcessing true.

      vignette [X-akseli Y-akseli X] [0.0 - 1.0] (X merkitsee häivytyskerrointa): Toiminto lisää häivytystehosteen määritetyn keskipisteen ympärille. Komennolla vignette 0.5 0.5 0.5 saat siis häivytettyä ruudun reunat. Suurin mahdollinen häivytysaste on vignette 0.5 0.5 1.0. Tämä toiminto on käytettävissä vain, jos olet jos käyttänyt koodia boolProp enablePostProcessing true.

      filmGrain [luku väliltä 0.0 - 1.0]: Tämä koodi tekee kuvasta rakeisen. Tämä toiminto on käytettävissä vain, jos olet jos käyttänyt koodia boolProp enablePostProcessing true.

      letterBox [luku väliltä 0.0 - 0.4]: Toiminnolla asetat ruudulle reunukset. Tämä toiminto on käytettävissä vain, jos olet jos käyttänyt koodia boolProp enablePostProcessing true.

      • tuo siis vain

        The Sims 2 - Kauppa auki -lisäosan huijauskoodit:
        -------------------------------------------------


        Forcetwins
        Kun raskaana oleva sim on valittuna ja käytät tätä koodia, sim saa automaattisesti kaksoset.


    • Shit^

      Kaching saat 1000 simeleonia
      motherlode sillä saat 50000
      ja muita helppoja koodeja on move_objects on/off
      sillä voi vaikka kloonata uusia simejä ja tehdä
      melkein mitä vain :)

    • aj9

      motherlode

    • pampulaputte

      Hei Köyhä!
      Rahakoodi pannaan: Paina yhtäaikaa Ctrl, vasemmalla olevasta nuolesta, ja C:stä. sitten ylös tulee laatikko. Sinne pistät: motherlode
      Se oli rahakoodi MOTHERLODE, mutta pienellä! Terveisin Janita

    • hui9åoå,,,,,lö-k

      no oma vikka

      • koiruli

        mikä on sims 2 ryntääraitille koodi?


    • yks vaa
      • Yavanna

        Tarkoitat kai, että se on koipinut LUVATTA muilta kaiken.
        Kopiointi toisten sivuilta on ehdottomasti kiellettyä, ellei ole kysynyt erikseen lupaa ylläpitäjältä.

        Suosittelen että käytte http://www.radosims.com :issa, sillä sieltä löytyy kaikki koodit, vinkkejä ja lisäksi kaikkea muuta hyödyllistä tietoa simsistä.
        Lisäksi tuohon kuuluu foorumi, jossa vieläkin enemmän linkkejä, vinkkejä, ohjeita(mm Legacy Challengeen) ja yms kivaa.


    • Sims2fani

      Sims raha koodi on motherlode

      • ON JÄRKEE

        KUN OOTTE ASENTANEET SIMSSIN KATTOKAA SIELTÄ !!!LUEMINUT OSIO!!! SIELTÄ NE KAIKKI KOODIT ON OTETTU


    • tytön tyllerö

      Kaching = (1) tuhat simeleonia, motherlode = 50 tuhatta simeleonia

    • jasper 7v

      kato jonnewebistä

    • lelle

      so on motherlode tai jos se on ykkönen ni rosepud

    • Minä vaan....

      Niin se simssin rahakoodi on motherlode siitä saa aina semmoset 50 000 simoleonia...=)

    • Sandokan

      elikkä ensiksi miten kirjoitat koodin Ctrl sfit c ja sitten kirjoitat Kaching siitä saat 1000 simelonia.

    • rikas sim

      rahakoodi on motherlode siitä saa 50 000 simeleonia

    • moi.

      voisiko joku antaa mulle the sims 3 rahakoodin ostettiin se just ja haluttais rahakoodi mieluiten hetimiten kiitos jo etukäteen?
      vastat

    • Täääässä

      Mene rakennus -tilaan. Paina ensin pohjaan ctrl, pidä pohjassa, sitten paina shift, pidä ne molemmat pohjassa eli älä päästä vapaaksi ja paina lopuksi c. Nyt sinulla pitäisi olla kaikki pohjassa ja muista järjestys: ensin ctrl, sitten shift ja sitten c. EI SAA PAINAA KAIKKIA POHJAAN SAMAAN AIKAAN VAAN TÄYTYY PAINAA ENSIN CTRL, SITTEN SHIFT JA SITTEN C! Huomaat että ylös tulee pikku ikkuna ja sinne kirjoita se koodi.

      50 000 simoleonia= motherlode

      1 000 simoeonia=kaching

      ja niitä on sitten muitakin koodeja mutta noi on rahakoodit! Laita googleen the sims 2 huijauskoodit niin sieltä löydät!

      • Täääässä

        Noi koodit siis tarkoitin the sims 2, ei 3. :)))


    • koodit

      mielestäni koodit ovat tyhmiä koska mitä iloo siitä pelistä enää on!?! en pidä koodeista. mitä iloo pelistä enää o? ei mitää. omapa on asianne mutta tämä oli minun mielepiteeni. kun käyttää koodeja ei se oo enää sims 2 vaa hemmottelu peli ja sims 2 tarkoitus on elää normaalia elämää!!!! ei oikeessakaan elämässä ole mitään koodeja että saa 50 000 euroa puhtaana käteen. vai onko muka?

    • -blue1

      Paina eka shift ctrl C ja kirjota MOTHERLODE. Tee se tontilla.

      Voit myös kirjoittaa naapurustonäkymässä: familyfunds "perheen sukunimi" "rahamäärä jonka haluat"

      Lopuksi paina Enter.

      P.S. Motherlodesta saa 50 000 simeleonia, mutta jos kirjoitat KACHING saat 1000 simeleonia.

    • juovuksissa oleva 10 Wee

      Paina ctrl,shift ja c. Sitte koodit: 1000:kaching (pienellä.) Ja 50 000 motherlode

    • En tajuu

      Mul on Sims 2 ja sitte vielä sims lisäosa Kauppa Auki.
      Mut oon yrittäny erillaisia rahakoodeja niinku motherlode tai katching mut kumpikaa niist ei toimi!
      Haluisin tietää jonkun rahakoodin joka toimis kauppa aiku lisäosalla,
      tai kertois miten noita koodeja käytetään koska voi hyvinkin olla myös niin että motherlode tai katching toimii sillä lisäosalla,
      ja mä oon vaan käyttäny niit väärin.
      Kertokaa mulle joku rahakoodi tai ees miten niit käytetään!

    • Huijauskoodifriikki

      Itse käytän FAMILYFUNDSia
      eli esimerkiksi: Familyfunds Virtanen 93500
      Virtasen paikalle laitat perheesi nimen.

      93500:n paikalle laitat haluamasi määrän.
      (Saattaa olla että maksimi on 999999)

      ja muista välit.

      Saa nopeasti enemmän "rahaa"

      • mm

        MIHIN KOHTAAN OLET KIRJOITTANUT TUON FAMILYFUNDS?


    • rousku1210

      Melkein joka sivulla on rahakoodeja! No kummiskin, tässä koodi: motherlode Siitä saa 5000simeloenia!

      • Novoiei

        MENKÄÄÄ URPOT RADOSIMSSIIN SE ON SIMS 2 VIRALLINEN SIVUSTO SUOMENKIELINEN JA SIELTÄ VOITTE LUKEA KAIKKI KOODIT MITÄ ON OLEMASSA. KIRJOITTAKAA GOOGLEEN RADOSIMS JOS ETTE MUUTEN OSAAA!


      • SIMSTIETÄJÄ97!!
        Novoiei kirjoitti:

        MENKÄÄÄ URPOT RADOSIMSSIIN SE ON SIMS 2 VIRALLINEN SIVUSTO SUOMENKIELINEN JA SIELTÄ VOITTE LUKEA KAIKKI KOODIT MITÄ ON OLEMASSA. KIRJOITTAKAA GOOGLEEN RADOSIMS JOS ETTE MUUTEN OSAAA!

        SE ON :MOTHERLODE .ETTEKÖ TAJUA!!!!!


      • JANI VAASASTA
        SIMSTIETÄJÄ97!! kirjoitti:

        SE ON :MOTHERLODE .ETTEKÖ TAJUA!!!!!

        LÖYSIN MOTHERLOADE T JANI


      • Elisa P
        JANI VAASASTA kirjoitti:

        LÖYSIN MOTHERLOADE T JANI

        Sims 2 rahakoodi : motgerloed.


      • GaaNaru
        Elisa P kirjoitti:

        Sims 2 rahakoodi : motgerloed.

        miten voi ladata simeille asuja esim: naruto asuja tai pirates of the carribean asuja netistä tai muuten? VASTATKAA!
        PLIIS!


      • N-NERO
        GaaNaru kirjoitti:

        miten voi ladata simeille asuja esim: naruto asuja tai pirates of the carribean asuja netistä tai muuten? VASTATKAA!
        PLIIS!

        Osta Asuja KAupasta.. xD


      • N-NERO
        Elisa P kirjoitti:

        Sims 2 rahakoodi : motgerloed.

        Raha koodi on : motherlode Ja Muita Voit Multa Kysyä. T:N-NERO


      • minä vaan
        N-NERO kirjoitti:

        Raha koodi on : motherlode Ja Muita Voit Multa Kysyä. T:N-NERO

        niiin mä haluisin tietää mitä rahakoodeja on sims2 autiosaaren PS2:kkoseen !!!!!!!!!!!!!!


    • Läyriäinen

      Peli on kyll parempi , siis jos jaksaa pelata kauvvan , jos ei käytä koodeja..
      Mutta Motherlode 50.000
      Kaching 1000

    • Sims tietäväinen

      Kirjoita koodikohtaan vain help niin kaikki koodit on siinä : D

    • :)

      mulla oli yks raha koodi mut en muista enää sitä.

      • IItaSim

        Tiedän koodin, jolla sim saadaan vampyyriksi. Lisäksi tiedän sellaisen että saa kaikki ne tavarat jotka saa vain jos etenee työssä pitkälle:


        Vampyyri: boolProp testingcheatsEnabled true

        Työtavarat: unlockCareerRewards



        Vampyyristä vielä: Kun olet kirjoittanut tuon, paina shift kun valitset mitä sim tekee. Sieltä sitten lisää ja valitse make me vampire.


    • salaine

      raha koodi on motherlode ja eti jonneweb kodit pc sivulta lisää koodeja

    • hanzku95

      R1, L1, R2, oikea, vasen

    • JenniferDaa

      En oo ikinä tiennyt ketään joka ei tiiä sitä...
      Motherlode = Saa 50 000 §

      Ja btw Radosims:sä on luultavasti kaikki koodit (?).

      www.Radosims.com

    • gdfh

      motherlode

    • emiliiiiaaa

      sims 2 tietsikkapeliin on sellane rahakoodi kun motherlode
      (sil saa 50 000 simleonia) :)) ;)

    • jossuuk

      Hei, miksen saa sitä viestikenttää sinne yläreunaan, mihin voin kirjottaa sen koodin? On se ennen toiminu. Painoin sitä ctrl shift c mut ei se tullu.

    • hihihii...

      mulla on sims 2 ja kun asensin sen laitoin sen suomenkieliseks ja se toimi iha hyvi mutta sitte poistin joitaki pelejäkoneelta ja sitte ku menin pelaamaa sitä niin se oli m yhtäkkiä muuttunu englanni kieliseks.
      saako sitä enää mitenkää suomenkieliseksi ja tietääkö joku viisaampi mistä se vois johtua :D

    • Sims hullu

      Mille tarvitset rahakoodin,tietokoneelle niitä on kaksi tässä isomman summan rahakoodi:motherlode.Pienempi summa on:Kaching

    • shift??

      Moi! Kun aikasemmin sanottiin että pitää painaa shift, ctrl ja c, mutta misä ihmeessä se shift juttu on, vai pitääkö se jotenkin kirjoittaa??!!

      ja jos haluaa familyfunds- koodin tehdä niin tehdäänkö se samalla tekniikalla kun motherlode ??

      Kiitos jos vastaatte ! :)

    • Joku vaan

      muistaakseni peruspelissä on vaan kaks rahakoodia: motherlode josta saa 50 000 simeleonia ja kaching josta saa 1 000 simeleonia : ) Radosimsistä löytyy uskoakseni kaikki rahakoodit! www.radosims.com

    • mkekekeek

      Hei Voiko joku auttaa psp eessä minun sähköpostini loppuu @hotmail.fi
      mutta hotmailissa sellaista sähköpostia ei ole ? mitä voin tehä jotta pystyisin vaihtaa psp een sähköpostin ? ja viellä sen lisäksi kun yritän kirjautuu sitä kautta playstation sivuillle niin se kirjottaa että lähettää salasanan 24h sisällä hotmail.fi sähköpostiin muttakun sitä ei ole olemassakaan ? auttakaa

    • TOSSA!!
    • ....

      kaching = 1000 simeonia ja motherlode=50 000 simeonia :)

    • Haniskutti

      moi! Tietääks joku et saaks sims 3 petsiin koodeja? Siis ps3 koodeja? Jos saa, nii mitä? Ja mihi niit vois laittaaa?

    • L.M

      se on rosebud;1;1;1;1;1;1;1;1;.....

    • Sims rahakoodin tiiä

      Laittakaa familyfun nii saa 99 9999 99 sinne sitä rahaa mut en tiiä onks se noin paljon mut kaikki alkaa 9:seillä!

    • miuku-mauku <3

      onko kukaan kottanu tota koodia mistä saa 50 000 simleonia?

      • Neropatti

        Mä, Ja koodi on: Motherlode


    • KadmaNeeChan

      Huh huh! Mahtaako kukaan edes jaksaa rullata viestijonoa ja katsoa mitä lukee :) (Minä tylsyyttäni luin >:D) On kyllä aika moneen kertaan kirjotettu samoja asijoita

      Mutta kaikki hyödylliset koodit saa juuri radosta: http://radosims.com/ ja muuta.
      siellä on myös hiukan juttua sims kolmosestakin

    • saakeri

      mä tiedän melkeinn kaikki koodit kun pitää kattoo yhiltä nettisivulta niitöä kun kirjoitat googleen että sims2 koodit ja likaat sitä kelta slla pohjalla olevaa lappua niin antaa mennä vaan

    • EI Mhoterlode

      No motherlode toimii kun ei kirjota väärin taikka väärään paikkaan!
      Kaverinikin rämppäsi kauan että sai sillä miljoona simeleonii :DD

    • mike16

      mä tidän rahakoodin se on shift ctrl c sitten kirjoitat motherload

    • tell me plz

      Tietääks kukaa miten saa sims 2 pc pelissä ne kuolleet zombeiks tai ees kummittelee niille?

    • kaklka pokale

      k4kk4 mtherlode

    • jepzuk

      miten the sims 2 saa koodit näkyviin

    • kisu2

      the sims keräilykokoelman rahakoodi

    • Mattyland
    • GerardoDamore
    • LkBcLpBw5M
    • kääliö

      50 000 simeleonia (tai mitä olikaa) = motherlode
      1000 simeleonia = katching

    • edell. sims2 pelaaja

      Shift (eli toi nuoli ylöspäin näppäimistön vas. laidassa) ctrl (eli control) C, paina niitä yhtä aikaa, niin koodinkirjoituslaatikko tulee näkyviin.
      katching = 1000 simoleonia tai
      motherlode = 50 000 simoleonia
      ja sitten paina enter-nappia, niin rahat tulevat simille. :)

    • Anonyymi

      koodi luukku nuoli ylös ctrl ja c
      motherlode sillä saa 50 000
      kaching sillä saa 1000

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      2190
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      59
      1851
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1685
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1612
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1584
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      135
      1483
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe