Voisiko tämä poika olla kiinnostunu musta?

02girl

Olen ihastunut yhteen luokallani olevaan poikaan ja en tiedä tykkääkö hän minusta, itse olen todella ihastunut häneen. Katseemme kohtaavat usein ja yleensä aina kun katson häntä hän vilkuilee minua ja kun käännän katseeni pois ja katson uudestaan häntä niin taas hän katsoo minua. Muutaman kerran hänen katseensa on jäänyt tuijottamaan minua pidemmäksi aikaa. Tunneilla hän myös paljon koskettelee huuliaan ja puree alahuultaan. Hän myös tulee yleensä aika lähelle minua istumaan. Hän monesti kertoo kaikka vitsejä siinä kavereilleen kovaan ääneen kun olen lähellä ja katsoo nauroinko hänen vitsilleen ja samalla kun katsoo minua niin nauraa ja keksii koko ajan uusia vitsejä ja tämä sama toistuu vähän väliä. Välillä ohimennen hän myös osuu minuun. Olen laittanut hänelle viestejä ja alussa hän vastasi todella paljon ja pitkiä viestejä mutta nyt hän ei enää oikeen vastaa kuin aivan lyhyesti. Tuntuu että hänkin olisi minusta kiinnostunut mutta mietityttää vähän tuo viesti juttu kun häntä ei oikeun kiinnosta vastata. Olen koittanut että jos en laita hänelle viestiä niin laittaako hän minulle mutta eipä mitään kuulu. Vastatkaa asiallisesti että voisiko tämä tyyppi olla minusta kiinnostunut vai kuvittelenko vain kaiken ku olen niin hulluna häneen? Asiallisia kommentteja kiitos!

10

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iJustTryToHelp

      siis mä oon 01 poika ja mul on sama ongelma yhen mu luokan tytön kaa mut noi asiat jotka tosa kerroit viittaa aika paljon ihastumiseen mut jos et ole yhtä vi**n ujo nii ku mä ni mee vaikka kysyyn siltä. tämä on pelkkä ehdotus

      • 02girl

        Mää en yleensä oo ujo mut täs tilantees oon ku tuntuu et jos kysyn siltä tai sanon et tykkään susta nii se tyylii menee näyttää ne viestit kaikille tai jotai :l voisiks vasta yhtee juttu jos osaat ku en ymmärrä ku se käy monesti lukee mu viestit mut harvoi vastaa mitää mut koulussa se on just tollane mitä kirjotin


      • kaikkien teijän ihastukset vihaa teitä uskokaa mua.


    • Xdlol123

      Kyllä mustat pojat voi olla kiinnostuneita XXXXXXXDDDDDDD

      • 02girl

        No se ei kyllä nyt oo musta :DDD


    • KylMäUskon

      Kyllä mä uskon et se tykkää susta<3
      Pojat vaan on laiskoja ja eivät jaksa vastata viesteihin ;)

      • 02girl

        Okei kiitos! Mä ehin jo aatella et luovutan kokonaa ku se ei vastaile et se ei tykkää mut kiitos! Taijampa vielä jatkaa :)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe