Voisiko tämä poika olla kiinnostunu musta?

02girl

Olen ihastunut yhteen luokallani olevaan poikaan ja en tiedä tykkääkö hän minusta, itse olen todella ihastunut häneen. Katseemme kohtaavat usein ja yleensä aina kun katson häntä hän vilkuilee minua ja kun käännän katseeni pois ja katson uudestaan häntä niin taas hän katsoo minua. Muutaman kerran hänen katseensa on jäänyt tuijottamaan minua pidemmäksi aikaa. Tunneilla hän myös paljon koskettelee huuliaan ja puree alahuultaan. Hän myös tulee yleensä aika lähelle minua istumaan. Hän monesti kertoo kaikka vitsejä siinä kavereilleen kovaan ääneen kun olen lähellä ja katsoo nauroinko hänen vitsilleen ja samalla kun katsoo minua niin nauraa ja keksii koko ajan uusia vitsejä ja tämä sama toistuu vähän väliä. Välillä ohimennen hän myös osuu minuun. Olen laittanut hänelle viestejä ja alussa hän vastasi todella paljon ja pitkiä viestejä mutta nyt hän ei enää oikeen vastaa kuin aivan lyhyesti. Tuntuu että hänkin olisi minusta kiinnostunut mutta mietityttää vähän tuo viesti juttu kun häntä ei oikeun kiinnosta vastata. Olen koittanut että jos en laita hänelle viestiä niin laittaako hän minulle mutta eipä mitään kuulu. Vastatkaa asiallisesti että voisiko tämä tyyppi olla minusta kiinnostunut vai kuvittelenko vain kaiken ku olen niin hulluna häneen? Asiallisia kommentteja kiitos!

10

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iJustTryToHelp

      siis mä oon 01 poika ja mul on sama ongelma yhen mu luokan tytön kaa mut noi asiat jotka tosa kerroit viittaa aika paljon ihastumiseen mut jos et ole yhtä vi**n ujo nii ku mä ni mee vaikka kysyyn siltä. tämä on pelkkä ehdotus

      • 02girl

        Mää en yleensä oo ujo mut täs tilantees oon ku tuntuu et jos kysyn siltä tai sanon et tykkään susta nii se tyylii menee näyttää ne viestit kaikille tai jotai :l voisiks vasta yhtee juttu jos osaat ku en ymmärrä ku se käy monesti lukee mu viestit mut harvoi vastaa mitää mut koulussa se on just tollane mitä kirjotin


      • kaikkien teijän ihastukset vihaa teitä uskokaa mua.


    • Xdlol123

      Kyllä mustat pojat voi olla kiinnostuneita XXXXXXXDDDDDDD

      • 02girl

        No se ei kyllä nyt oo musta :DDD


    • KylMäUskon

      Kyllä mä uskon et se tykkää susta<3
      Pojat vaan on laiskoja ja eivät jaksa vastata viesteihin ;)

      • 02girl

        Okei kiitos! Mä ehin jo aatella et luovutan kokonaa ku se ei vastaile et se ei tykkää mut kiitos! Taijampa vielä jatkaa :)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe