Olen ihastunut yhteen luokallani olevaan poikaan ja en tiedä tykkääkö hän minusta, itse olen todella ihastunut häneen. Katseemme kohtaavat usein ja yleensä aina kun katson häntä hän vilkuilee minua ja kun käännän katseeni pois ja katson uudestaan häntä niin taas hän katsoo minua. Muutaman kerran hänen katseensa on jäänyt tuijottamaan minua pidemmäksi aikaa. Tunneilla hän myös paljon koskettelee huuliaan ja puree alahuultaan. Hän myös tulee yleensä aika lähelle minua istumaan. Hän monesti kertoo kaikka vitsejä siinä kavereilleen kovaan ääneen kun olen lähellä ja katsoo nauroinko hänen vitsilleen ja samalla kun katsoo minua niin nauraa ja keksii koko ajan uusia vitsejä ja tämä sama toistuu vähän väliä. Välillä ohimennen hän myös osuu minuun. Olen laittanut hänelle viestejä ja alussa hän vastasi todella paljon ja pitkiä viestejä mutta nyt hän ei enää oikeen vastaa kuin aivan lyhyesti. Tuntuu että hänkin olisi minusta kiinnostunut mutta mietityttää vähän tuo viesti juttu kun häntä ei oikeun kiinnosta vastata. Olen koittanut että jos en laita hänelle viestiä niin laittaako hän minulle mutta eipä mitään kuulu. Vastatkaa asiallisesti että voisiko tämä tyyppi olla minusta kiinnostunut vai kuvittelenko vain kaiken ku olen niin hulluna häneen? Asiallisia kommentteja kiitos!
Voisiko tämä poika olla kiinnostunu musta?
10
119
Vastaukset
- iJustTryToHelp
siis mä oon 01 poika ja mul on sama ongelma yhen mu luokan tytön kaa mut noi asiat jotka tosa kerroit viittaa aika paljon ihastumiseen mut jos et ole yhtä vi**n ujo nii ku mä ni mee vaikka kysyyn siltä. tämä on pelkkä ehdotus
- 02girl
Mää en yleensä oo ujo mut täs tilantees oon ku tuntuu et jos kysyn siltä tai sanon et tykkään susta nii se tyylii menee näyttää ne viestit kaikille tai jotai :l voisiks vasta yhtee juttu jos osaat ku en ymmärrä ku se käy monesti lukee mu viestit mut harvoi vastaa mitää mut koulussa se on just tollane mitä kirjotin
- Xdlol123
Kyllä mustat pojat voi olla kiinnostuneita XXXXXXXDDDDDDD
- 02girl
No se ei kyllä nyt oo musta :DDD
- KylMäUskon
Kyllä mä uskon et se tykkää susta<3
Pojat vaan on laiskoja ja eivät jaksa vastata viesteihin ;)- 02girl
Okei kiitos! Mä ehin jo aatella et luovutan kokonaa ku se ei vastaile et se ei tykkää mut kiitos! Taijampa vielä jatkaa :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483