kun Kiukainen/Panelia liittyi Euraan, niin panelialaisten silmin miksei kiukaislaistenkin, niin kyllä huonompaa suuntaa on menty. Olisi pitänyt ehdottomasti liittyä Harjavaltaan. Tämä on ihan peestä...
Kyllä se vaan on niin...
5
303
Vastaukset
- waltalainen
Oliko harjavalta koskaan todellinen vaihtohto ja olisiko harjavalta ollut valmis yleensäkään liitokseen kiukaisten kanssa.
- walsu
Ei Harjavallalla ole mitään haluja ottaa elättejä.
- mateo13
eikös se pakkoliitetty euraan.Ja kaikki menee päin hel,,,,,,,,
- HarolanHemmo
Kysykää Kallilta miten se meni ja menikö hyvin noin niinku hänen omasta mielestä?
- 1185
Olen samaa mieltä siitä että kiukainen ei kuuluisi Euraan, sen liittymisen jälkeen kaikki alkoi menemään entistä enemmän päin helvettiä, eikä loppua näy. Ikävää asiassa on ettei mikään muu paikkakunta ole niin tyhmä, että ottaisi suuruuden hulluudessaan kiukaista elätettäväkseen, Pori olisi kyllä valmis, mutta yhteistä rajaa ei ole vielä. Kannattaisi kuitenkin kysyä josko H-valta olisi valmis ottamaan, suurin osa euralaisista ei varmaan itkisi perään, koska heiltä ei koskaan edes kysytty mielipidettä liitokseen, kuten ei loistavaa liitos mahdollisuutta varakkaaseen Raumaankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492