vai kannaattaako ottaa suoraan vuokra-auto kentälle?
Taksin hinta hanian kentältä kato galatakseen?
3
124
Vastaukset
- KreetanKiertelijä
Arvioisin 30...35 euroa per auto (1...4 henkeä). Lyhintä reittiä matka on noin 20 km. Ruuhkat ohittaen "uutta" tietä pitkin 26 km. Matkan hinta pitää aina kysyä ja sopia etukäteen ettei tule ylläreitä! Oman kokemukseni perusteella vuokra-auton tai kaksipyöräisen saa edullisimmin jostain Agia Marinan...Plataniaksen seuduilta. Siellä kun kilpailua riittää.
Taksihinnat: http://www.taxitransfer-crete.com/rates-2016/ - Halpaanopeetataksilla
Minä lyön aina osoitteen ja rahat tiskiin ,kysyn että on ok? Näin päässyt aina edullisesti, luotettavasti perille. Ja en kyllä suomeksi puhu...useimmiten lyövät mittarin päälle vaikka annat rahaa heti, ei ota kun perillä
. Pelaavat taksamittarilla jotenkin. Sillainkin käynyt kun sovittu ronttihinta, mittari näyttää alle,hinta se mikä mittarissa.
Plattaan blue domeen maksoi 2015 ,4 henkeä 32 ekee, Tipit tietty päälle.- helppoaon
Sun transferilta voi etukäteen tilata ja maksaa netissä kuljetuksen. Tuon matkan hinta 4 h 4 matkalaukkuua on yhteen suuntaan n. 36e. Hyvät kokemukset, odottavat kentällä kyltin kanssa, jossa oma nimesi. Ajallaan ollut, useita kertoja kokeiltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882