Mitä tuumivat HK,n orjat?

Auralainen-myyntitykki

Huittisissa on paljon HK,n orjia, ja yksisilmäisiä kehujia. Mitä tuumitte kun HK,n johtaja sai potkut ja samalla miljoonan erorahan? Sehän on teidän palkastanne pois kun tuo saamaton, kelvoton johtaja sai sikamaisen rahasumman pieleen johdetusta puljusta.

Itse aikoinani olin tuottajana, ja tämä kyseinen firma kusetti tuottajaa minkä ehti. Nykyään olen ison firman myyntipäällikkö, ja nauran partaani kun ei tarvitse haista sianpaskalle. Se haju ällöttää minua yli kaiken. Se ei lähde edes pesussa pois.

7

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeellisiäasioitariittä

Hk:n johtaja sai mitä ansaitsi,eli potku ja mainekin meni.Se kylläkin ihmetyttää miksi
      eroraha annetaan epäonnistujallekin? T.uo on kuitenkin omistajien(maanviljelijöiden)
      päätös

• Vielähetkenorjana

HK,lla on aina ollut sama laulu. Varsinkin entinen toimitusjohtaja Kai Seikku hölötti aina, että koko lihaketjun pitää olla kunnossa, ja tarvittaessa joustaa. Tosiasiassa joustoa ei tee muu kuin tuottaja.

Seikkukin kuittasi erorahana 1,3 miljoonaa euroa. Eli se siitä joustosta. Milloin joku tuottaja saa tuollaisen rahan kun lopettaa tuotannon? Todella törkeää toimintaa. Näissä osuustoiminta firmoissa on jotain todella pahasti pielessä. Välillä pistää todella vihaksi näin epäoikeudenmukainen toiminta.

Onneksi minulta loppuu lopullisesti sikojen kasvatus tänä vuonna. Sen jälkeen en osta yhtään kiloa HK,n tuotteita koskaan.

Yhteiskunta on läpimädänneinen kun vielä nykyään sallitaan tuollaiset tulospalkkiot.

• voiteitäomistajia

Omistajat erorahoja makselee. Rahat "revitään" milloin tuottajalta, milloin ns. "työntekijältä", tai kuluttajalta. Pääkysymys tässä , on sellainen: Valintatilanteessa, kuvitellaan, parasjohtajaehdokas, on henkilö, jolla on" muhkein" erosopimus. Hälytyskellot pitäisisilloin soida. Hakija on epävarma "asiastaan" . Tai varmistelee "ponnahdyslautaa" tulevaan.

• sivistynyt_

Täällä Huittisissa on selvästi tunnistettavissa kateus.
      Ei varmaan missään muussa Suomeb kunnassa ole näin kateellisia ihmisiä. Ainakin tuntemani perushuittislaiset ovat sitä. Ei hyväntahtoisia...vaan päinvastaisia.
      Miksi Huittisissa ei ole ihmiset sydämellisiä. Kuten muualla?

• Kudrala

Yks sellainen mediumina

• HKAHKA

Joko uudesta toimarista on tietoa?

• Anonyymi

Seikku on v.ittumainen mies. Haisee p.askalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3774
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2031
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1353
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1256
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1148
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      111
      1125
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1040
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      1005
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35