Hei!
Minulla on microsoft flight simulator -peli, sekä Acer E5-772G-50SY tietokone. Tarkoituksena olisis siis saada kahdelle näytölle ulkonäkymä yhdelle moottoritehonäyttö ja yhdelle keinohorisontti ja yhdelle navigointinäyttö. Tietokoneessani on yksi HDMI-portti ja yksi VGA-portti. Olisiko mahdollista käyttää noita yhtäaikaan. Yritin laittaa mittareita toiselle tietokoneelle, mutta en onnistunut. Käytin freefd-mittariohjelmaa. Tuo taitaa toimia vain kahdella koneella (olenko väärässä?). Olisiko jollakin siis ratkaisu ongelmaan. Suurin kysymykseni on ehkä se että voiko VGA:ta ja HDMI:tä käyttää yhtaikaa. Kun yritin molemmat lisänäytöt sammuvat. Onnistuin kuitenkin laittamaan HDMI-porttiin jakajan ja näin toiminaa kaksi näyttöä. Näissä on kuitenkin sama kuva. Anteeksi sekava viesti.
fsx näyttöongelma
näyttöongelmainen
0
115
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435