Mietin avioeroa. Uhmaikäisten kaksosten kasvatuslinjat on vaimon kanssa niin erit että olisin parempi kasvattaja etävanhempana. Jos komennan ja vien kiukuttelevan lapsen omaan huoneeseensa kiukuttelemaan ja laitan oven kiinni niin vaimo tulee avaamaan ovea ja murentaa minun asemani lapsen edessä. Vaimon mielestä oven kiinni laittaminen osoittaa lapselle jotain hylkäämistä. Tämä nyt oli yksi esimerkki. Olen jo ajatellut eroa kun yhteinen kasvatus ei vaan toimi. Ootteko eronnut tällaisen takia ja onko lasten kasvattaminen ollut helpompaa sitten etävanhempana ja lasten toisessa kodissa?
Avioeron plussat
Eroparempi
2
177
Vastaukset
- Kiukuttelevaiset
Aiheesi oli jo aikaisemmin käsittelyssä. Etkö lukenut niitä kommentteja?
Vai avaatko saman trollin huviksesi aina uudelleen?- oletkosinä
narsisti kuten muutkin ns. viranomaiset ja tarkoitushakuiset sairaat yksinhuoltajat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746