Rapu sydän kaksonen

Onnellinen100

Eilen sain mun kaksostytön omaksi.
2vuotta epäilin ja odotin, turhaan koska parempaa ei ole. Miten kaksonen saakaan kaikki hyvät ominaisuuteni esiin.

5

256

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fyylh

Härkä on myös hyvä ja sain sen

• Saijaketonen

Kyllä siihen vaikuttaa muukin kuin horoskooppimerkki. Ravuilla on tietyt kriteerit jotka ne asettavat kumppanilleen. Ravut ovat usein omistushaluisia ja mustasukkasia kumppanistaan. Kaksoset taas rakastavat tulla rakastetuksi ja ovat hyvin luotettavia löydettyään sen oikean. Tämä kombo toimii jos samanhenkiset ihmiset löytävät toisensa.

• Venuksensijainti

Totta, horoskooppimerkki tarkoittaa pelkkästään merkkiä jossa Aurinko sijaitsi syntymänaikana eikä se ole ainut planetaarinen vaikutus vaan jos rakkaustottumukset kiinnostaa kannattaisi katsoa syntymäkartalta missä päin henkilön Venus sijaitsee - samoin kannattaisi huomioida seitsemäs huone. Tätä varten täytyy tietää syntymäkaupunki ja aika mahdollisimman tarkkaan.

Seuraava linkki sisältää erittin hyviä tulkintoja:
        http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Planets666.html

• Kokeilkaa

Kaksonen on vitun hyvä. Ei kukaan muu mua ole ikinä ymmärtänyt. Tämä toimii uskon niin.

• toimii456

minä rapu (m) mulla kakonen (n)=täydellistä
      naiseni antaa minun olla mies ja hyväksyy minut juuri tällaisena kuin olen. Hän jopa kehuu minua vaikka aina siihen ei syytä olekaan. Olen huomannut itsessäni lisää hyviä puolia ja olen oikeasti onnellinen. Rakkautta saan ja saan antaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1583
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      989
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      941
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      98
      919
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      787
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      45
      642
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      632
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      236
      618
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      617
    10. 49
      577
    Aihe