Eilen sain mun kaksostytön omaksi.
2vuotta epäilin ja odotin, turhaan koska parempaa ei ole. Miten kaksonen saakaan kaikki hyvät ominaisuuteni esiin.
Rapu sydän kaksonen
5
123
Vastaukset
- Fyylh
Härkä on myös hyvä ja sain sen
- Saijaketonen
Kyllä siihen vaikuttaa muukin kuin horoskooppimerkki. Ravuilla on tietyt kriteerit jotka ne asettavat kumppanilleen. Ravut ovat usein omistushaluisia ja mustasukkasia kumppanistaan. Kaksoset taas rakastavat tulla rakastetuksi ja ovat hyvin luotettavia löydettyään sen oikean. Tämä kombo toimii jos samanhenkiset ihmiset löytävät toisensa.
- Venuksensijainti
Totta, horoskooppimerkki tarkoittaa pelkkästään merkkiä jossa Aurinko sijaitsi syntymänaikana eikä se ole ainut planetaarinen vaikutus vaan jos rakkaustottumukset kiinnostaa kannattaisi katsoa syntymäkartalta missä päin henkilön Venus sijaitsee - samoin kannattaisi huomioida seitsemäs huone. Tätä varten täytyy tietää syntymäkaupunki ja aika mahdollisimman tarkkaan.
Seuraava linkki sisältää erittin hyviä tulkintoja:
http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Planets666.html
- Kokeilkaa
Kaksonen on vitun hyvä. Ei kukaan muu mua ole ikinä ymmärtänyt. Tämä toimii uskon niin.
- toimii456
minä rapu (m) mulla kakonen (n)=täydellistä
naiseni antaa minun olla mies ja hyväksyy minut juuri tällaisena kuin olen. Hän jopa kehuu minua vaikka aina siihen ei syytä olekaan. Olen huomannut itsessäni lisää hyviä puolia ja olen oikeasti onnellinen. Rakkautta saan ja saan antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135