Luomupekka jorisee joutavia Heinola tietää -lehdes

Emmaleena100

Höpöhöpö -tarinaa jälleen.

Hautausmaan ja vilkkaan tien varteen nuorisotaloa muka...ja kissan vitut, sanon minä. Monenko nuoren tarvii auton alle jäädä tai montako hautakiveä pitää kaatua, että tämmönen tarina loppuu....

Se on tervettä nuorisolle jotta saa Heinolan keskeiseltä paikalta ja upean puiston varrelta tilat.
Vittuako ne kyläseurat horisee ostoillaan jotta heidän pitäisi päästä ja saada pilkkahinnalla vielä tämä. Se ei auta kuin totutella hienostoperseidenkin nuorison menoon, nuorissa on voimaa ja harva muistaa itse olleensa nuori, olisi jo aika palauttaa se pysyvästi sinne pääkoppaan.

Kyllä on minusta syvästi tervettä, että nuoriso voi kokea miljöön suosimaa hehkua ja päästä turvallisesti keskeiselle ja kauniille paikalle, heistä tulee ajattelevia, onnellisia veronmaksajia vielä ja osaavat arvostaa tätä myöhemmin. Kirkonkylässä oli aikoinaan baari hirsimökissä ja hemmetin suosittu, sitä on ollut ilo muistella vielä tänäkin päivänä, onnellisuus tulee juuri tällaisista asioista.

Luovuta jo Luomu-Pekka joutavat höpinäs ja kasva. Oot jo aika hurahtanut monessa asiassa päin seinää.

17

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos_jotain_yrittää

Mitäköhän itsesi pitäisi tehdä, että siivoisit kielenkäyttösi.
      Kukaan, ei kukaan sivistynyt ja jo nuoruusajan, -ylilyönteineen- ei käytä tuollaista kieltä, kuin kirjoitat tuossa aloituksessasi.
      No, nyt varmaan alat suoltaa minulle alatyylistä kirjoittelua, mutta tiedoksi vain, kyllä kestän.
      Onhan sitä lunta tullut jo tupaan paljonkin, kun täällä kotikaupungissa jotain yrittää...
      Mutta se, että teksti on tuollaista, on pöyristyttävää.

Mikä esimerkki tuon tasoinen kirjoitus on nuorille.

• EskoHeinola

Minusta kirjoittaja kirjoittaa juuri oikein, ihan niinku just tuntuu ja sillon kun se tuntuu tuolta niin pitää antaa tulla. Mielestäni nuoriso hehkuttaa vittuku, vittuku jne...tekstiä ihan tarpeeksi kasvaessaan ....Niin ja tämä kirjoitus ei ollut nuorisolle vaan näytti olevan purkaus Luomu-Pekan kirjoitukselle, elä sie tärise....

• nuoruustakana

Nurisotli keskustassa on perusteltu. Kyse on siitä kuinka nuoriso itse omaa toimintaansa valvoo. Oikeuksien myötä vastuu kasvaa. Kohtelias käytös, korrektius,ym. He itse tietävät kuka käyttäytyy sopimattomasi ja kuka ei. Heidän itsensä tulee häiriöitä havaitessaan viheltää peli poikki. Välittömästi. Ei nuoria saa tuomita ennalta. Eiköhän tämä kylätalo ole kuitenki aika absurdi. Itse maksaisin mieluusi tuon mainitun 30th jos sill saisin entisen päiväkodon omakseni. Muuttaisin muutaman perheen taloksi ja ttekisin kohtuullisen tilin

• homecity

Nuoret taisivat itse toivoa vanhaa paloasemaa tilakseen.

Olipa tila mikä tahansa, on yksi asia varma. Nimittäin se, että kaupunki epäonnistuu peruskorjauksessa ja tilat homehtuvat. Näin on käynyt liki kaikille kaupungin tiloille.

• Kuullaan_nuoria

Vanha paloasema olisi ehdottomasti paras nuorisotila. Siellä olisi hyvin tilaa erilaisille harrastuksille. Paikka ei todellakaan ole syrjäinen eikä hautausmaa varmaan ketään häiritse. Ei kaikkia asioita tarvitse laittaa sumppuun keskustaan.
        P.s. se elinkeinotoimistokin olisi voinut hyvin olla kaupungintalossa. Kulttuuritoimistosta puhumattakaan.

• jämptistinäin

Mihin saat elinkeino- ja kulttuuritoimen mahtumaan kaupungintalolle? galleria Lambert voi mennä paloasemalle, tai johonkin vuokra-asutojen tyhjään kämppään. Olisi vähän niinku retohenkeäkin nykytaiteen tilaksi.

• nuoriakuultu
        Kuullaan_nuoria kirjoitti:

Vanha paloasema olisi ehdottomasti paras nuorisotila. Siellä olisi hyvin tilaa erilaisille harrastuksille. Paikka ei todellakaan ole syrjäinen eikä hautausmaa varmaan ketään häiritse. Ei kaikkia asioita tarvitse laittaa sumppuun keskustaan.
        P.s. se elinkeinotoimistokin olisi voinut hyvin olla kaupungintalossa. Kulttuuritoimistosta puhumattakaan.

Nuoret toivoivat maaherran entistä päiväkotia. se oli jo lehdissä. Älkää kirjoittako mistä ette tiedä tai omien halujen mukaan. Myös nuoriso ohjaajat halusivat kyseiseen paikkaan. Joten sinne.

• Helvetinhämmentäjät

Kyllä luomupekan jorinat on jorinoita. Hämmentämässä joka asioita.
      Todellinen rinnevaaralainen pappabonden kanssa.

• Uusiakeinojatarjolla

Tarkoitat ilmeisesti, että Luomu-Pekka on edistyksellinen. Päättelen siitä, miten häntä nimittelet.

• hypäätäysillä

Luomulla on vahvat näytöt ajalta jolloin Koivisto oli presidenttinä. Kylläkin vain Luomu itse näistä tietää ja muistaa. Yhteistyöterveisin ei ollut hänestä toimimaan kunnallispolitiikassa, joten nyt kertoo sivusta yhteistyöterveisin mitä muiden ihmisten pitäisi tehdä. Tai sitten mitä hänen harrastuksiaan pitäisi muiden maksaa. Hieno mies!

• egwsg

Juuri näin! Hieno mies! Toisen pussista on helppo lainata. On se tosiaan innovatiivinen mies!

• youthgonewild

Nuorille tehdyn kyselyn mukaan suurin osa toivoi palolaitoksesta nuorisotilaa. Pitikö kaupungin yhden arvon olla kuntalaisten osallisuus?

• homeestahomeeseen

Ilmeisesti Pekalla on kyky kuunnella käyttäjiä ja siitä ei tykätä, kun tässä tapauksessa linjana näyttäisi olevan se , että vanhan paloaseman sijaan laitetaan nuoret sisäilmaongelmaiseen suljettuun päiväkotiin, johon ei mahdu riittäviä tiloja (mm. bänditilat). En yhtään ihmettele, että nuoret muuttavat täältä heti kun kynnelle kykenevät.

• eiikinäsiihentaloon

Selvittäkää ensin vanhan paloaseman sisäilman laatu ja puhukaa vasta sitten sen puolesta.

• ainanuori

Pekka kuuntelee nuoria? Nyt on jo kaikkien aikojen läppä. Pekkaa kiinnostaa saada omien yhdistystensä puuhasteluun Maaerrankatu kaupungilta ja pilkkahintaan totta kai. Siinä ei silloin paljon nuorten ajatuksilla ole väliä.

• Nuorisolletalo

Yhdistykset ostavat tilat kaupungilta, kaupungilta saamillaan avustuksilla. Sen jälkeen yhdistyksillä ei ole varaa yhdistyksen toimintaan vaan pyydetään kaupungilta lisää avustusta. Onko mitään järkeä yhdistysten ostaa mitään taloa, jo ajatellen kunnossapitoa saati sitä että kuluttavat kaikki avustukset taloon ja sen ylläpitoon?

• Kipeä-oloinen

Onkohan Rusina terve?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4541
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2420
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1981
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1779
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      79
      1543
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      11
      1061
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      93
      900
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      39
      827
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      118
      818
    Aihe