oltaisiin lähdössä ensi kesänä 3 lapsen kanssa karhunkierrokselle ja kokemuksia kaipailisin (jos vaikka joku olisi tehnyt reissun lapsukaisten seurassa)
9,10 ja 11v lapset jotka viime kesänä sai ensimmäisen vaellus kokemuksen, mentiin herajärven kierros
eli mikä olis realistinen tavoite ajallisesti ja millainen on vesitilanne ollut viimevuosina?
karhunkierros lasten kanssa
Tirbu
1
389
Vastaukset
- Äityli-44v
Hyvin menee muksujen kanssa ja tietenkin sen heikoimman mukaan mennään silloin. Itse motivoin muksujani kun ei meinannut jalka nousta oli rinkassa karkkia tarpeeksi sillä saa vauhtia muksuihin. Tietenkin tekemistä leirissä eli lukemista tai joku peli josta kaikki pitää ja palkintona lisää karkkia:=) Äläkä anna tauoilla karkkia popsia vaan vain perillä leirissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046