Joo, mä oon siis 16-vuotias tyttö lukion ekalla. Aattelin kysyä täällä pyöriviltä, onko muita, jotka ei meikkaa yhtään mitään minnekään. Yleisin syy on jaksamattomuus ja haluttomuus asiaan; lisäks mä en yksinkeraisesti ehdi. Mä en oo koskaan innostunu meikkaamisesta ja oikein puhisen harmista, kun yhdessä harrastuksessani näytöksiin meikataan omine sanoineni "aikamoinen sotamaalaus". Tää on tosin pakko kestää. Aina näytöksen jälkeen mulla on kauhea hoppu saada meikit naamalta pois. Mä sain lahjaks kerran jonkun ripsivärin, en oo varma, annoin sen äidille kaikessa hiljaisuudessa. Kynnet oon lakannu ehkä 5 kertaa. En todellakaan häpeä meikkaamattomuuttani. Hyväksytään, jos on aikaisemmin meikannut mutta ei meikkaa enää. Ja samalla ikänne, kiitos.
Tyttöjä: "meikkaaminen, äh"
meikkauskarttaaja
6
<50
Vastaukset
17v, liian nätti meikille
- SIMO4Voutias
Mulla on mikropenis
- Curona
29v mies ja oma mielipiteeni on luonnollisuus kunniaan..ei sitä meikkiä tarvita edes, ja varsinkaan kilokaupalla.
nuorten keskustelu et miten ois jos sää vaan painuisit vittuun täält vitun 29v pedari homo
Meikittömät tytöt ovat yleensä paremman näköisiä. Toisaalta myös oikein vahvasti ja näkyvästi meikkaavat näyttävät usein tyylikkäiltä.
Sellaista "luonnollista" "huomaamatonta" meikkiä en oikein arvosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980