Saimaalla Satamoon

seilailua

5

153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katteeks_käy

Hienoa on ja rauhallista Satamossa. Mitenkä kesä-elokuussa yleensä Saimaan satamissa on ruuhkaista?

• Saimaasaasairaankinnaim

Jussista elokuun loppuun on liikennettä, sitten ei. Suursaimaala Kaunis-Ruuho-Satamo akselilla kyllä liikennettä koko kesän melkopaljon. Monesti jopa semmonen ruuhka ettei kaikki mahu kylkiparkkiin. Saimaalla satama on varattu jos siellä on jo joku.
      muista se jos tänne tulet.

• katteeks_käy

Onhan siellä kuitenkin hyviä suojaisia ankkurilahtia ja vedet puhtaat? Tekisi mieli käydä katsastamassa näin ~50v jälkeen.

• Ainakohtelias

Tervetuloa Saimaalle! Ja eihän se niin mene, että Saimaalla satama on varattu, jos siellä on jo joku. Mitään retkisatamaa ei saa vallata, vaan aina täytyy tehdä tilaa tulijalle. Niin se menee. Tai sitten täytyy muistaa ostaa ihan oma paikka :)

• Tohousandlakes

Kyllä jokaisen veneiljän kannattaa Saimaalla käydä. Hieman korjausta tuolla edellä mainittuun liikennetiheyteen.
        Vilkkainta on Juhannukusesta koulujen alkuun. Sen jälkeen tulee todellinen romahdus, mutta viikonloppuina tulee pientä elämää lisää.
        Ikävintä tässä on se, että elokuun kahtena viimeisenä viikkona monissa paikoissa on jo lappu luukulla kun koululaiset eivät ole enää rivissä.
        Laitureita saa kuitenkin käyttää mutta suihkut ja WC :t ovat lukossa. Kelit voivat kuitenkin olla aivan upeita, joten tervetuloa sinne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73