4x4 ketterä pieni traktori alta 10000

Kärrytjapuumetsä

Toimintavarma eli taitaa jäädä zetorit pois. 2000 kg alkaen paino.

Joooo ajelisin minäkin 16254 zetorilla muttakun se dinosaurus ei mahdu eikä käänny tarpeisiini .

9

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takavetoisellapärjää

Jos ketterää pientä traktoria haluat metsään, niin kunnollinen takavetoinen traktori ja siihen kunnolliset piikkiketjut takapyöriin.
      Ja eikä se iso Zetor ole niin huono metsässä, mitä monet luulee. Itselläni on iso Ursus ja pari muuta uudempaa yli 100hv. nelivetoa, joten tiedän kokemuksella. Vaan paljon ajan metsässä ihan vanhalla takavetoisella juuri harvennuksilla ja nuoren metsän hoidoissa, se kun on kaikista ketterin siellä hyvien ketjujen kanssa.

• Pikkunelikko

Jokohan saisi kiinteistötraktoreita, JD 4520, JD4720, Kubota ym alle kymppitonnin. Paino niissä olisi ainakin haluamasi. Ketteriäkin ovat, varsinkin ilman etukuormaajaa. Ja nykyaikaisia. Puutarhatilan parempana traktorina mulla on tuo JD 4520.

• montaostanut

Saahan niitä, kun osaa ostaa. Rahoitusyhtiöiltä tai voudilta, myös ostoilmoitus voi tuoda edullisen traktorin tarjolle ennen voutia.
        Jontikoissa niitä Intiassa Punessa tehtyjä (joita Agri-Market nyk. Hankkija myi/myy) voi saada halvalla, kun oikeaan saumaan osaa ostaa.
        Halvin nelikko ja ketterä on, kun ostaa Belarus 500-800 sarjan nelivedon, on tosi pähee metsässä.

• Jake_50

Mahtaako noi halvat nelikot kestää kovia mettä olosuhteita, hiukan osaan epäillä asiaa. Jos taas ostaa vanhemman traktorin, niin ensimmäiset nelikot ei ole kovin ketteriä,

• montaostanut

Belarus on ketterä ja kestävä vanhempi nelikko.

• KatsellutJaIhmetelly
      • 920

Kylläpä oli rähjäisen näköinen noilla tunneilla, huijausta.

• montaostanut
        920 kirjoitti:

Kylläpä oli rähjäisen näköinen noilla tunneilla, huijausta.

Todellliset tunnit on n. 4500, kun Fordin tuntimittari ei tee todellisia tunteja. Kyllä se traktori ränttääntyy vähemmilläkin tunneilla joidenkin käytössä. Siisti Foorti ikäisekseen!

• Kaalee

Hai, siisti elite, sanoo mustalaisakka kun volkkarin näki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3073
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2735
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2345
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1949
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1547
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1390
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1361
    Aihe