Toimintavarma eli taitaa jäädä zetorit pois. 2000 kg alkaen paino.
Joooo ajelisin minäkin 16254 zetorilla muttakun se dinosaurus ei mahdu eikä käänny tarpeisiini .
4x4 ketterä pieni traktori alta 10000
9
135
Vastaukset
- takavetoisellapärjää
Jos ketterää pientä traktoria haluat metsään, niin kunnollinen takavetoinen traktori ja siihen kunnolliset piikkiketjut takapyöriin.
Ja eikä se iso Zetor ole niin huono metsässä, mitä monet luulee. Itselläni on iso Ursus ja pari muuta uudempaa yli 100hv. nelivetoa, joten tiedän kokemuksella. Vaan paljon ajan metsässä ihan vanhalla takavetoisella juuri harvennuksilla ja nuoren metsän hoidoissa, se kun on kaikista ketterin siellä hyvien ketjujen kanssa. - Pikkunelikko
Jokohan saisi kiinteistötraktoreita, JD 4520, JD4720, Kubota ym alle kymppitonnin. Paino niissä olisi ainakin haluamasi. Ketteriäkin ovat, varsinkin ilman etukuormaajaa. Ja nykyaikaisia. Puutarhatilan parempana traktorina mulla on tuo JD 4520.
- montaostanut
Saahan niitä, kun osaa ostaa. Rahoitusyhtiöiltä tai voudilta, myös ostoilmoitus voi tuoda edullisen traktorin tarjolle ennen voutia.
Jontikoissa niitä Intiassa Punessa tehtyjä (joita Agri-Market nyk. Hankkija myi/myy) voi saada halvalla, kun oikeaan saumaan osaa ostaa.
Halvin nelikko ja ketterä on, kun ostaa Belarus 500-800 sarjan nelivedon, on tosi pähee metsässä.
- Jake_50
Mahtaako noi halvat nelikot kestää kovia mettä olosuhteita, hiukan osaan epäillä asiaa. Jos taas ostaa vanhemman traktorin, niin ensimmäiset nelikot ei ole kovin ketteriä,
- montaostanut
Belarus on ketterä ja kestävä vanhempi nelikko.
- KatsellutJaIhmetelly
Tässä sulle kuule peli. Vähillä tunneilla.
http://www.nettikone.com/ford/ford-6610/1483523- 920
Kylläpä oli rähjäisen näköinen noilla tunneilla, huijausta.
- montaostanut
920 kirjoitti:
Kylläpä oli rähjäisen näköinen noilla tunneilla, huijausta.
Todellliset tunnit on n. 4500, kun Fordin tuntimittari ei tee todellisia tunteja. Kyllä se traktori ränttääntyy vähemmilläkin tunneilla joidenkin käytössä. Siisti Foorti ikäisekseen!
- Kaalee
Hai, siisti elite, sanoo mustalaisakka kun volkkarin näki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361