Pullo, korkki, ämpäri...

Vaari

Joskus 70 -luvulla kiersi paperiliuska, jossa oli tarina "mielettömästä tehtävästä". Siinä kaveria pyydettiin kaatamaan viina pois. Niinpä hän alkoi kaataa sitä ämpäriin, paitsi korkillista, jonka joi.......

Se oli tosi hauska juttu ja nauroin silloin katketakseni sitä lukiessa. Vieläköhön tämä tarina on jollakin tallessa alkuperäisessä muodossaan Jos niin kirjoitelkaapa se just oikeanlaisena tänne.

Olen joskus myöhemmin nähnyt saman tarinan, mutta se teksti oli ikäänkuin "väljähtänyt". Se ei ollut se alkuperäinen. Saapi senkin silti laittaa, sillä mistäpä sen tietää, onko alkuperäinen vai ei, jos ei ole molempia lukenut.

8

3706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kypärä

      näitä on niin monta eri versiota....


      Minulla oli 12 pulloa wiskiä pahan päivän varalle. Vaimoni ei sietänyt tätä varastoa ja hän pyysi minua kaatamaan pullot tyhjäksi ämpäriin ja viemään sen kaatopaikalle.
      Koska en pystynyt vastustamaan vaimoani aloitin tuon mielettömän urakan.
      Otin korkin ensimmäisestä pullosta ja kaadoin kaikki ämpäriin, lukuunottamatta lasillista jonka join.
      Sitten otin korkin toisesta pullosta ja kaadoin kaikki ämpäriin, paitsi lasillisen, jonka join.
      Otin kolmannesta korkin ja kaadoin lasillisen ämpäriin ja loput join.
      Neljännestä ämpäristä otin korkin ja kaadoin pullon lasiin jonka sitten join.
      Sen jälkeen otin korkin seuraavasta lasista ja kaadoin korkin pulloon ja join lasin. Sen mentyä otin korkin pullosta ja kaadoin ämpärin pulloon ja laitoin korkin lasiin ja kaadoin viskin pulloon.
      Kun kaikki pullot olivat tyhjänä, tuin taloa toisella kädellä ja laskin pullot, korkit, lasit ja ämpärit. Siitä tuli tasan 29 pulloa. Ollakseni täysin varma laskin toiseen kertaan ja sain taas 74. Kun talo meni ohitseni laskin kaikki uudelleen ja viimeiseksi kaikki talot, pullot, ämpärit paitsi yhden jonka korkin kaadoin taloon ja join pois.

      • Vaari

        Juuri tätä juttua tarkoitin. Kyllä taas nauroin ihan vedet silmissä. Sen verran tekstistä, että tämäkään ei ollut se ihan alkuperäinen, mutta aivan hyvä. Se, jota ehkä hieman moitiskelin oli ikäänkuin "oikeakielistä" suomea, jolloin siitä katosi se humaltava huumori.


      • ja vaarin....
        Vaari kirjoitti:

        Juuri tätä juttua tarkoitin. Kyllä taas nauroin ihan vedet silmissä. Sen verran tekstistä, että tämäkään ei ollut se ihan alkuperäinen, mutta aivan hyvä. Se, jota ehkä hieman moitiskelin oli ikäänkuin "oikeakielistä" suomea, jolloin siitä katosi se humaltava huumori.

        Taidatkin olla varsinainen vitsinikkari "vaari" terv lissu


      • Vaari
        ja vaarin.... kirjoitti:

        Taidatkin olla varsinainen vitsinikkari "vaari" terv lissu

        Kun nyt näille palstoille eksyit, niin oletko ratkaissut tuolla kohdassa "Arvoitukset" olevan 12 palloa tehtävän. Siellä on tosin jo ratkaisukin kirjoitettuna, mutta koitappa ensin hoitaa homma lukematta sitä.


      • lissu
        Vaari kirjoitti:

        Kun nyt näille palstoille eksyit, niin oletko ratkaissut tuolla kohdassa "Arvoitukset" olevan 12 palloa tehtävän. Siellä on tosin jo ratkaisukin kirjoitettuna, mutta koitappa ensin hoitaa homma lukematta sitä.

        Joo Ihan sattumalta eksyin tänne palstalle vilkuilemaan(uskothan?)Kyllä näin sen 12 pallon arvoituksen ja yritn sitä miettiäkkin,mut vaikee oli.Tee joku helpompi.Minä taidan käydä tekee sulle arvoituksia laulujen sanoista.Sähä muistaakseni osasit ratkoa niitä hyvin.Tiedätkö tälläistä laulua.Tätä lauleskelen erittäin mielelläni.Hän on mun,hän on mun lökä......(ei mitään henk.koht)Se vaan on niin pirtsakka laulu.Heikun,keikun.


      • V....
        lissu kirjoitti:

        Joo Ihan sattumalta eksyin tänne palstalle vilkuilemaan(uskothan?)Kyllä näin sen 12 pallon arvoituksen ja yritn sitä miettiäkkin,mut vaikee oli.Tee joku helpompi.Minä taidan käydä tekee sulle arvoituksia laulujen sanoista.Sähä muistaakseni osasit ratkoa niitä hyvin.Tiedätkö tälläistä laulua.Tätä lauleskelen erittäin mielelläni.Hän on mun,hän on mun lökä......(ei mitään henk.koht)Se vaan on niin pirtsakka laulu.Heikun,keikun.

        Tuota en nyt saa mieleeni, koska päässäni pyörii väännös jostain kansanlaulusta "Lökäpöksyni mun, saanko taas olla sun...". Tätä hoilasimme keskenkasvuisena veneessä soudellessamme niin että järvi raikui.


      • lökä
        V.... kirjoitti:

        Tuota en nyt saa mieleeni, koska päässäni pyörii väännös jostain kansanlaulusta "Lökäpöksyni mun, saanko taas olla sun...". Tätä hoilasimme keskenkasvuisena veneessä soudellessamme niin että järvi raikui.

        Minun lökä on Tarja ylitalon:hän on mun ,hän on mun lökäpöksyni mun,ujo laiha ja muutenkin arka.Hän näyttää siltä kuin eksynyt ois,eikä koskaan löytäisi enää pois.Olet varmaan kuullut.toinen kiva "hoilattava on:OiVeruska lasit täytä kanssamme juo......Oletko kuullut tälläistä juttua?eräs suuri tavaratalo(en viitsi nimeä mainita)laittaa kuulemma työntekijöiden palkkanauhaan tekstin:Turha maksaa liikaa."en tiedä onko tarina tosi.heikun keikun.terv lissu.


    • kypärä

      ...mieleeni tuosta vaarin otsikosta, pullo, korkki, ämpäri... eräs vanha vitsi:

      6-vuotias Ville joutui äidin kanssa menemään yleiseen saunaan naisten puolelle. Olihan Ville käynyt toki siellä ennenkin, mutta oli jo muutaman vuoden ollut isän kanssa miesten puolella. "Oppii siellä miesten tavoille" oli isä tuuminut. No naistenpuolelle joutuminen suututti Villeä ja hän ajatteli kostaa moisen vääryyden äidilleen. Naapurintäti ryhtyi pesulle, ja Ville katsoi tilaisuuden tulleen. "Täti sun vittus näkyy" sanoi poika. Äitikös siitä poikaa kurittamaan moisista puheista. Otti poikaa tukasta ja pyöritti oikein kunnolla. "Mitäs nyt näkyy, senkin hunsvotti" kysyy äiti........... "Vittu, ikkuna, ämpäri, vittu, ikkuna, ämpäri. vittu, ikkuna ,ämpäri.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe