Kävin Ari Viljasella, joka liisii täysin ajassa. En suosittele paikkaan menemään ikänä.
Eli velotti tunti taxan mukaan vaikka hieroi max 35min. Kun huomasin hinnaston, joka oli eri mitä kyseinen herra minulle sanoi, loppui mun käynti siinä paikassa.
Hieronta ei muutenkaan ollut mitenkään erityisen hyvää. Oon saanu joka paikasta muualta paljon kokonaisvaltasempaa ja parempaa käsittelyä.
Joten olkaahan tarkkoja aikojen ja rahastuksen kanssa jos meette uusiin paikkoihin. Ymmärrän toki että siihen lasketaan mahdollinen hieronta-alustan vaihto jne, jotta seuraavan asiakkaan on mukava tulla, mutta ei siihen 25 minuuttia mee.. Tämä ukko liisii minkä kerkeää!
Hieroja lahden keskustassa Ari Viljanen!
HuonoakinHuonompi
0
1583
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801887
- 1241590
- 1241115
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161041- 351036
- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828