Miten voidaan määrätä lapsia kun ei itsekään osata olla kuin netissä joka mahdollisella välillä, bussissa, ruokailemssa, joka paikassa joka mahdollisessa . Miten ne lapset voi oppia muuta kun aikuisetkaan ei osaa. Aikaihmiset roikutaan sen puhelimen kanssa pitkin päivää. Itselleni riittää kun päivän jälkeen tai vapaapäivänä käyn katsomassa netistä jotain, ei ole puhelimessa nettiä ihan riittää puhelin jossa kamera.
"Lasten netissäroikkumiselle rajat!"
10
109
Vastaukset
Lasten?
H.- hytinäx1
Hankalaahan se on lapsillemme laittaa rajoja. Omalla lapsellani on teini-ikäisiä lapsia ja rajat ovat näköjään heidän kohdaltaan tipoteissään juuri sen takia kun netti on puhelimissaan. Itse teini-ikäisten vanhemmat pitävät hyvin rajansa netin käytössään ja menevät nettiin vasta kun lapset ovat menneet yöunilleen.
Lastensa valveilla olo aikana he eivät ole netissä.- hytinäx1
hunksz kirjoitti:
"hytinäx1 "
Lueskele korppiksen kanssa noita mamu-aloiruksia.
Tunnutte niin läheisiltä.
H.Kuuleppas, miksi niitä täytysi lukea. Riittää aivan tarpeeksi kun itse on se mamu täällä naapurivaltiossa miljoonien muiden mamujen seurassa. Hyvässä seurassa olenkin ollut yli 40 vuotta. Luen ja vastaan niihin aloituksiin silloin kun mittani on täysi paskan suoltamisesta.
- Viatonsivullinen
Olisi sekin kiva tietää mitä kaikkia nimimerkkejä tänne kirjoittelevat käyttää. Arvailla vaan voi. Vääksyn Tallukan koneella nainen panetteli
kolmen miehen ja kahden naisen nimmareilla. Kaikkea ihmiset viitsii.
Kaikkein helpointa on olla aina sama. 70v palstalla olen Himmelsauge.
Sinne menen jos olen vielä parinvuodenpäästä elossa. Voi olla että
kyllästyn ja minulle riittää fase.- seurantakone
mitä väliä, minulle ihan se ja sama!
- Viatonsivullinen
Empä minäkään ole tuosta kärsinyt. Jokainen tyylillään. Mies kyllä
epäonnistuu naisena, sukupuolta ei kannata vaihtaa.
- Ei-täst-viisastu
Annoin ajatusteni karata hetken, että jos nyt olisi lapsia, millaisen kuvan ja mallin he saisivat meikästä..? Minusta, joka "osoitan" sormella ja "huudan" eikö pentele nykyaikana tehdä muuta kun roikutaan nenä kiinni puhelimessa tai näytöissä?
Minulla on yhteensä 4 puhelinta joissa sisällä 5 sim liittymää mutta kukaan ei saisi minua kiinni sellaisesta, että olisin niitä räpläämässä. Paitsi kun vastaan joskus ja tekstiviestejäkin lähetän hyvin harvoin.
Sitten on kaksi läppäriä ja yksi tabletti. Mutta enpä roiku näissäkään niin paljon, että psykiatrisen byrokratian pitäisi alkaa sekuntikellottamaan ja puuttumaan nettikäyttäytymiseeni. (Pitäisi päästä asiakkaaksikin ensin).
Oli miten oli, minä olisin lapsiani varten. Miehen malli...
Mutta lyön vetoa, että juuri nyt, tänä aikana lapset eivät olisi minua varten vaan roikkuisivat somessa kuten lähes kaikki lapset tekevät.
Se saattaa olla vanhemmille ja joillekin kauhistus, mutta lapsille ja nuorille se on yhtä normaalia kuin meidän lapsuuden käpylehmä -ja puupyssy leikit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594