miten vietätte sen? Me olemme mökillä koko suvun voimin. Uimme, sanunomme ja paistamme makkaraa. Nuotio on ja kokko. Keinumme suvi tuulen ja auringon lämmittämässä ulkoilmassa, meillä on suuri keinu johon mahtuu ainakin 10 ihmistä.
Sitten menemme metsään teemme vihtoja monta, ja saunassa käytämme niitä.
Uimme myös jos sää sallii.
Leikimme kesäleikkejä, puutippaa, ja kinkkaamme.
Miehen suku on tuonut elämäämme perunasäkissä pussijuoksun. Sitten sulkapalloa, ja aina mieheni joutuu hakemaan sulkapllon katolta, ketterästi kiiveten. Ja kaikenlaista kivaa. Käymme saunassa monta kertaa ja uimme, kellumme ja laulamme kesälauluja nuotiolla.
Joskus runoilelle eino leinon runoja rantakatveessa laiturilla, ja toivotamme naapurimökille hyvää jhannusta. Illalla meillä on laituritanssit, vaari soittaa kesäillan valsseja ja tanssimme kukin kerrallaan kun laituri on niin pieni. Kun lapset ovat menneet nukkumaan, otamme kesä skumpaaa puolilasilliset kukin vuorollaan samasta lasista. Sitten aamulla ajamme kotiin.
Kohta on juhannus
juhannusjuhlamme
3
74
Vastaukset
- menussitaan
exämmä ja lastenvalvoja hengiltä kunnes tajuaa lapsen edun ja olla valehtelematta lapsen olosuhteita; nam:)
- anterojaulla
Teillä tosi hauska perhe juhla, kateeks käy.
- sossunämmät
Raisios tykkää ku puutos kova:=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916