Tekstitys

on hyvästä

Onko Suomi ainoa maa, jossa Kauniita ja Rohkeita ei ole dupattu?

17

2056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikä

      on tuota kaunareita tääläki dupattu noin viikon ajan!!! Kuulosti kyllä TOSI naurettavalta!!!

      • Kysyy...

        ???


      • Kysyjä..
        Kysyy... kirjoitti:

        ???

        Ymmärsin väärin... :O Siis dubattu on joo täällä Suomessakin vähän aikaa.... Mutta siis onkohan muissa maissa tekstitetty???


      • meikä
        Kysyjä.. kirjoitti:

        Ymmärsin väärin... :O Siis dubattu on joo täällä Suomessakin vähän aikaa.... Mutta siis onkohan muissa maissa tekstitetty???

        Onhan ny toki. Ruottis ainaki on tekstit ja monis muis.. En tiedä muutaku että saksas dubataan.. missä muis mais sit dupataan?? Musta koko dubbaus yleensäkki on aika naurettavaa.. en oo ikinä tykänny piirretyistäkää jos ne on dubattu suomeksi.. Tai no ymmärrän mä että semmosille lapsille pitää dubata jokka ei viä osaa lukea...


      • Eräs MJ-fani
        meikä kirjoitti:

        Onhan ny toki. Ruottis ainaki on tekstit ja monis muis.. En tiedä muutaku että saksas dubataan.. missä muis mais sit dupataan?? Musta koko dubbaus yleensäkki on aika naurettavaa.. en oo ikinä tykänny piirretyistäkää jos ne on dubattu suomeksi.. Tai no ymmärrän mä että semmosille lapsille pitää dubata jokka ei viä osaa lukea...

        Venäjällä dubataan kaikki, kokemusta on...


      • Lukija & kirjoittaja
        meikä kirjoitti:

        Onhan ny toki. Ruottis ainaki on tekstit ja monis muis.. En tiedä muutaku että saksas dubataan.. missä muis mais sit dupataan?? Musta koko dubbaus yleensäkki on aika naurettavaa.. en oo ikinä tykänny piirretyistäkää jos ne on dubattu suomeksi.. Tai no ymmärrän mä että semmosille lapsille pitää dubata jokka ei viä osaa lukea...

        Hyvin kirjoitettu teksti on siinäkin mielessä onnistunut valinta että sitä matkimalla oppii KIRJOITTAMAAN hyvää yleiskieltä.


      • Epsanja
        meikä kirjoitti:

        Onhan ny toki. Ruottis ainaki on tekstit ja monis muis.. En tiedä muutaku että saksas dubataan.. missä muis mais sit dupataan?? Musta koko dubbaus yleensäkki on aika naurettavaa.. en oo ikinä tykänny piirretyistäkää jos ne on dubattu suomeksi.. Tai no ymmärrän mä että semmosille lapsille pitää dubata jokka ei viä osaa lukea...

        Espanjassakin dubataan ja Ridgen ääni on ihan kamala siellä! Ja Brooken äänikin on ihan karmea - onneksi meillä vain tekstitetään!!!


      • juu
        meikä kirjoitti:

        Onhan ny toki. Ruottis ainaki on tekstit ja monis muis.. En tiedä muutaku että saksas dubataan.. missä muis mais sit dupataan?? Musta koko dubbaus yleensäkki on aika naurettavaa.. en oo ikinä tykänny piirretyistäkää jos ne on dubattu suomeksi.. Tai no ymmärrän mä että semmosille lapsille pitää dubata jokka ei viä osaa lukea...

        Bulgariassa,Turkissa,Kanarian Saarilla eli espanjassa, Eestissä ja varmaan muuallakin noi oli paikat missä olen käynyt ja tiedän että siellä dubataan melkein kaikki ohjelmat


      • Anonyymi
        Epsanja kirjoitti:

        Espanjassakin dubataan ja Ridgen ääni on ihan kamala siellä! Ja Brooken äänikin on ihan karmea - onneksi meillä vain tekstitetään!!!

        Eikö ole mahdollista saada dubbausta pois niin, että kuuluu alkuperäiskielellä? Silloinhan voivat dubata vaikka Suoemessa, kunhan saa sen alkuperäiskielenkin valittua, ja lisäksi voisi saada muidenkin maiden dubbauksen, jos sen saa ilmaiseksi tai maksaa muutaman sentin tunti.


      • Anonyymi
        juu kirjoitti:

        Bulgariassa,Turkissa,Kanarian Saarilla eli espanjassa, Eestissä ja varmaan muuallakin noi oli paikat missä olen käynyt ja tiedän että siellä dubataan melkein kaikki ohjelmat

        Niin, mutta voiko saada alkuperäiskielellä, laittaen sen dubbauksen pois, tai toisellakin dubbauskielellä? Ja miten tekstitys, esim. Suomeksi Espanajassa, alkuperäisellä enkun kielellä puhutuna? Tai edes lisäksi enkun tekstillä yms?


    • PeggyNight

      israelissa ei ainaskaan oltu dubattu, kun siellä kaunareita kattelin.

      • Kroatia-fan

        Eikä kuulemma Kroatiassakaan. Niillä on siellä oma tekstityksensä. Hyvä kroaatit!


      • Anonyymi
        Kroatia-fan kirjoitti:

        Eikä kuulemma Kroatiassakaan. Niillä on siellä oma tekstityksensä. Hyvä kroaatit!

        Kun ei ole vaihtoehtoja? Ei tosiaankaan hyvä.


    • Anonyymi

      Aloitus on vanha mutta nykyään ei dubbaus ole mikään juttu enää Keski-Euroopassakaan. Toki dubattu vaihtoehto on yhä olemassa mutta useimmiten varsinkin nuoret valitsevat valikosta englanninkielisen vaihtoehdon koska ovat järkeviä. Mutta juu, kyllä edelleen dubataan.

    • Anonyymi

      Onneksi ei.....😝

    • Anonyymi

      Ylen tekstitys ja mistään pahuudesta ymmärtämätön kävelee, YLE käyttää väkivalta nauhoja ei tekstiä .
      Sormet jatkot jos ei ole antaa,ei voi antaa,tuoli kuntosali kohdistus keilaus.

      • Anonyymi

        ,,, joo, nyt ihan puuttui teksti Kaunareista. Tuleepa (ehkä tekstin kanssa) uusintana sitten maanantaina.
        Minä rupesin katsomaan ehkä vasta jotain 1993.
        Pitkään tullut saja. Taitaa Dallasista olla Broogen isänä näyttelijä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe