Tekstitys

on hyvästä

Onko Suomi ainoa maa, jossa Kauniita ja Rohkeita ei ole dupattu?

17

2243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikä

      on tuota kaunareita tääläki dupattu noin viikon ajan!!! Kuulosti kyllä TOSI naurettavalta!!!

      • Kysyy...

        ???


      • Kysyjä..
        Kysyy... kirjoitti:

        ???

        Ymmärsin väärin... :O Siis dubattu on joo täällä Suomessakin vähän aikaa.... Mutta siis onkohan muissa maissa tekstitetty???


      • meikä
        Kysyjä.. kirjoitti:

        Ymmärsin väärin... :O Siis dubattu on joo täällä Suomessakin vähän aikaa.... Mutta siis onkohan muissa maissa tekstitetty???

        Onhan ny toki. Ruottis ainaki on tekstit ja monis muis.. En tiedä muutaku että saksas dubataan.. missä muis mais sit dupataan?? Musta koko dubbaus yleensäkki on aika naurettavaa.. en oo ikinä tykänny piirretyistäkää jos ne on dubattu suomeksi.. Tai no ymmärrän mä että semmosille lapsille pitää dubata jokka ei viä osaa lukea...


      • Eräs MJ-fani
        meikä kirjoitti:

        Onhan ny toki. Ruottis ainaki on tekstit ja monis muis.. En tiedä muutaku että saksas dubataan.. missä muis mais sit dupataan?? Musta koko dubbaus yleensäkki on aika naurettavaa.. en oo ikinä tykänny piirretyistäkää jos ne on dubattu suomeksi.. Tai no ymmärrän mä että semmosille lapsille pitää dubata jokka ei viä osaa lukea...

        Venäjällä dubataan kaikki, kokemusta on...


      • Lukija & kirjoittaja
        meikä kirjoitti:

        Onhan ny toki. Ruottis ainaki on tekstit ja monis muis.. En tiedä muutaku että saksas dubataan.. missä muis mais sit dupataan?? Musta koko dubbaus yleensäkki on aika naurettavaa.. en oo ikinä tykänny piirretyistäkää jos ne on dubattu suomeksi.. Tai no ymmärrän mä että semmosille lapsille pitää dubata jokka ei viä osaa lukea...

        Hyvin kirjoitettu teksti on siinäkin mielessä onnistunut valinta että sitä matkimalla oppii KIRJOITTAMAAN hyvää yleiskieltä.


      • Epsanja
        meikä kirjoitti:

        Onhan ny toki. Ruottis ainaki on tekstit ja monis muis.. En tiedä muutaku että saksas dubataan.. missä muis mais sit dupataan?? Musta koko dubbaus yleensäkki on aika naurettavaa.. en oo ikinä tykänny piirretyistäkää jos ne on dubattu suomeksi.. Tai no ymmärrän mä että semmosille lapsille pitää dubata jokka ei viä osaa lukea...

        Espanjassakin dubataan ja Ridgen ääni on ihan kamala siellä! Ja Brooken äänikin on ihan karmea - onneksi meillä vain tekstitetään!!!


      • juu
        meikä kirjoitti:

        Onhan ny toki. Ruottis ainaki on tekstit ja monis muis.. En tiedä muutaku että saksas dubataan.. missä muis mais sit dupataan?? Musta koko dubbaus yleensäkki on aika naurettavaa.. en oo ikinä tykänny piirretyistäkää jos ne on dubattu suomeksi.. Tai no ymmärrän mä että semmosille lapsille pitää dubata jokka ei viä osaa lukea...

        Bulgariassa,Turkissa,Kanarian Saarilla eli espanjassa, Eestissä ja varmaan muuallakin noi oli paikat missä olen käynyt ja tiedän että siellä dubataan melkein kaikki ohjelmat


      • Anonyymi
        Epsanja kirjoitti:

        Espanjassakin dubataan ja Ridgen ääni on ihan kamala siellä! Ja Brooken äänikin on ihan karmea - onneksi meillä vain tekstitetään!!!

        Eikö ole mahdollista saada dubbausta pois niin, että kuuluu alkuperäiskielellä? Silloinhan voivat dubata vaikka Suoemessa, kunhan saa sen alkuperäiskielenkin valittua, ja lisäksi voisi saada muidenkin maiden dubbauksen, jos sen saa ilmaiseksi tai maksaa muutaman sentin tunti.


      • Anonyymi
        juu kirjoitti:

        Bulgariassa,Turkissa,Kanarian Saarilla eli espanjassa, Eestissä ja varmaan muuallakin noi oli paikat missä olen käynyt ja tiedän että siellä dubataan melkein kaikki ohjelmat

        Niin, mutta voiko saada alkuperäiskielellä, laittaen sen dubbauksen pois, tai toisellakin dubbauskielellä? Ja miten tekstitys, esim. Suomeksi Espanajassa, alkuperäisellä enkun kielellä puhutuna? Tai edes lisäksi enkun tekstillä yms?


    • PeggyNight

      israelissa ei ainaskaan oltu dubattu, kun siellä kaunareita kattelin.

      • Kroatia-fan

        Eikä kuulemma Kroatiassakaan. Niillä on siellä oma tekstityksensä. Hyvä kroaatit!


      • Anonyymi
        Kroatia-fan kirjoitti:

        Eikä kuulemma Kroatiassakaan. Niillä on siellä oma tekstityksensä. Hyvä kroaatit!

        Kun ei ole vaihtoehtoja? Ei tosiaankaan hyvä.


    • Anonyymi

      Aloitus on vanha mutta nykyään ei dubbaus ole mikään juttu enää Keski-Euroopassakaan. Toki dubattu vaihtoehto on yhä olemassa mutta useimmiten varsinkin nuoret valitsevat valikosta englanninkielisen vaihtoehdon koska ovat järkeviä. Mutta juu, kyllä edelleen dubataan.

    • Anonyymi

      Onneksi ei.....😝

    • Anonyymi

      Ylen tekstitys ja mistään pahuudesta ymmärtämätön kävelee, YLE käyttää väkivalta nauhoja ei tekstiä .
      Sormet jatkot jos ei ole antaa,ei voi antaa,tuoli kuntosali kohdistus keilaus.

      • Anonyymi

        ,,, joo, nyt ihan puuttui teksti Kaunareista. Tuleepa (ehkä tekstin kanssa) uusintana sitten maanantaina.
        Minä rupesin katsomaan ehkä vasta jotain 1993.
        Pitkään tullut saja. Taitaa Dallasista olla Broogen isänä näyttelijä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      784
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe