Anna olla jo.
Mitä sä musta oikein haluat?!
59
2508
Vastaukset
- Anonyymi00001
loputon tanssi. ei voi mitään.
- Anonyymi00006
"Wienerwalz". S-ulaa suussa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
"Wienerwalz". S-ulaa suussa.
en pääse miehestä koskaan yli eli en voi mrnnä eteenpäin olen yrittänyt mutta en pystynyt sitten eli joko olen yksin tai hänen oma
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
en pääse miehestä koskaan yli eli en voi mrnnä eteenpäin olen yrittänyt mutta en pystynyt sitten eli joko olen yksin tai hänen oma
mutta jos hänellä joku niin toki olen yksin eipä tuo ongelma ole
- Anonyymi00023
Too cheesy. -sivu
- Anonyymi00033
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kerro palstaäijä eli aloittaja lisää itsestäs näille pateettisille. T naiselta
- Anonyymi00034
Anonyymi00023 kirjoitti:
Too cheesy. -sivu
Te olette kyllä aika juustoisia tapauksia, ei millään hyvällä
- Anonyymi00002
Nimettömänä nimettömälle?
- Anonyymi00004
ehkä häiriköltä tietylle naiselle..
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Yes they are,nuo olis pitänyt sada Niuvaan jo ajat sitten,mikä helevetin oikeus noilla on tehä tollasta vuodesta toiseen,silmätki on yritetty puhkoa jo monta kertaa,viime viikolla viimeksi,sit mennään ja yritetään poistaa kuvat ,siis jatkuvaa pahantekoa ja häirintää,elämänmaku on mennyt kyllä!eikä nämä kaksistaan tuota tee,on kymmeniä marionettejä heillä!
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Häirikkö pyytää naista jättämään itsensä rauhaan? Ok.
- Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jätän kyllä, varon käymässä siellä kun olet ja muissa paikoissa missä voisin nähdä sut..
- Anonyymi00035
Anonyymi00014 kirjoitti:
Yleensä aloittajaäijä onnistuu vesittämään itse oman kerrontansa kun innostuu liikoja, mutta kaikkien touhukkaiden kapasiteetti tms ei riitä havainnoimaan näitä nyansseja, vaan säntäävät jo seuraavaa kommenttia ”aistimaan”🙄
- Anonyymi00036
Anonyymi00012 kirjoitti:
Yes they are,nuo olis pitänyt sada Niuvaan jo ajat sitten,mikä helevetin oikeus noilla on tehä tollasta vuodesta toiseen,silmätki on yritetty puhkoa jo monta kertaa,viime viikolla viimeksi,sit mennään ja yritetään poistaa kuvat ,siis jatkuvaa pahantekoa ja häirintää,elämänmaku on mennyt kyllä!eikä nämä kaksistaan tuota tee,on kymmeniä marionettejä heillä!
Mistä on aloittajaäijä oikeasti kyse siltä osin kun se voisi perustua todellisuuteen- laturaivosta esim? Älä mene liian lähellä hiihtäviä mummoja tai paappoja niin sillä siitä pääsee
- Anonyymi00005
Ole rauhassa. Minä en halua olla se joka joutuu näitä nähdessä selvittelemään.
- Anonyymi00044
Just just. Minä itse kehoittaisin menemään selvittelemään näitä anonyymin palstan muutaman sanan avauksia suoraan siellä ulkomaailmassa, niin sillähän siitä särystä pääsee jopa nk ikiajoiksi👍
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Just just. Minä itse kehoittaisin menemään selvittelemään näitä anonyymin palstan muutaman sanan avauksia suoraan siellä ulkomaailmassa, niin sillähän siitä särystä pääsee jopa nk ikiajoiksi👍
Tosiaan olis eri kiva jos tämä olisi nyt viimein viimeinen kerta kun tarttee tosiasioista muistuttaa peehana että
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
Luulen että hän halaisi vaan minua ja sanois voi sua höpsöä mitä oikein sekoilet. Sellaiset välit meillä on.
- Anonyymi00007
Opettele selvittää asiat suoraan.
- Anonyymi00037
Onko tämä mitä toistat näihin palstaäijän provoihin mielestäsi ns täsmälääke tilanteeseen kuin tilanteeseen? Siis ei jumalan terve. Ja nämä omituiset hiihtäjät jopa kannattaa ajattelua tai oikeammin sen puutetta. T naiselta
- Anonyymi00008
Onko rasismia kysymyksessä?
- Anonyymi00027
Mistä niin päättelet?
- Anonyymi00038
Ei, vaan kyseessä on ihan palstaäijän, eli aloittajan ja tiettyjen lukijoiden välinen misogyyninen interaktiivinen rituaali
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei, vaan kyseessä on ihan palstaäijän, eli aloittajan ja tiettyjen lukijoiden välinen misogyyninen interaktiivinen rituaali
Menehän nukkumaan palstaäijä
- Anonyymi00013
Kuka kenestä mä mitään halua kenestäkään mä olen ollu jo kohta kuus vuotta poikamies mun on ihan hyvä näin ei ole joku kokoajan nillittämässä että pitäs olla sitä pitäs olla tätä ja lopulta mikään ei riittäis kuitenkaan näin säästyy ainakin mun hermot eikä tartti alkaa pinnaa kiristään taas
- Anonyymi00015
Ihana kaipausviesti! Olisipa itselläkin yhtä hyvä kirjoitustaito, että voisi rakkaalleen noin kauniisti luritella.
- Anonyymi00040
Oletko sinä omituinen hyypiö ehdollistunut ehkä hieman liikaakin näiden ni kaipauaviestien maailmaan kun vastustat tätä nk vastakkaista tyyliä noin patologisen voimakkaasti ja proosailet tämän samaisen ns kaipausäijän euron täkyprovossa tästä kaipaamisesta? Liian monimutkaisesti kirjoitettu ehkä, vaan onko sittenkään kun fundeeraa?
- Anonyymi00016
Jos mä en olis niin h*lvetin kiltti, mäkin kysyisin tätä suoraan siltä mieheltä. Nyt mä vaan yritän vältellä. Hän satuttaa mua käytöksellään ja mä oon kyllä ihan kynnysmatto, jos vielä sallin sen.
- Anonyymi00028
Jees harjoittele peilin edessä.👍
- Anonyymi00043
Vähän surkastuneesti kirjoitettu kuuden sentin kuriositeetti tämäkin aloittajaäijä, mutta yleisön tietyn marginaalin ymmärryskyvyn huamion ottaen myy kuin häkä. Ja siihen lähes jo 1 pisteen vihjauksen päättyykin tältä osin tämä metaseksi eikun teksti
- Anonyymi00017
Timolle?
- Anonyymi00018
Kestä?
- Anonyymi00019
Jooh. 😭
- Anonyymi00020
Tulee paha olo jos sinut näen. Siksi kierrän kaukaa.
- Anonyymi00021
nuorta poikaa ollakseni rehellinen syntinen ehkä. kunhan on 18.
- Anonyymi00042
Jja sitten nääs aloittajaäijä tähän niitä nimikirjaimia kertomaan juvenaaleille mistä pojasta on kyse tms. Kiitos jo etukäteen ns
- Anonyymi00022
Annan olla!
En muuten halunnut "susta" mitään, vaan sulle hyvää eniten.
Toki halusin itellenikin. Edes ystävän. Mut kuten halusit. Antaa olla.- Anonyymi00025
En halua ystävää. Mulla on jo sellainen ja hän riittää.
- Anonyymi00026
Hyvin vaikea enää jättää sikseen sillä tämä, välisemme vähä tuntuu jo määrittelevän sitä mikä ja kuka olen. Miten päästää irti tuhoamatta itseään.
- Anonyymi00029
Purjohannele tahtoo passin matkalle Marsiin? -sivu
- Anonyymi00041
Mihin kaikukaija unohdit ne omaa tekstiäsi siteeraavat siteerausmerkit? -Ulla Tuulastaja
- Anonyymi00031
Lopeta itse, harhainen mies.
- Anonyymi00047
”SILMÄT OVAT SIELUN PEILI” -sanotaan.
Monipuolinen elämänkokemus ja perehtyminen ihmisen inhimillisyyteen teorioiden, mutta erityisesti ns. tunneälyn kehittämisen myötä avaa ymmärtämään ja tulkitsemaan ihmisten niitä taustamuuttujia ja vaikuttimia, jotka näkyvät ihmisen silmistä. Kierot pelit ja pyrkimykset, viha, väheksyntä, luokittelu, mutta myös rakkaus ja positiiviset asenteet ja pyrkimykset voidaan nähdä kommunikaatiotilanteissa silmistä. Samoin ahneet ja kierot aikeet. Paitsi sadisti, joka voi peittää tunteettomana, ylimielisenä, kokemansa asemavaltuutuksen kautta tai roolistaan hierarkisissa, jopa fasisitisissa tai kommunistisissa koulutuksissa tai manipuloiduissa aivopesuissa…
On myös niin, että henkilön arvoyhteisön hegemonia, uskonto, omaksuttu ideaali, ideologia ja arvohegemonia, kuten esim. feminismieetos tai esim. liberaalidemokratia voi pestä tunnepuolen ihmisessä niin, että silmistä voi lukea vain osittain todellisuutta, taustavaikuttimia ja pyrkimyksiä, jotka on ns. elaboroitu tai priorisoitu ainoiksi hyväksyttäviksi tai valtavirran konformisoiviksi ”Vain”-hyväksytyiksi yhteiskuntaorientaation malleiksi. - Anonyymi00048
Paatuminen syyttäjän ja syyttäjäjuristinkin monipuolisen kokemus- ja nähdyn tapahtumapaljouden kautta sielun peili, silmät muuttuvat ulkopuolisen arvioijan tunnistamattomiksi. Sitten on vielä sellaisia ihmisiä, joiden elämä on ollut niin kovien kohtaloiden ja tapahtumien kirjo, että katseesta voi tulla ns. tyhjä ja sisäänpäin kääntynyt, itsensä toisista ihmisistä, sosiaalisuuksista, arvoverkoista ja hierarkioista sekä arvosuhteista ym. erottava katse. On huomioitava tässä se ilmiö, esim. itämaisissa mietiskelyuskonnoissa, jossa jopa pyritään erottumaan maailmasta ns. nirvanaan. Kristinuskossa sen sijaan on Raamatussa Jeesuksen rukous: ”Minä en rukoile, että ottaisit heidät (uskovaiset) pois maailmasta. Mutta, että sinä Jumala heidät pahalta varjelisit.” (Lue tarkemmin Raamatusta.)
Kävin kauan sitten Kirkon toimitusjohtajan kutsumana mm. työkokouksissa Saksan Essenissä, Kenediplats II rakennuksessa. Se oli silloin Saksan protestanttisen, noin 40 miljoonaisen, kirkkokunnan päärakennus. Siitä jäi monenlaisia muistoja. (Keskustelimme mahdollisuudesta ostaa rakennus yrityskäyttöön. Ylimmässä kerroksessa oli ikkunoita rikki ja huoneissa asusti puluyhteiskunta.) Korkea, tarkoitukseemme arkkitehtonisesti meidän tarpeeseemme juuri hyvin muotoiltu, kerrostalo olisi sopinut hyvin suunnitelmiimme etabloitua ja lanseerata uusi yritys Saksaan.
Toimitusjohtaja katsoi minua silmiin ja sanoi: ”Tuollaista katsetta voi löytää enää vain Suomesta.” Hän sanoi tarkoittavansa katseen vilpittömyyttä.” En kerro tuota siltä pohjalta, että kokisin itseni mitenkään erityisen onnistuneeksi vastustamaan synnin houkutuksia. Raamattukin todistaa, että synti meihin kaikkiin aina tarttuu ja tekee taivasmatkan hitaaksi. Mutta yllätyin tuosta kirkkokunnan toimitusjohtajan luonnehdinnasta ja paitsi se oli täysin odottamaton kommentti, se oli elämää ja ihmisiä nähneen ja tavanneen keski-ikäisen naisen kommentti. Vaikka monta kertaa sielunvihollisen kiusaukset olivat saaneet minutkin lankeamaan synteihin ja olin tarvinnut saada usein kuulla kristuksen evankeliumin puhdistavaa saarnaa. Ehkä uskon antama sielun rauha näkyi silmistäni. Se ei perustunut omiin hyviin töihin tai onnistumisiin, vaan Kristuksen lahjaksi antamaan sielun rauhaan, Kristuksen evankeliumin voimaan. Uskon asioissa koin luottamusta Jumalan hyvään ja armolliseen johdatukseen elämässäni.
Usein olen nähnyt katseessa pahansuomuutta, vilppiä ja kieroutta, joka on tullut esiin myöhemmin myös käytännössä ja toimissa. Olen oppinut näkemään vilpillisyyden katseesta. Se on kuitenkin vaarallinen tulkinta-alue. Nimittäin jos ei ole katseesta objektiivista ja puolueetonta, vilpitöntä tulkitsemisen taitoa, voi katseesta tulkita ehdottomasti myös väärin.
Joskus olen tavannut ihmisiä, jotka ujouttaan eivät halua katsoa silmiin. Itsekin olen joskun nuorempana pitänyt silmiin katsomista monella tapaa hierarkisena tai arvottavana ilmiönä kommunikaatiotilanteissa. Katseella ihmiset viestittävät erityisen tehokkaasti. Katse voi sekä havainnollistaa, mutta myös vaikuttaa toisenkin tunteisiin ja totenakin pitämiin asioihin. Asemavaltuutus, asema henkilön arvoverkoissa ja sidos- ja viiteryhmissä ohjaa tukintaakin suhteessa ihmisen katseeseen. ”Katsomme, että” -lausahdukset ovat arkipäivää jopa oikeusprosesseissa. Katseilla ammattilaiset voivat myös harhauttaa ja toimia lähimmäistä kohtaan armottomasti, juonitellen ja väärää todistusta lähimmäisestään vahvistaen.
Lopuksi, ehkä kevennykseksi, ehkä ei, kerron yhden lähes tutkimattoman katsetta koskevan tosihavainnon ja siitä pari uskomatonta havaintoa. Ottakaa tutkimusongelmaksi tämä.
Nimittäin olen tehnyt joskus testejä, esim. kirkon penkissä istuessani, että olen alkanut katsoa täynnä olevassa kirkossa jotakin henkilöä takaa tai takaviistosta, noin 10 metrin etäisyydeltä. Katsomisen kohde on alkanut liikehtiä levottomasti ja vilkaissut välillä suuntaani. Tuota testiä en ole tehnyt vain kerran. Aina sama tulos ja havainto. Olen lopettanut katsomisen ja nopea vilkaisu on osoittanut, että kohde on rauhoittunut.
Toinen esimerkki oli kotona. Ensiksi täytyy kertoa, ellet ole pannut merkille, että se, näkyykö ulkoa sisälle riippuu paljolti siitä, kummalla puolen ikkunaa on valoisampaa. Päiväsaikaan ikkunoista talon sisälle ei määrätynlaisista ikkunoista näe. Muutaman kerran olen testannut, jotta aina sain saman reaktion. ”Ärsyke-reaktio” -testissä. Etuterassilla istui minulle läheisiä henkilöitä. He eivät nähneet ikkunasta sisälle. Sen kävin tarkistamassa ja jälkeenpäin kysyin myös heiltä. Eivätkä olleet nähneet ikkunasta sisälle testin aikana. No, mitä sitten tein? Istuin ikkunan takana sisällä, terassilla istujan sitä tietämättä ja aloin tuijottamaan henkilöä ikkunasta. Henkilö alkoi varsin pian elehtiä hermostuneesti ja vilkuilla ympärilleen, kuin vaistoaisi katseeni. Kun lopetin tuijottamisen, henkilö rauhoittui. Kokeilin erilaisia tunneviestejäkin. Näytti siltä kuin sillä voisi olla merkitystä myös reaktion kannalta. - Anonyymi00049
Ps. Näin kerran videon, jossa nainen väitti tunnistavansa kun häntä katsotaan. Ulkopuolisen tekemässä videossa nainen totesi heti kun mies katsoi häntä takaa päin, juuri samalla hetkellä kun mies katsoi häntä. Mies vaihtoi katsetta häneen ja hänestä poispäin satunnaisesti.
Paljon on vielä tutkimatta siis myös nonverbaalisesta viestinnästä ja silmienkin kautta avautuvasta sielun maisemasta.
Pyydän, että katsoisimme toisiamme ymmärryksen, hyvän tahdon, armon, laupeuden ja rakkauden silmillä. Se rakentaa hyvää oloa välillemme ja toistemme elämään. ”Armo on terveellinen opettaja.” Sen todistaa myös pyhä Raamattu.
Päivän virsi olkoot virsi, joka on minulle yksi rakkaimmista ja puhuttelevimmista minulle.
”…Lähde armon rakkauden, tieto taidon totuuden. Lahjoittaja elon uuden, lohduttaja sydämen. Hengelleni todista, että kuulee Jumala, minua kuin isä lastaan. Armoin katsoo taivahastaan…” (Kuuntele se youtubesta netistä ja laula mukana jos osaat.) - Anonyymi00050
En enää mitään. On vaikeaa laskea irti, koska rakastuin, mutta tajuan, että se on välttämättömyys. ❤️🩹
- Anonyymi00051
Sek... Sek... sekalaista puuhastelua.
- Anonyymi00052
ajatella millainen mies kyttää ovien takana koputtelee ja tahtoo sisään, lojuu nurkilla, kiertää autolla jne..!
miksi seilin saari ei ole käytössä vaikka asiakkaita olis loputtomiin. - Anonyymi00053
runtua!
- Anonyymi00055
Voin järjestää ;-)
- Anonyymi00054
Kuka kenestä
- Anonyymi00056
RAKKAUDEN
- Anonyymi00057
Älä huuda!!!
- Anonyymi00058
Koko ihmisen.
- Anonyymi00059
Että niinku pelkät raajat ei esimerkiksi kelpaa?
- Anonyymi00060
Tiedän rakas, tiedän 😉
- Anonyymi00061
Anonyymi00059 kirjoitti:
Että niinku pelkät raajat ei esimerkiksi kelpaa?
No jos joku niistä hipsuttelis minua, niin voisi kelvata vartiksi.
- Anonyymi00062
Mitä mä, kela kortin.
- Anonyymi00063
Jöö
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779