Anna olla jo.
Mitä sä musta oikein haluat?!
23
599
Vastaukset
- Anonyymi00001
loputon tanssi. ei voi mitään.
- Anonyymi00006
"Wienerwalz". S-ulaa suussa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
"Wienerwalz". S-ulaa suussa.
en pääse miehestä koskaan yli eli en voi mrnnä eteenpäin olen yrittänyt mutta en pystynyt sitten eli joko olen yksin tai hänen oma
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
en pääse miehestä koskaan yli eli en voi mrnnä eteenpäin olen yrittänyt mutta en pystynyt sitten eli joko olen yksin tai hänen oma
mutta jos hänellä joku niin toki olen yksin eipä tuo ongelma ole
- Anonyymi00023UUSI
Too cheesy. -sivu
- Anonyymi00002
Nimettömänä nimettömälle?
- Anonyymi00004
ehkä häiriköltä tietylle naiselle..
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Yes they are,nuo olis pitänyt sada Niuvaan jo ajat sitten,mikä helevetin oikeus noilla on tehä tollasta vuodesta toiseen,silmätki on yritetty puhkoa jo monta kertaa,viime viikolla viimeksi,sit mennään ja yritetään poistaa kuvat ,siis jatkuvaa pahantekoa ja häirintää,elämänmaku on mennyt kyllä!eikä nämä kaksistaan tuota tee,on kymmeniä marionettejä heillä!
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Häirikkö pyytää naista jättämään itsensä rauhaan? Ok.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Häirikkö pyytää naista jättämään itsensä rauhaan? Ok.
Jätän kyllä, varon käymässä siellä kun olet ja muissa paikoissa missä voisin nähdä sut..
- Anonyymi00005
Ole rauhassa. Minä en halua olla se joka joutuu näitä nähdessä selvittelemään.
- Anonyymi00007
Opettele selvittää asiat suoraan.
- Anonyymi00008
Onko rasismia kysymyksessä?
- Anonyymi00013
Kuka kenestä mä mitään halua kenestäkään mä olen ollu jo kohta kuus vuotta poikamies mun on ihan hyvä näin ei ole joku kokoajan nillittämässä että pitäs olla sitä pitäs olla tätä ja lopulta mikään ei riittäis kuitenkaan näin säästyy ainakin mun hermot eikä tartti alkaa pinnaa kiristään taas
- Anonyymi00015
Ihana kaipausviesti! Olisipa itselläkin yhtä hyvä kirjoitustaito, että voisi rakkaalleen noin kauniisti luritella.
- Anonyymi00016
Jos mä en olis niin h*lvetin kiltti, mäkin kysyisin tätä suoraan siltä mieheltä. Nyt mä vaan yritän vältellä. Hän satuttaa mua käytöksellään ja mä oon kyllä ihan kynnysmatto, jos vielä sallin sen.
- Anonyymi00017UUSI
Timolle?
- Anonyymi00018UUSI
Kestä?
- Anonyymi00019UUSI
Jooh. 😭
- Anonyymi00020UUSI
Tulee paha olo jos sinut näen. Siksi kierrän kaukaa.
- Anonyymi00021UUSI
nuorta poikaa ollakseni rehellinen syntinen ehkä. kunhan on 18.
- Anonyymi00022UUSI
Annan olla!
En muuten halunnut "susta" mitään, vaan sulle hyvää eniten.
Toki halusin itellenikin. Edes ystävän. Mut kuten halusit. Antaa olla.- Anonyymi00025UUSI
En halua ystävää. Mulla on jo sellainen ja hän riittää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1218576Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4307837Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-105428Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite825069Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294869Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2363369- 1253104
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os352996Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin842985Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps242596