Paras muistosi

Anonyymi-ap

kaivatustasi?

100

3478

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ole kaivattua.

• Anonyymi00002

Sana juttu!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sana juttu!

sama

• Anonyymi00004

Kun käveli ohi tuntematta koko tyyppiä, olin et WAU!

• Anonyymi00035

Hyvä, ei ansainnut huomiota varmaankaan.

• Anonyymi00005

?????

• Anonyymi00006

Niitä on monta. Yksi ikimuistoinen on Leviltä, nukuimme tähtitaivaan alla, rakastuneina ❤️

• Anonyymi00030

Ne suudelmat, läheisyys ja halaukset. Niitä riitti koko suhteemme ajan, eikä rakastelusta ollut puutetta. Pyramidit oli romanttinen paikka.. 😘🤗

• Anonyymi00041

Tiiäkkö palstaäijä mikä Lapin talvessa on parasta? Hyttyset ja mäkäräiset on taipuneet talven alle. Oololoi loloi

• Anonyymi00007

Ne suudelmat ja halaukset😘🤗

• Anonyymi00008

En vastaa tähän, koska hän on suuttunut jostain. Ei lue mun viestejä puhelimesta, niin täytyykin varmaan unohtaa.

Ei mullakaan ei ole kaivattua.

• Anonyymi00021

Ai kenelläkään ei ole enää kaivattua, ainakaan just nyt.

• Anonyymi00025

Ootko varma, ettet ole estännyt häntä 😅

• Anonyymi00091
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ootko varma, ettet ole estännyt häntä 😅

Täysin varma.

• Anonyymi00009

Ei mulla ole sellaisia, ei mitään, luonnollisesti.

• Anonyymi00010

Mieleen tuli vitsi jolle naurattiin yhdessä. Yksinkertainen juttu, mutta kuitenkin tärkeä.
      Mutta ei sillä ole merkitystä, kavereitahan sillä vain saa.

• Anonyymi00011

Kyyllä se oli paraas muisto kun hymyilimme.

• Anonyymi00012

Niitä on monta, ei voi laittaa parhausjärjestykseen. 🥹 harmi että olin liian vähän.

• Anonyymi00013

Ei ole mitään kaivattua eikä mitään muistoja

• Anonyymi00014

Ei ehditty tehdä muistoja!

• Anonyymi00015

Se kun minä mainitsin hänelle :
      VANKILAN
      IHMISOIKEUDET
      XXXXX SANOI NIIN…

Minä sentään mainitsin hänet hyvin kauniisti ihan VIERAALLE MIEHELLE JOTA MIEHENI FIKSUNA ESITTI.

En ollut edes ajatellut enään mitään perheen perustamista tai miehelleni vaimoksi alkamista, mutta FB kunnialliset saavat kyllä syyttää itseään, koska mieheni on hän joka haluaa kaikkea mitä hän ei ole vielä saanut minun kanssa.

• Anonyymi00036

Mitä tästä solkkauksesta pitäisi päätellä, palstasetä? Että naisenaesiintymisprojekti on kosahtanut jopa FB:n naisten ryhmissä missä pyörii aivan liikaa elämänkouluellejä, jotka kommunikoi nauruemojeilla lukematt sisältöä, koska ovat niin tavattoman heikkoitsetuntoisia, että toisen naisen ns typeryydelle naureskelu nostaa itsetuntoa. Viittaan esimerkiksi aivan liian päälleliimattuihin esityksiin vaikkapa että voiko imettäessä holottaa maitoa suoraan mehumukiin tai vastaavaa liian älytöntä, niin eiköhän näitä yksinkertaisia uffailijoita riitä ruokkimaan trollia. Säälin. TT

• Anonyymi00016

Ei ainuttakaan.

• Anonyymi00017
    • Anonyymi00018

Mökillä oltiin ja melkein sain pilluu

• Anonyymi00037

Näin. Tällaiseen rajapintaan moni entä jos sittenki tilanne päätynee mieleen kummittelemaan

• Anonyymi00096

Toi on jo niin lähellä, että lasketaan. 💪

• Anonyymi00019

Halattiin juna-asemalla, uitiin yhdessä rannalla...Niin monta

• Anonyymi00020

Ehkä paras oli se hetki, kun oltiin ihan lähekkäin ja juteltiin. Se tunne, että tässä on jotain enemmän kuin koskaan kenenkään kanssa. Kaikki väreili ja oli mahdollista. Se tunne kun toisen reisi koskettaa omaa ja puheet on ihan hassuja. Tunne, että tästä kaikki alkaa. Huomenna tai tänään voi olla maailman ihmeellisin päivä.
      Naiselta

• Anonyymi00049

Miksi me ei jatkettu siitä? Hölmöjä oltiin. Mieheltä.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Miksi me ei jatkettu siitä? Hölmöjä oltiin. Mieheltä.

Niin oltiin. Siinä hetkessä oli selvää ne tunteet, mutta ei osattu edetä. Menikö se jo ohi vai vieläkö ajattelet että kipinä syttyisi taas?

• Anonyymi00062
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Niin oltiin. Siinä hetkessä oli selvää ne tunteet, mutta ei osattu edetä. Menikö se jo ohi vai vieläkö ajattelet että kipinä syttyisi taas?

Olisit voinut mainita, että kirjoitat "sivusta".

• Anonyymi00063
        Anonyymi00057 kirjoitti:

En usko, että olet hän. Ei siitä voinut jatkaa. Eikä mistään muualtakaan.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Olisit voinut mainita, että kirjoitat "sivusta".

Vali vali! Et onneksi osaa kontrolloida🤣

• Anonyymi00022

Usein pitkän odotuksen jälkeen tanseissa tavattiin viimeisen valssiin asti toisiamme salaa tiirailtiin, sitten valssattiin, suudeltiin ja ullakon nurkkaan käperryttiin - vuodesta toiseen. Nuoruuden aika on rakkauden ja aika tuo onnellinen säilyypi muistelmissain. Arvailua?

• Anonyymi00023

Ei ole mitään, oikeastaan. Mutta ei tässä muutenkaan ole päätä, häntää eikä järkeä.

• Anonyymi00024

Oma muisto on niin vaatimaton.
      Hän mainitsi minut etunimeltä ja jostain syystä se liikutti minua valtavasti. En vieläkään ymmärrä mistä syystä.

• Anonyymi00026

Minulla on myös jotain hyvin vaatimatonta, enkä itsekään tiedä, mikä siinä on muka niin ihmeellistä tai erityistä.

Mutta siis, juttelin siinä jonkun toisen kanssa aika arkisia asioita, minkä hän ilmeisesti kuuli, ja huomasin, että hän jäi hieman itsekseen hymyilemään, jotenkin oletin että jollekin siinä keskustelussa, ja vaikutti huvittuneelta ja jotenkin - lämpimältä? En tiedä miksi se oli niin liikuttavaa, mutta jotain siinä oli tai tapahtui, ihan yhtäkkiä tuntui kuin minua olisi korvennettu puhalluslampulla, ja lattia olisi tipahtanut kerroksen tai pari.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Minulla on myös jotain hyvin vaatimatonta, enkä itsekään tiedä, mikä siinä on muka niin ihmeellistä tai erityistä.

Mutta siis, juttelin siinä jonkun toisen kanssa aika arkisia asioita, minkä hän ilmeisesti kuuli, ja huomasin, että hän jäi hieman itsekseen hymyilemään, jotenkin oletin että jollekin siinä keskustelussa, ja vaikutti huvittuneelta ja jotenkin - lämpimältä? En tiedä miksi se oli niin liikuttavaa, mutta jotain siinä oli tai tapahtui, ihan yhtäkkiä tuntui kuin minua olisi korvennettu puhalluslampulla, ja lattia olisi tipahtanut kerroksen tai pari.

Joskus pienet tilanteet jäävät mieleen ja puhuttelevat.
        Itse en ole koskaan ollut niin lähellä häntä kuin sinä omaasi. Että kuulisin. Silti muisto on aina muisto.
        Säilyy lämpöisenä sydämessä.

• Anonyymi00032

Joo, mulla kutsui kylmästi sukunimellä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Armeijan alikessuunko olit ihastunut?!

• Anonyymi00039
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Saat olla tyytyväinen jos sentään jollain nimellä on kutsunut, avuttomat narskut osaa sitäkään.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Vai niin, palstaäijä. Tilanteesta riippuen etunimi voi särähtää korvaan vielä enemmän. Esim järjestöhommissa suostuttelutaktiikkana johonkin aikaa vievään tai muuten vähemmän kivaan nakkiin miltä tämä xxxx kuulostaa eikö olis hyvä homma xxxx jne

• Anonyymi00028

Meidän välinen intohimo ihanan P- miehen kanssa. ❤️ T: Marika

• Anonyymi00038

Jaa palstasedän ei nääs ainoastaan uusin kirjainyhdistelmä vaan nimikirjaimen ja etunimen yhdistelmä, ilmeisesti sitä varten, että touhukkaat voivat keksiä tähän virtuaaliseen puuhakirjaan tämän peen etunimen omasta päästään

• Anonyymi00029

Se kun hän reippaana miehenä kotiin tuli töistään duunarin rentoasuste( collaripaita ) reppu olkapäällä,ryhti suorana.
      Se näky jäi sitten historiaan koska tilalle tuli myöhemmin Juppi punkkari hänen ihastuessaan vanhaan h*oraan.

• Anonyymi00033

Juppi ja punkkari ei oikein sovi yhteen. En osannut kuvitella.
        Harmittaako?

• Anonyymi00065
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Juppi ja punkkari ei oikein sovi yhteen. En osannut kuvitella.
        Harmittaako?

Mutta tämän palstaäijän litanian vanhan h*uoran osasit kuvitella tähän kerrontaan öö jostain aiheesta? Niinpä tietenkin

• Anonyymi00031

Yksi monista on kun hän toi aamulla kahvia minulle eräällä mökillä rantasaunalle, istuttiin sen jälkeen kaksin kuunneltiin luonnon ääniä ja ihasteltiin maisemia. En tainnut koskaan olla nro1 ja muutakin sekoilua ja epäonneakin oli. Toivon hänelle äärettömästi rakkautta sillä sitä hän ansaitsee. Pienellepiikikkäälle :)

• Anonyymi00042

Tämä tapahtui kesän loppupuolella, nopea, yllättävä, ohimenevä hetki. Vartalon reaktio kertoi jotain, mitä, sen vain hän yksin tietää. Toinen vähän vastaava reaktio oli syksyllä. Nopea reaktio, ennen kuin aivot ehtivät väliin ohjaamaan tilanteen hallintaa.

• Anonyymi00068

Haluaisitko kokea uudestaan?

• Anonyymi00043

kerto että on intissä

• Anonyymi00044

Varmaan sellainen tosi pehmeä katse, jolla hän kerran katsoi minuun.

• Anonyymi00045

Se päivä, jona rakastuin häneen. Katsoin häntä syvälle silmiin. Näin hänen sieluunsa, enkä ole ikinä nähnyt mitään kauniimpaa. Toki hän on ulkoisestikin komea.

• Anonyymi00046

Syntax error. Out of memory.

• Anonyymi00048

Kun oli aina kiva ja reilu 🥺

• Anonyymi00050

Parhaat hetket on ehkä vielä edessäpäin. m>n

• Anonyymi00051

niitä on niin monta... ehkä yksi kun hän sanoi "onko tämä tottakaan" harmaassa t-paidassaan - tai sitten kun hän tuli vastaan minua pallohameessa....

kun hän '23 marraskuussa käveli minua vastaan illalla kun olin menossa kauppaan pyörällä ostoskeskukseen...

ikuisuuden muistan nämä ja niin monet muut kohtaamiset...

J<3L

• Anonyymi00052

No se oli silloin kerran kun heitin häntä lumipallolla päähän, juuri silloin joku alkoi soittamaan viululla Whitney Houstonia viereisessä talossa. Sitten yhtäkkiä painittiin lumessa ja oltiin ihan että whattaaa, naurettiin ja katsottiin toisiamme silmiin ja alkoi ujostuttaa ihan h.omona. Eikä tässä vielä kaikki, sinä samana päivänä mä luulen että alienit kaappaus meidät molemmat ja asensi jonkinlaiset sirut meihin. Joo, eikä tässäkään vielä kaikki. Kävi ilmi että mikään tästä ei ollut totta, itseasiassa minäkin olen vain kangastus kaukaisuudessa 🤫

• Anonyymi00053
    • Anonyymi00054

Eka kerta kun katsottiin toisiamme silmiin. Kumpikaan ei sanonut sanaakaan. Tilanteessa oli jonkinlaista lumoa..

• Anonyymi00060

Yli vuosikymmen sitten.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Yli vuosikymmen sitten.

Niinpä taitaa olla..

• Anonyymi00055

Se hetki kun hän letkautti taas jotain hassua mikä nauratti minua. Hymyillessään hän katsoi minua silmiin. Sillä hetkellä minulle tuli tunne, että juuri hän on elämäni ihminen ❤️ Ja nyt ihmetellään hölmistyneenä, että miksi 🤭

• Anonyymi00056

Ei nyt muistunut itään mitään mieleen.

• Anonyymi00061

Luimme romaanin ja keskustelimme siitä.

• Anonyymi00066

Olin oikeastaan vaan niin onnellinen aina kun sain olla hänen kanssaan.

• Anonyymi00067

Pienet ilmeet, hymyt, katseet sekä ystävällisyys. Tunne että hän on hyvä ihminen.

• Anonyymi00087

Ja täällä vielä olet?

• Anonyymi00092
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Ja täällä vielä olet?

On varattu.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00092 kirjoitti:

On varattu.

Niin varmaan 🤭

• Anonyymi00069

Ollaan nähty toisemme alasti.

• Anonyymi00076

höyrysaunassa?

• Anonyymi00077

Parasta?

• Anonyymi00089
        Anonyymi00076 kirjoitti:

höyrysaunassa?

Et ikinä uskoisi, jos kertoisin, että miten.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Parasta?

Tykkään olla ilman vaatteita.

• Anonyymi00071

Vaikee valita. Mut must on kiva naurattaa sitä miestä

• Anonyymi00072

Se oli se käsi...🥹

• Anonyymi00078

Oli lämmin vain lähelläsi, nyt kylmä.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Oli lämmin vain lähelläsi, nyt kylmä.

Tiedän tunteen..

• Anonyymi00084

Koskettiko hän sua?

• Anonyymi00086
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Koskettiko hän sua?

Joo

• Anonyymi00088
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Joo

Ootko nainen vai mies?

• Anonyymi00093
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Ootko nainen vai mies?

Olen nainen sivusta

• Anonyymi00073

Kun zängynpääty petti juuri kun olin nykäsemässä pois.....Ja sinnehän se meni koko lasti.

• Anonyymi00074

Se oli paras muisto ja susta tuli isukki?

• Anonyymi00079

Vastavuoroinen ymmärrys, katseet ja yhteyden kokemus jollaista ei koskaan kenekään muun kanssa. Oma yksinäisyyden -ja outouden kokemus vain korostuu muiden seurassa. Ei voi mitään, mutta en pääse yli ja kaipaan joka päivä. Kaikesta huolimatta kiitollinen siitä, että sain tietää tuollaisen ihmisen olevan olemassa.

• Anonyymi00080

Erään loppusyksyn pieni hetki yhtenä aamuna, kun nainen tuli näkökenttään ja katseemme kohtasivat.

• Anonyymi00082

Kaivatun huvittunut hymy.

• Anonyymi00098

Sama, miten voikin jäädä niin mieleen.

• Anonyymi00083

Hän oli vierelläni sängyssä ja parannettiin maailmaa vähän. Olin happy

• Anonyymi00085

Juotiin kalsarikännit

• Anonyymi00094

Aamukahvi sänkyyn ja laittoi lempikauramaitoa mukaan. Joka aamu teki aamupalan parsasta ja pekonista. Roadtripit ympäri Suomen ja kerran rajankin yli. Se kun lopetettiin tupakointi yhteisellä päätöksellä ja alettiin kuntoilemaan yhdessä. Kun oltiin hotelleissa ja mökeillä omassa kuplassa vain kaksin. Spacemies ja avaruusnaaras.

• Anonyymi00097

Kaikki ne pitkät katseet ja muutamat pienet kosketukset, plus oikeastaan kaikki muukin 🤩 ❤️

• Anonyymi00099

Tästä viestistä tulee mieleeni eräs mies, jota en valitettavasti ole nähnyt kuin vilaukselta tämän vuoden puolella. Kirjoittaja taisi olla kuitenkin nainen.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Tästä viestistä tulee mieleeni eräs mies, jota en valitettavasti ole nähnyt kuin vilaukselta tämän vuoden puolella. Kirjoittaja taisi olla kuitenkin nainen.

Joo nainen

• Anonyymi00100

Ei jaksa muistella menneitä.

• Anonyymi00103

Mut muistelet kuitenkin 😘

• Anonyymi00104

Tietynlainen kehollisuus, lämpö ja lihallisuus. Hän oli sopivan kokoinen naiseksi eli ei liian iso. Tuntui sopivalta kainalossa.

Se hyväksyntä että olen mies ja on yhteistä huumoria sekä olimme viehättyneet toistemme seurasta.

Aika ja paikka vei hänet minulta, mutta jossain toisessa olevaisuudessa ehkä olisimme voineet olla yhtä.

• Anonyymi00105

Teimme sydänlupauksen joka myöhemmin evättiin kummankin kykenemättömyyden takia. Ne on lupauksia joita hyvin harvoin jätetään lunastamatta, kesti pitkään toipua, jos täydellisesti toipuu koskaan. Uskon kuitenkinkin tekeväni vielä uuden sydänlupauksen, olen kasvanut ja ottanut opikseni. Se on lupaus jota ei saa särkeä koskaan, ja sitä jonka kanssa sellaiseen nimen laittaa alle, täytyy rakastaa hellittämättä elämänsä loppuun asti ja ylikin.
      https://www.youtube.com/watch?v=U4CF9edRdWs&list=RDU4CF9edRdWs&start_radio=1

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10845
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8097
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      123
      5211
    4. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3538
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      112
      3538
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      34
      3498
    7. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      61
      3390
    8. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3137
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      53
      2474
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      34
      1976
    Aihe