kaivatustasi?
Paras muistosi
20
441
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei ole kaivattua.
- Anonyymi00002UUSI
Sana juttu!
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sana juttu!
sama
- Anonyymi00004UUSI
Kun käveli ohi tuntematta koko tyyppiä, olin et WAU!
- Anonyymi00005UUSI
?????
- Anonyymi00006UUSI
Niitä on monta. Yksi ikimuistoinen on Leviltä, nukuimme tähtitaivaan alla, rakastuneina ❤️
- Anonyymi00007UUSI
Ne suudelmat ja halaukset😘🤗
- Anonyymi00008UUSI
En vastaa tähän, koska hän on suuttunut jostain. Ei lue mun viestejä puhelimesta, niin täytyykin varmaan unohtaa.
Ei mullakaan ei ole kaivattua. - Anonyymi00009UUSI
Ei mulla ole sellaisia, ei mitään, luonnollisesti.
- Anonyymi00010UUSI
Mieleen tuli vitsi jolle naurattiin yhdessä. Yksinkertainen juttu, mutta kuitenkin tärkeä.
Mutta ei sillä ole merkitystä, kavereitahan sillä vain saa. - Anonyymi00011UUSI
Kyyllä se oli paraas muisto kun hymyilimme.
- Anonyymi00012UUSI
Niitä on monta, ei voi laittaa parhausjärjestykseen. 🥹 harmi että olin liian vähän.
- Anonyymi00013UUSI
Ei ole mitään kaivattua eikä mitään muistoja
- Anonyymi00014UUSI
Ei ehditty tehdä muistoja!
- Anonyymi00015UUSI
Se kun minä mainitsin hänelle :
VANKILAN
IHMISOIKEUDET
XXXXX SANOI NIIN…
Minä sentään mainitsin hänet hyvin kauniisti ihan VIERAALLE MIEHELLE JOTA MIEHENI FIKSUNA ESITTI.
En ollut edes ajatellut enään mitään perheen perustamista tai miehelleni vaimoksi alkamista, mutta FB kunnialliset saavat kyllä syyttää itseään, koska mieheni on hän joka haluaa kaikkea mitä hän ei ole vielä saanut minun kanssa. - Anonyymi00016UUSI
Ei ainuttakaan.
- Anonyymi00017UUSI
Juuri äsken....
https://m.youtube.com/watch?v=RDN4awrpPQQ - Anonyymi00018UUSI
Mökillä oltiin ja melkein sain pilluu
- Anonyymi00019UUSI
Halattiin juna-asemalla, uitiin yhdessä rannalla...Niin monta
- Anonyymi00020UUSI
Ehkä paras oli se hetki, kun oltiin ihan lähekkäin ja juteltiin. Se tunne, että tässä on jotain enemmän kuin koskaan kenenkään kanssa. Kaikki väreili ja oli mahdollista. Se tunne kun toisen reisi koskettaa omaa ja puheet on ihan hassuja. Tunne, että tästä kaikki alkaa. Huomenna tai tänään voi olla maailman ihmeellisin päivä.
Naiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p626888Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3575978Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite543324Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293029Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1901562Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os171298Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181026- 59978
Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv1930Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m1897