HÄVETTÄÄ AUTTAKAA LUKEKAA

mitäteen

Elikkä siis tänää mentiin parin tutun kaa kirjastoo istuskelee ja siinä oli sitte mun yks vanha kaveri jonka kanssa ei olla oltu pitkään aikaa tekemisissä ja sen vähän tuntemattomampi kaveri. Ni sitte ku oltii vähä aikaa oltu siellä nii tää mun vanha kaveri alko vituilee yhelle meiän kaverille joka on vähän pulleampi kaikkea että paljonko painat ja harrastatko pikajuoksua. No tää meiä kaveri ei vastannu sille noihi mitään ja sitte se (eli tää jolle vittuiltiin) ja pari muuta lähti pois. No mä sitte jäin siihen ja pian tää tuntemattomampi jätkä alko kyselee multa kaikkee iha outoo niinku miten pitkä mun äiti on mikä mun toinen nimi on ja kaikkea outoa ja sitte mä vastailin niihi ja kaikki nauro ja sitte se alko kyselee onks mu luokalla hyvän näkösii tyttöi no minä vastailin niihinki ja vastasin siihenkin joo ku se kysy että onko tullu hyvän näkösii tissei vastaa. Aina ku yritin olla vastaamatta ni tää kyselijä ja tä mun vanha kaveri alko vittuilee että eikö ny voi vastata ja sitte se sano että kyllä seki voi kertoo että sen luokalla on hyvännäkösii tyttöi. Ja sitte me kaikki lähettii pois ja sitte tää kyselijä vielä otti kuvan musta ja varmaa laitto sen ja jotai tekstiä kavereillee ku koululla sen kaveri alko kyselee niitä samoja. Ja nyt nolottaa ja vituttaa ja hävettää kaikki tää! Oon oikeesti menny sanoo että on ollu hyvännäkösii tissei! Voi vittu! Nyt se varmaa levittää mun kuvaa ja tätä juttua koko koululle! Jos vielä huomenna joku alkaa kyselee jotai ni voi vittu. Voisko nut joku neuvoo mitä teen oikeesti. Tai joku tulee kertoo ettei tarvii hävetä ja perustelee sen tai hyppään parvekkeelta!! Mitä ite tekisitte tässä tilanteessa? Mitä mä oisin voinu tehä siinä tilanteessa?

5

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teenmuutenitsarin

      Auttakaa ihan oikeesti! Kuolen häpeään.

    • 17vuotiaskoululainen

      Mä en tiiä miks mut siis (kun olen lesbo ja yhen luokkalaisen kaa yhes) nii mulle kävi aika samanlai mut mua helpotti se et ne kysy onks mun tyttöystäväl hyvät tissit mut seuraavan päivän (kukaan ei tiennyt että oon lesbo) nii nää tyypit oli kertonu noit asioit meijän koko luokalle ja sit se mun tyttis vaan sano et se on hyvin otettu asiasta ei ihan niin paha tää mun juttu vaik se jätkä joka kyseli nii kysy et voiks se tulla mun ja sen tyttiksen kaa leffaan ja sitten vähän mmm...

    • putosin prinsessakärryiltä

    • 244544

      Olisit vittu lyönyt sitä!

    • Thug.G

      Vedä pataan. Ei kysele sen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe