Persut Putinin asiamiehinä

käpykaarti

26

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harvinaista kyllä, mutta tuossa Eerola on luultavastikin oikeassa. Onhan se selvää, että tämä boikottihölmöily asioista, joita länsidemkratia tekee pitkin lähi-itää, ei oikein toimi.

      • eerolamurtui

        Toivottavasti Eurooppa ei murru Venäjän gangstereiden edessä.


      • eerolamurtui kirjoitti:

        Toivottavasti Eurooppa ei murru Venäjän gangstereiden edessä.

        Eipä ole paljoa murtumista. Eurooppa on sekaisin ja lisää sekoaa, täynnä pakolaisia ja terroristikauhua ;D


      • eurooppaselviää
        6776 kirjoitti:

        Eipä ole paljoa murtumista. Eurooppa on sekaisin ja lisää sekoaa, täynnä pakolaisia ja terroristikauhua ;D

        Eurooppa vaikka näyttää nyt heikolta, pystyy lopulta murskaamaan vihollisen.


      • eurooppaselviää kirjoitti:

        Eurooppa vaikka näyttää nyt heikolta, pystyy lopulta murskaamaan vihollisen.

        Eurooppa ei yksin näytä heikolta, eurooppa on heikko, epäyhtenäinen ja kuolemaan tuomittu.


      • vanhaeurooppa
        6776 kirjoitti:

        Eurooppa ei yksin näytä heikolta, eurooppa on heikko, epäyhtenäinen ja kuolemaan tuomittu.

        Eurooppa pysyy sinunkin jälkeesi.


      • vanhaeurooppa kirjoitti:

        Eurooppa pysyy sinunkin jälkeesi.

        Toki eurooppa maantieteellisesti pysyy, mutta se tulee koostumaan itsenäisistä valtioista - onneksi.


      • Mitäs ihmeen länsidemokratiaa Putin sinun mielestäsi edustaa?

        Putin on umpihullu, joka vie ryssiä kovaa vauhtia kohti maan täydellistä tuhoamista. Seuraava vaihe on, että Venäjän kaupungit täytyy pommittaa maan tasalle ja miehittää maa, jotta saadaan jatkuva sodan uhka pois Euroopan yltä.

        Euroopan energiaongelmatkin ratkeavat, kun jaetaan Venäjä Kiinan kanssa tasan.


      • näinonnäreet
        6776 kirjoitti:

        Toki eurooppa maantieteellisesti pysyy, mutta se tulee koostumaan itsenäisistä valtioista - onneksi.

        Nyt on konkreettisesti nähty, että Euroopan valtiot eivät enää yksinään pysty vastaamaan ulkoisiin paineisiin vaan on luotava suurempi kiinteä yksikkö liittovaltio eli Euroopan Yhdysvallat. Siihen ei ole minkään maan pakko liittyä mutta voi veikata, ettei mikään maa nykyiset pakolaistulvat koettuaan halua jäädä yksin puolustamaan rajojaan. Suomen nielaisee Venäjä jos meillä ei riitä älyä suojata itseämme liittymällä Ruotsin tavoin Natoon.


      • näinonnäreet kirjoitti:

        Nyt on konkreettisesti nähty, että Euroopan valtiot eivät enää yksinään pysty vastaamaan ulkoisiin paineisiin vaan on luotava suurempi kiinteä yksikkö liittovaltio eli Euroopan Yhdysvallat. Siihen ei ole minkään maan pakko liittyä mutta voi veikata, ettei mikään maa nykyiset pakolaistulvat koettuaan halua jäädä yksin puolustamaan rajojaan. Suomen nielaisee Venäjä jos meillä ei riitä älyä suojata itseämme liittymällä Ruotsin tavoin Natoon.

        No just ;D Siinä taas yhden itsetuhoisen liittovaltiohurrarin ajatusmaailmaa, joka ei kovin pitkälle riitäkään. Oltaisiin niinku Naton ja EU;n liittovaltion ytimessä ;) kö ?


      • onnistunut
        6776 kirjoitti:

        Eipä ole paljoa murtumista. Eurooppa on sekaisin ja lisää sekoaa, täynnä pakolaisia ja terroristikauhua ;D

        Joo, Venäjä on hyvin onnistunut toimissaan.


      • hyvä.tavoite
        mainhoff kirjoitti:

        No just ;D Siinä taas yhden itsetuhoisen liittovaltiohurrarin ajatusmaailmaa, joka ei kovin pitkälle riitäkään. Oltaisiin niinku Naton ja EU;n liittovaltion ytimessä ;) kö ?

        Joo, siinä hyvä tavoite, NATOn jäseneksi ja entistä tiiviimpi EU. Näitä tarvitaan vastatoimina Venäjälle.

        Kuten nyt on käynyt selväksi Venäjä (FSB) toimittaa Suomeen pakolaisia lietsoakseen silläkin tavalla epävakautta. Venäjä myös tukee Euroopan (myös Suomen) natsi-liikkeitä.


      • putininanus
        mainhoff kirjoitti:

        No just ;D Siinä taas yhden itsetuhoisen liittovaltiohurrarin ajatusmaailmaa, joka ei kovin pitkälle riitäkään. Oltaisiin niinku Naton ja EU;n liittovaltion ytimessä ;) kö ?

        Persut vievät Suomen Putinin anukseen.


    • Pers-Eerola esitti kommunistille tyypillisen aivopierun.

      Vai että Suomen pitäisi maksaa Putinille lunnaat, ettei se lähetä lisää pakolaisia! :(

    • MV-ryssä

      Saako Juho Eerola avustusta Putinilta?

      • KotiryssäPersut

        Haiskahtaa siltä?


    • IsänmaanpetturiPersut

      Eerolan ja Persujen isänmaallisuus on nyt viimeistään asetettu kyseenalaiseksi.

      Virtaako raha puoluetoimiston ja Moskovan välillä?

      Partioiko kaduillamme jo Putinin Soturit?

    • tyhmätOdinNatzit

      Katupartiolaiset avoimesti ihailemassa venäjää, mitä se sitten? Diktatuuria on parempi kun heikko demokratia. Kovalla omankädenoikeudella poistettava liberalismi Suomesta. Putin on valmis auttamaan. Kohta tulee venäläisten katupartioita avuksi. Tärkeä on vain aloittaa. Putin osaa laittaa suomalaiset kuiriin. Kadyrovin joukot ei tunne armoa!

      • jeeeeeeee

        Kadyrovin joukot äkkiä Suomeen tilannetta rauhoittamaan toivoo Säätiön hallitus.


      • hyij

        Opettele suomea, ryssä


      • miksivenäjä
        hyij kirjoitti:

        Opettele suomea, ryssä

        Miksi persu-Eerola haluaa liittää Suomen Euraasiaan? Olisihan siinä hyvä puoli, että aidon venäläisen sinkkiämpärin saisi puoleen hintaan. Tosin kiinalaisia muoviämpäreitä saisi samalla hinnalla 10.


      • Kansa.tietää
        miksivenäjä kirjoitti:

        Miksi persu-Eerola haluaa liittää Suomen Euraasiaan? Olisihan siinä hyvä puoli, että aidon venäläisen sinkkiämpärin saisi puoleen hintaan. Tosin kiinalaisia muoviämpäreitä saisi samalla hinnalla 10.

        Raha puhuu - ja pulinat pois


      • venäjälleduuniin
        Kansa.tietää kirjoitti:

        Raha puhuu - ja pulinat pois

        Suomen työttömät voisi lähteä Venäjälle töihin. Siellähän on täystyöllisyys. Venäjällä on kuulemma hyvät liksat ja alhainen verotus. Sieltä voisi tuoda vaikka auton Suomeen.


      • satasen-akka

        Outoa porukkaa nuo persut!?


    • TöttörööEerola

      Juho Eerola täyttää persujen pöljyysvaatimukset moninkertaisesti. Afrikkalaisesta puolisostaan eronnut Eerola osaa ruikuttamisen ja uhriutumisen jalon taidon. Venäjän edessä rähmälleen heittäytyminen on yksi osa Eerolan tyylivalikoimaa.

    • Natoroskaa

      Usa tappaa talossa ja puutarhassa.

      http://yle.fi/uutiset/usassa_mustan_nuorukaisen_ampunut_poliisi_vaatii_perheelta_korvauksia__sai_trauman/8637905

      Onko sairaampaa yhteiskuntaa?

      http://www.tiede.fi/keskustelu/54176/ketju/milloin_usa_n_johtoa_saadaan_vastuuseen_sotarikoksista

      Tuohon mukaan? Olet sairas.

      http://tamapaiva.blogspot.fi/2012/05/yhdysvaltojen-historia-sotaa-ja.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe