Aseksuaaleja Oulun alueella

A-okay

Hei!

Tietääkö kukaan, järjestääkö mikään taho aseksuaaleille suunnattuja tapaamisia Oulun alueella? Seta järjesti jonkin kokoontumisen muistaakseni viime vuonna Rovaniemellä ja jälkikäteen minua harmitti kun en osallistunut. Tällaisia tilaisuuksia tuntuu kuitenkin olevan niin harvassa.

Kävin jo Oulun Setan sivuilla ja tutkin facebook-sivujakin, mutten löytänyt mitään aseksuaaleille erityisesti tarkoitettua (yksittäistäkään) illanviettoa tai tapaamista. Olisi tavallaan ihan mukavaa edes joskus tavata joku toinenkin aseksuaali tosielämässä. Täällä sivustolla meitä tuntuu löytyvän, mutta netin ulkopuolella en ole tavannut ketään. Tai siis ainakaan ketään, joka olisi keskustelun lomassa viitannut olevansa aseksuaali, mistäpä sen pinnalle päin näkisi. : D

Entä mikäköhän on Oulun Setan yleinen kanta aseksuaaleihin? Ovatko yhteisiin tapaamisiin (esim. lautapeli-illat) enemmän tervetulleita selkeästi queer-henkilöt, vai saadaanko me aseksuaalitkin osallistua? Olen toisinaan törmännyt Setan puolelta hieman nuivahkoon asenteeseen aseksuaaleja kohtaan, mutta toivoisin toki asioiden muuttuneen.

Kiitos!

3

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rrgrgggg

Itse seuraan facebookissa suomalaista aseksuaalit-ryhmää, ja siellä tuntuu tapaamiset järjestyvän Helsinkiin, mutta kokeilisin sinun tapauksessasi liittyä samaiseen aseksuaalit ryhmään ja kysellä Oulun tapaamisia sitä kautta. Luulisi että jos siellä ei ole ollut ryhmiä, niin voisi sellaisen järjestää https://www.facebook.com/Aseksuaalit-117846704911473/?fref=ts

• foorumi
    • Alezzie

Hei, kai kahvitkin voi sopia.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      154
      3325
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2637
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2574
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      120
      2399
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1711
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      172
      1579
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      37
      1285
    Aihe