Hotelli hiittenharjunlounas

syömässäkäynyt

Eikö todellakaan ole väliä millaisella vaatetuksella tulee, Esim. LT-pojat tulee likaisissa/järkyttävissä kunnossa olevilla vaatetuksilla syömään. Pojat nuohoaa bolidenin kaikki sakat/jätteet imu autoon, mikä on hyvä asia. Samalla vaatetuksella syömään suh.koht. siistiin hotelliin. Eikö TODELLAKAAN henkilökunta puutu tähän? Jotain rotia pitäisi olla!!

11

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhttyuhdgfd

Nii, että suomalaista työmiestä, joka kaikki herranketkut ja elintasosurffarit elättää, ei sais päästää syömään. Kierrä kravatti kaulas ympäri ja kiristä. Olis yks elätti vähemmän.

• bolidenilläollut

haloo, Ensin Ei Ne Elätä..... en suinkaan sitä tarkoittanut ja vaan koko harjavalta sairastuu niihin pöpöihin toki saa ne syödä mielummin sen paskasan päällä.
      No Asiaa... voi tietysti ensin siistiityä!!!! jne.....

• käytöstavatkunniaan

Kuuluu hyviin käytöstapoihin siistiytyä ennen ruokailua ja jättää ne paskasimmat työvaatteet vaikka narikkaan. Työpaikkaruokalat on asia erikseen, toki niissäkin on suotavaa siistiytyä ennen syömistä.

• Tavatonta

Puhut asiaa.
        Nykyisin aika monella tuntuu olevan peruskäytöstavat täysin hukassa.

• sdfghjj9i9u

Suvaitaan kaikkia, muttei suomalaista työläistä. Eikös niin? Arvoisa "sivistyneistö"

• eriasia
        sdfghjj9i9u kirjoitti:

Suvaitaan kaikkia, muttei suomalaista työläistä. Eikös niin? Arvoisa "sivistyneistö"

Huonoja käytöstapoja ei tarvitsekkaan suvaita.
        Vaikken suvaitse henkilön käytöstapoja jossakin tilanteessa, niin ei se suinkas tarkoita että en suvaitse kyseistä ihmistä.

• Merrr

Työntekijä, joka ei osaa käyttäytyä tilanteiden vaatimalla tavalla, on huono työntekijä.
      Kun mennään syömään, siistiydytään ja vaihdetaan vaatteen tarpeen vaatiessa. Sen pitäisi olla itsestään selvää.

• lkjgtrewyy

Menes töihin, ni näät et hyvä kun ehtii syömään.

• tyämiäs

Anteeksi kovasti, että olen ängennyt herrojen ja ladyjen kanssa samaan tilaan syömään itse maksamaani lounasta. Soitan tästedes keittiöön ja pyydän toimittamaan annokseni takaovelle. Pureskelen ruokani sitten jossain kauempana poissa näköpiiristänne arvoisa kauttaviivan käyttelijä. Kiitos ja anteeksi.

• Kikkomaani

Sukkula tulee ja pistää hotellin kuntoon...

• NipottajatItkee

Ei taida työntekijät määrätä maksavien asiakkaiden vaatetusta. Tai sitten ei ole pitkään työntekijänä, kun loppuu ne vähätkin asiakkaat ja rahat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8387
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3562
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2288
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe