Kenelläkään teistä tällästä?

Mitsuki

Onko kenelläkään teillä pakko syljeskellä koko ajan? Pelkään hirveästi loisia ja bakteereja ja pelkään, että jos nielaisen niin saan niitä sisälleni. Oireena ovat pahimpia ennen nukkumaan menoa jolloin saatan helposti sylkäistä yli 20 kertaa. Monesti joudun nousemaan sängystä ja menemään sylkäsemään ja yksi sylkäsy ei riitä vaan vähintään kolme kertaa pitää toistaa (ja neljänteen sylkäsyyn ei saa lopettaa). Kertokaa että mä en on ainoa joka tekee tätä. Ja jos olette saaneet itsenne parantumaan tosta niin kertokaa pliis miten.

3

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jullijo

      Mistä ne pöpöt tulee sun suuhun? Syötkö kynsiä? Sormia imet? Tuo sylkemispakko on varmaan aika yleistä, tulee mieleen sylkäistä kun pannu jotai suuhun. Tee päätös, lopeta, pese hampaat joka ilta, myös sylkemisen sijaan!

    • Mitsuki

      Pelkään että ne pöpöt sun muut lentää mun suuhun kun esim. kissa kävelee läheltä mun päätä ja mä hengitän sisään, tai vaan jos tulee joku ilmavirtaus, kun satun vetämään henkeä sisään, tai joskus ihan muuten vaan. Ja en voi edes kuvitella imeväni sormeani tai purevani kynsiäni en edes vaikka olisin juuri pessyt käteni huolellisesti. Ja pesen kyllä hampaani, mutta ei siitä kyllä ole mielestäni mitään apua ollu.

    • Jollikuilli

      Elikkä pelkäät Kuviteltua pöpöä! Siis ethän voi elää niin! Jos kissa kävelee, niin ei siitä mitään lennä sulle! Ja jos lentääkin ilmavirrassa niin se mikropientä hiukkasta jossa ei auta sylkeminen! Vaan saat sen joka tapauksessa jos nyt oikein tarkkoja ollaan , jota me ei voida olla, koska saatas laittaa pussi päähämme, eikä se etes auttas! Rupeet nyt miettiin asiaa järjellä!
      Sulla on varmasti vaikeeta tuon kans ja luulet haistavasi eri hajuja ym, muttet ole yhtään yliaistikkaampi kuin kukaan!
      Vähennä ainakin. Päätä ettet sylje 5 kerran jälkeen, kun taas sylettää, ja et tee sitä vaan nielaiset, niin mitä tapahtuu????
      Ei mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe