Tänään aivan äsken tuli tappouhkausviesti Haka-Sport Konkurssi?-palstalle jollekin keskustelijalle. Näin hän kirjoitti:
TOSIREALiKOKKOLA 26.1.2016 17:29
""Enään mitään"... Voi saatana että on tyhmä sälli. Ja mitä helvettiä se sinulle kuuluu jonkun liikkeen konkurssi. On siinä saa..nan hullu ja vahingoniloisen pirullinen ihminen, hullu tapettava saa.na, jos tietäisin että kuka olet, niin vääntäisin sinun paskiaisen niskat nurin välittömästi, onko selvä saa..nan pissiäinen, vittu mikä perrkeleen homo!..."
Miten aiotte toimia ihmisen tappamista suunnittelevan henkilön suhteen?
TOSIREALiKOKKOLA uhkasi tappaa ihmisen!!!
146
1680
Vastaukset
- Turvallisuuden-Nimissä
En kyl olis arvannu, et ton tosinimmarin takana pällistelee joku psykopaatti ihmisentappaja no tulipa seki selväksi ,ehkä vois tehä kansalaisilmotuksen yleiselle syyttäjälle toi on niin paha, et ne joutuu alottaa tutkinnat.
- ak_peka
Hyvin häiriintynyt täytyy olla kuka tuollaisen uhkauksen toiselle laittaa.
- poliitiii
Kittiechihu kirjoitti:
Hyvä!
Voiko Interpol etsintäkuuluttaa tappamisella uhkaavan?
- pikaiset
Ilmoittakaa poliisille se on nopein ratkaisu.
- Epätodelle
Säälin Kokkolaa voiko tuollaista julmuria olla toista ja mikä hänellä on vikana onko alkoholisti, narkkari tai kaikki yhdessä?
- tietoja
Kittiechihu kirjoitti:
Hyvä!
Millä palstalla tappouhkaaja niskakuristaja riehuu nyt ?
- Naurettavaapelleilyä
Fysioterapeuttikin sanoi että on täysin mahdotonta vääntää ihmiseltä niskat nurin selkärangan paksuuden takia. Tuo uhkaus on yhtä mahdotonta toteuttaa kuin että uhkaisi liiskaamalla jonkun vaikkapa kuulla lyömällä niin kuin jossain piirretyissä.
- etsiiuhria
Naurettavaapelleilyä kirjoitti:
Fysioterapeuttikin sanoi että on täysin mahdotonta vääntää ihmiseltä niskat nurin selkärangan paksuuden takia. Tuo uhkaus on yhtä mahdotonta toteuttaa kuin että uhkaisi liiskaamalla jonkun vaikkapa kuulla lyömällä niin kuin jossain piirretyissä.
Tappaa uhkasi myös.
- Äikänope
etsiiuhria kirjoitti:
Tappaa uhkasi myös.
Et taida tuntea äidinkieltä oikein kunnolla? Jos sanoo että jollekkin on tehtävä jotain ei se tarkoita että aikoisi itse tehdä niin esim.: Reijo on vangittava ei tarkoita että itse aikoisi vangita. Myös jos sanoo että aikoo vangita reijon esim. jollain epätodellisella keinolla vaikkapa pahvilaatikkoon sulkemalla ei se tarkoita että oikeasti itse aikoisi vangita reijon.
- vainoaja..tunnistettu
Äikänope kirjoitti:
Et taida tuntea äidinkieltä oikein kunnolla? Jos sanoo että jollekkin on tehtävä jotain ei se tarkoita että aikoisi itse tehdä niin esim.: Reijo on vangittava ei tarkoita että itse aikoisi vangita. Myös jos sanoo että aikoo vangita reijon esim. jollain epätodellisella keinolla vaikkapa pahvilaatikkoon sulkemalla ei se tarkoita että oikeasti itse aikoisi vangita reijon.
Huomasin, että tappouhkaaja puolustelee täällä vieläkin tekoaan, nyt ihmettelen miksi poliisi ei ole jo pidättänyt sinua, jossain on nyt mätää.
- Äikänope
vainoaja..tunnistettu kirjoitti:
Huomasin, että tappouhkaaja puolustelee täällä vieläkin tekoaan, nyt ihmettelen miksi poliisi ei ole jo pidättänyt sinua, jossain on nyt mätää.
Älä skitsoile minun ip-osoitteella ei ole mitään tekemistä kyseisen tosirealistin kanssa. Kaltaisesi vouhottajat vain ärsyttävät panikoinnillansa. Lienet joku nuoruutesi tarkkislainen kun olet ensimmäisenä äidinkielen taitajaa haukkumassa.
- pietasaaresta
Äikänope kirjoitti:
Älä skitsoile minun ip-osoitteella ei ole mitään tekemistä kyseisen tosirealistin kanssa. Kaltaisesi vouhottajat vain ärsyttävät panikoinnillansa. Lienet joku nuoruutesi tarkkislainen kun olet ensimmäisenä äidinkielen taitajaa haukkumassa.
valehtelija ! onko se ip imepilua-osoitteessasi ?
- TOSIREALiKOKKOLA
Äikänope kirjoitti:
Äikänope kirjoittaa asiaa. Olen opettanut eri tasoisilla aikuisten kursseilla mm äidinkieltä ja kirjallista esittämistaitoa oppilaille. Tulokset päättötöiden tasosta olivat poikkeuksetta keskimääräistä paremmat (arkisto/Asekoulu)...
- metsienmieskla
Aika törkyturpa olet.Minä luen mielelläni tinttu-liinan juttuja.Tuki suusi.
metsienmieskla kirjoitti:
Aika törkyturpa olet.Minä luen mielelläni tinttu-liinan juttuja.Tuki suusi.
Tinttuliina on mukava ja topakka nainen. Kun taas ripulistia ei kukaan kaipaa palstalle.
Typerin runo mitä oon ikinä lukenut! Et osaa edes kirjoittaa.. Onko lasten tarha vaihe jääny päälle. Koulun penkille saisit kyllä mennä takas.
- Anonyymi
pikaiset kirjoitti:
Ilmoittakaa poliisille se on nopein ratkaisu.
Tuleeko sheriffi?
- Anonyymi
Kittiechihu kirjoitti:
Hyvä!
Oletko iloinen?
- Anonyymi
TOSIREALiKOKKOLA kirjoitti:
Äikänope kirjoittaa asiaa. Olen opettanut eri tasoisilla aikuisten kursseilla mm äidinkieltä ja kirjallista esittämistaitoa oppilaille. Tulokset päättötöiden tasosta olivat poikkeuksetta keskimääräistä paremmat (arkisto/Asekoulu)...
Homostelukursseja oot ehkä pitäny
- Anonyymi
ak_peka kirjoitti:
Hyvin häiriintynyt täytyy olla kuka tuollaisen uhkauksen toiselle laittaa.
On koo
- Anonyymi
vainoaja..tunnistettu kirjoitti:
Onko poliisi pidättänyt?
- RessunKaveri
Nyt ressu kirjoittaa taas asiaa. Maahamme saadaan laillinen järjestys vain, kun kuolemantuomio otetaan uudelleen käyttöön.
- PiilonPirtti
Todennäköisesti suunnittelee parhaillaan tappouhkausta uudelle uhrille eli pidä sinäkin varasi, yllyttäminen voi koitua kohtaloksesi.
- RessunKaveritKokkola
Oot sä ressu tosi rehellinen ja suorasanainen mies. Kaikki kunnioitus ja tuki sinulle. Tätä Suomen kansa vaatii, rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä.
- hannipalli
On uhannut tappaa kaikki kissat ja kertonut tappaneensa niitä yli 400 nyt hän siirtyi ihmisiin kuin sarjamurhaaja konsanaan.
- halkokarinääliölle
Odotetaan, josko suuri sotaherra haluaisi itse vastata.
- TOSItahvo
Tahvo, väkivalta ei ole ratkaisu!
- Pelkuriressu
Eipä taida pelkuriressusta olla kommentoimaan?
- pelko
Kyllä tuo ressukka on oikeesti hullu!MIKS se saa olla vapaana?eikö omaiset voi hoitaa tämmeisen vaarallisen HOITOON!mikä jarruttaa omaisia tekemästä mitään?onko se pelkoa???varmaan aiheellistaki pelätä!
- vänrikkiNappula
Ei ole mitään syytä pelätä vanhaa seniiliä ukkoa jolla ei ole kun suuri suu ja maha.
- lisääjä
vänrikkiNappula kirjoitti:
Ei ole mitään syytä pelätä vanhaa seniiliä ukkoa jolla ei ole kun suuri suu ja maha.
Ja pää tyhjää täynnä.
- Miten__vaan
Runo Tosirealistikokkolalle
Kissat kissat kuuluu kotiin
& hevoset vapaana juosta saa.
Kissat kissat heti kotiin,
mutta hevoset sinne tänne juosta saa.- rank.kuri
Roikkuko konirauta koivessa ketjunpäässä rautapallo jo?
Eipä voi oikein tehdä mitään muuta kuin ilmoittaa ylläpidolle..
- hey_tosi_vaihtaja
Tule vain tänne meille tappamaan tulee pieni yllätys pari päätä pitemmälltä goljatilta kehuu itse hän.
hey_tosi_vaihtaja kirjoitti:
Tule vain tänne meille tappamaan tulee pieni yllätys pari päätä pitemmälltä goljatilta kehuu itse hän.
Häh? Sanoin vain ettei muuta voi tehdä kuin ilmoittaa ylläpidolle.
- hätäkämmenessä
Ilmannimi kirjoitti:
Ilimoota vaikka allapidolle ei tuo kokkelilaisia haittaa.
Ilmannimi kirjoitti:
Vastasin ketjun aloittajalle ettei muuta voi tehdä kuin ilmoittaa ylläpidolle. Mitä muuta voin muka Suomen lain muka tehdä? En mitään! En hyväksy ketään oli sitten eläin tai ihminen että millään tavoin tehdään mitään pahaa. Joten en ymmärrä sinun viestiä ollenkaan..
- bjyfdr666
Ilmannimi kirjoitti:
Vastasin ketjun aloittajalle ettei muuta voi tehdä kuin ilmoittaa ylläpidolle. Mitä muuta voin muka Suomen lain muka tehdä? En mitään! En hyväksy ketään oli sitten eläin tai ihminen että millään tavoin tehdään mitään pahaa. Joten en ymmärrä sinun viestiä ollenkaan..
Haloo!!!!!!!!! Ei ylläpito ole mikään poliisi ei ne ota mitään vastuuta tappoukauksista se on kirjoittajan vastuulla mitä sanoo, lue säännöt, ohjeet ja muu litania ja sitten lähetät sähköpostia poliisille.
- LiirumLaarumia
bjyfdr666 kirjoitti:
Haloo!!!!!!!!! Ei ylläpito ole mikään poliisi ei ne ota mitään vastuuta tappoukauksista se on kirjoittajan vastuulla mitä sanoo, lue säännöt, ohjeet ja muu litania ja sitten lähetät sähköpostia poliisille.
Eipä tuommoiset uhkaukset mitään kovin uskottavia ole vai luuletkos reijon olevan jonkin sortin tietokone hakkeri että se saa kunkin viestinlähettäjän osoitteet ja nimet selville? Tuo läskipökkelö kömpelöine sormineen ei oikein muistuta mitään tietokone nörttiä eikä murhamiestä tatuoineen vaan oikein eikä varsinkaan molempia niistä.
LiirumLaarumia kirjoitti:
Eipä tuommoiset uhkaukset mitään kovin uskottavia ole vai luuletkos reijon olevan jonkin sortin tietokone hakkeri että se saa kunkin viestinlähettäjän osoitteet ja nimet selville? Tuo läskipökkelö kömpelöine sormineen ei oikein muistuta mitään tietokone nörttiä eikä murhamiestä tatuoineen vaan oikein eikä varsinkaan molempia niistä.
Uskottavia tai ei, niin huolestuttavaa käytöstä kuitenkin.. Ja ei täällä saa kuitenkaan uhkailla ketään.
- LiirumLaarumia
Kittiechihu kirjoitti:
Uskottavia tai ei, niin huolestuttavaa käytöstä kuitenkin.. Ja ei täällä saa kuitenkaan uhkailla ketään.
Tuskinpa tuollainen läskipökkelö minkään sortin vaaara on kenellekkään muuta kuin noille kissoille joita se vaani juttujensa mukaan niillä conniebear ansoilla. Joku voisi kierrellä hiukan tuolla halkokarilla että nähtäisiin onko siellä niitä rautoja sen pihalla.
Tuskinpa tuollainen läskipökkelö minkään sortin vaaara on kenellekkään muuta kuin noille kissoille joita se vaani juttujensa mukaan niillä conniebear ansoilla. Joku voisi kierrellä hiukan tuolla halkokarilla että nähtäisiin onko siellä niitä rautoja sen pihalla.
Tuota minäkin olen usein miettinyt, tietääkö joku onko sillä niitä rautoja pihalla..? eihän sellaisia saa edes käyttää..
No en minä tuota ripulistia pelkää, mutta sairas käytös sillä on..- LiirumLaarumia
Kittiechihu kirjoitti:
Tuota minäkin olen usein miettinyt, tietääkö joku onko sillä niitä rautoja pihalla..? eihän sellaisia saa edes käyttää..
No en minä tuota ripulistia pelkää, mutta sairas käytös sillä on..Eläinsuojelu rikosilmoituksen voisi tehdä jos näkee niitä ansoja pihalla ohimennessänsä . Tosin en kyllä tiedä osoitetta mutta eikös joku sen jossain aiemmassa ketjussa tuonut esille. Muistaako kukaan tai saako kaivettua vanhoista viestiketjuista tähän?
Eläinsuojelu rikosilmoituksen voisi tehdä jos näkee niitä ansoja pihalla ohimennessänsä . Tosin en kyllä tiedä osoitetta mutta eikös joku sen jossain aiemmassa ketjussa tuonut esille. Muistaako kukaan tai saako kaivettua vanhoista viestiketjuista tähän?
Jep! Niin voi tehdä. Jos joku tietää raudoista sen pihalla, niin ei kun ilmoitusta poliisille.
- TOSItahvo
Tahvolla on kokemusta virkavallasta vai mitä?
Kokkola on kurja paikka asua! Voisin muuttaa vaikka heti huomenna. Olen täysin kyllästynyt kokkolan juorukelloihin.
- Anonyymi
Tämähän on vakava rikos
- Anonyymi
Tämä on vakava asia, eikö poliisi voisi pidättää Tosirealistin?
- Anonyymi
TOSIREALiKOKKOLA ei ole sama kuin TOSIrealisti. Etkö muka huomaa eroa, vai teetteletkö tyhmää, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Oli kyllä törkeä uhkaus, missä virkavalta?
- Anonyymi
Olipa kamala uhkaus
- Anonyymi
Eduskunnan oikeusasiamies tulisi tutkia tätä uhkausta
- Anonyymi
Eikös SA int kouluttanut hänet upseeriksi?
- Anonyymi
Ehkä opistoupseeriksi? Lieneekö sotilasmestari tms ollut? Ehkäpä luutnantti kurssin kävi ennen eläköitymistä
- Anonyymi
Tuo on kyllä kamalaa, eikö poliisi voisi tehdä jotain
- Anonyymi
Oikeusupseeri Evp saa tuomita kuolemaan sodan aikana sotalakipykälien mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeusupseeri Evp saa tuomita kuolemaan sodan aikana sotalakipykälien mukaan
Tämä ei ole totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole totta
Tosirealisti on kotoisin kokkosaaresta ja on Kokkolan viisain
- Anonyymi
Kyllä tuolaiseen uhkaukseen pitää jo suhtautua vakavasti eihän tuo nyt ihan normaalia ole,Suosittele tuollaisen vaarallisen uhkauksen tekijää käymään vaikka fysioterapeutilla tai juomassa kupillisen kylmää kahvia Kokkolan poliisilaitoksella pahvimukista se kuulemma auttaan,Myös voimistelu 12 tuntia päivässä auttaa 50kg painoilla jos uhkauksen tekijällä on niin paljon puhtia,
- Anonyymi
Onko Tosirealisti kykeneväinen nostamaan noin kauan?
- Anonyymi
Minä pelottaa asua Kokkolassa nyt kun uhataan noin, en haluaisi joutua mitenkään väärään paikkaan väärään aikaan
- Anonyymi
Ei hätää
- Anonyymi
Kokkolassa on vuosia ammuskeltu, ketään ei ole saatu kiinni...
- Anonyymi
Sarjatuliaseellako?
- Anonyymi
Harva se ilta kymmenen jälkeen kuuluu pauketta jostain päin Kokkolaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva se ilta kymmenen jälkeen kuuluu pauketta jostain päin Kokkolaa.
Onko Tosirealistilla sarjatuliaseita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Tosirealistilla sarjatuliaseita?
En usko että on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että on
Ei kai kellään oo sellaisii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kellään oo sellaisii
Tosirealisti voittaa chuck Norrisin matsissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosirealisti voittaa chuck Norrisin matsissa
Street säännöt vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Street säännöt vai?
Mitä ihmettä selität
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä selität
Street food on maukasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Street food on maukasta
Onko Kokkolassa ne street food päivät kohta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Kokkolassa ne street food päivät kohta
Elokuussa varmaa jos on
- Anonyymi
Pystyyn mädännyt dille. Rotanruokaa alkaa olla jo koko raato, hyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyyn mädännyt dille. Rotanruokaa alkaa olla jo koko raato, hyi.
On se sika
- Anonyymi
Tuo on vakavaa, toivottavasti viranomaiset tutkii asiaa, ettei tarvitse tehdä kantelua viranomaisten toiminnasta
- Anonyymi
Eivät ole tutkineet, eli teet kantelun viranomaisten toiminnasta?
- Anonyymi
Onko kantelu viranomaisten toimista tehty?
- Anonyymi
Saletisti lähtee lähipäivinä
- Anonyymi
Kokkolassa ammuskellaan muutenkin...
- Anonyymi
Tosirealisti on Rambo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosirealisti on Rambo
Terminaattori, tuhokone, kokkonevalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terminaattori, tuhokone, kokkonevalta
Vanha passka se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha passka se on
Viisas ja komea hän on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisas ja komea hän on
Ai kuka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kuka?
Loukkukiskella metsäpalo tapatui 2014 kesällä. Tällä paikalla oli suuret mahdolisuudet tulla isompikin metsäpaloalue. Mutta Halsuan ja Perhon palokunta sai nopeasti palon hallintaan. Mitä opimme siitä kun palava tupakki heitetään kuivaan maastoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loukkukiskella metsäpalo tapatui 2014 kesällä. Tällä paikalla oli suuret mahdolisuudet tulla isompikin metsäpaloalue. Mutta Halsuan ja Perhon palokunta sai nopeasti palon hallintaan. Mitä opimme siitä kun palava tupakki heitetään kuivaan maastoon
Hmm siis tulipalo... Hmmmmm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm siis tulipalo... Hmmmmm
Mitä vihjaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vihjaat?
Mitä kyselet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kyselet
Kokkonevan joudut jos ei lopu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi kamalaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi kamalaa
Se pelottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pelottaa
Pelkuri kakkahousu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas selvä uhkaus
- Anonyymi
Soo Soo pojat
- Anonyymi
On tää yhtä passlaa
- Anonyymi
Onhan sillä tappamisen maisterikoulutus. Tai ainakin väittää että hänellä on. Tutkinto on ihan tyhjänpäälle. Mitä on tutkinnon aihe, käynnistä pieni sota?
- Anonyymi
Miksi se haluaa tappaa? Eikö poliisia kiinnosta hänen julkisella palstalla esittämä tappamisen halukkuus?
- Anonyymi
Täysrunkulle käsipuolelle suomennosta: https://fi.wiktionary.org/wiki/runkku
- Anonyymi
Eli tuo täysrunkku oli Tosirealisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tuo täysrunkku oli Tosirealisti?
Mitä vihjaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vihjaat?
Oliko Tosirealisti läsnä kirkossa anoppinsa hautajaisissa?
- Anonyymi
Ei Ressu, Kokkolan kingsi ole TOSIREALi...
- Anonyymi
Konkurssi halkokarilla .
- Anonyymi
Ressu on rakas, raitis ja rikas. Kaikkien ystävä.
- Anonyymi
Tissuttelulla voi olla pysyviä vaikutuksia ulkonäköön.
- Anonyymi
Punanenäinen alati tissutteleva vanhus = Kukkiihan se kurtturuusukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punanenäinen alati tissutteleva vanhus = Kukkiihan se kurtturuusukin.
Ressu on kuin pikkupojat. Iho on edelleen kuin lapsen pylly. Ei uskois 70-seksi.
Solakka ja sutjakka. Ei ole tupakan eikä viinan syömä. Leppälän Liisakin sanoi, että Reijo se vain komistuu iän karttuessa. Eräs Reijon upseeriveljen vaimo sanoikin upseerikerholla: "Olen paljon Kivelän Reijosta kuullut, mutten tiennyt, että se on noin komea ja mukava mies. Taitaa tuo oma ukko olla vähän kade."... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ressu on kuin pikkupojat. Iho on edelleen kuin lapsen pylly. Ei uskois 70-seksi.
Solakka ja sutjakka. Ei ole tupakan eikä viinan syömä. Leppälän Liisakin sanoi, että Reijo se vain komistuu iän karttuessa. Eräs Reijon upseeriveljen vaimo sanoikin upseerikerholla: "Olen paljon Kivelän Reijosta kuullut, mutten tiennyt, että se on noin komea ja mukava mies. Taitaa tuo oma ukko olla vähän kade."...Upseerikerhon homoeroottinen huone tuttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upseerikerhon homoeroottinen huone tuttu?
Onko niissä sellainen?
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600