TOSIREALiKOKKOLA uhkasi tappaa ihmisen!!!

se-on-siinä

Tänään aivan äsken tuli tappouhkausviesti Haka-Sport Konkurssi?-palstalle jollekin keskustelijalle. Näin hän kirjoitti:

TOSIREALiKOKKOLA 26.1.2016 17:29
""Enään mitään"... Voi saatana että on tyhmä sälli. Ja mitä helvettiä se sinulle kuuluu jonkun liikkeen konkurssi. On siinä saa..nan hullu ja vahingoniloisen pirullinen ihminen, hullu tapettava saa.na, jos tietäisin että kuka olet, niin vääntäisin sinun paskiaisen niskat nurin välittömästi, onko selvä saa..nan pissiäinen, vittu mikä perrkeleen homo!..."

Miten aiotte toimia ihmisen tappamista suunnittelevan henkilön suhteen?

146

1607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turvallisuuden-Nimissä

      En kyl olis arvannu, et ton tosinimmarin takana pällistelee joku psykopaatti ihmisentappaja no tulipa seki selväksi ,ehkä vois tehä kansalaisilmotuksen yleiselle syyttäjälle toi on niin paha, et ne joutuu alottaa tutkinnat.

      • Hyvä!


      • ak_peka

        Hyvin häiriintynyt täytyy olla kuka tuollaisen uhkauksen toiselle laittaa.


      • poliitiii
        Kittiechihu kirjoitti:

        Hyvä!

        Voiko Interpol etsintäkuuluttaa tappamisella uhkaavan?


      • pikaiset

        Ilmoittakaa poliisille se on nopein ratkaisu.


      • Epätodelle

        Säälin Kokkolaa voiko tuollaista julmuria olla toista ja mikä hänellä on vikana onko alkoholisti, narkkari tai kaikki yhdessä?


      • tietoja
        Kittiechihu kirjoitti:

        Hyvä!

        Millä palstalla tappouhkaaja niskakuristaja riehuu nyt ?


      • Naurettavaapelleilyä

        Fysioterapeuttikin sanoi että on täysin mahdotonta vääntää ihmiseltä niskat nurin selkärangan paksuuden takia. Tuo uhkaus on yhtä mahdotonta toteuttaa kuin että uhkaisi liiskaamalla jonkun vaikkapa kuulla lyömällä niin kuin jossain piirretyissä.


      • etsiiuhria
        Naurettavaapelleilyä kirjoitti:

        Fysioterapeuttikin sanoi että on täysin mahdotonta vääntää ihmiseltä niskat nurin selkärangan paksuuden takia. Tuo uhkaus on yhtä mahdotonta toteuttaa kuin että uhkaisi liiskaamalla jonkun vaikkapa kuulla lyömällä niin kuin jossain piirretyissä.

        Tappaa uhkasi myös.


      • Äikänope
        etsiiuhria kirjoitti:

        Tappaa uhkasi myös.

        Et taida tuntea äidinkieltä oikein kunnolla? Jos sanoo että jollekkin on tehtävä jotain ei se tarkoita että aikoisi itse tehdä niin esim.: Reijo on vangittava ei tarkoita että itse aikoisi vangita. Myös jos sanoo että aikoo vangita reijon esim. jollain epätodellisella keinolla vaikkapa pahvilaatikkoon sulkemalla ei se tarkoita että oikeasti itse aikoisi vangita reijon.


      • vainoaja..tunnistettu
        Äikänope kirjoitti:

        Et taida tuntea äidinkieltä oikein kunnolla? Jos sanoo että jollekkin on tehtävä jotain ei se tarkoita että aikoisi itse tehdä niin esim.: Reijo on vangittava ei tarkoita että itse aikoisi vangita. Myös jos sanoo että aikoo vangita reijon esim. jollain epätodellisella keinolla vaikkapa pahvilaatikkoon sulkemalla ei se tarkoita että oikeasti itse aikoisi vangita reijon.

        Huomasin, että tappouhkaaja puolustelee täällä vieläkin tekoaan, nyt ihmettelen miksi poliisi ei ole jo pidättänyt sinua, jossain on nyt mätää.


      • Äikänope
        vainoaja..tunnistettu kirjoitti:

        Huomasin, että tappouhkaaja puolustelee täällä vieläkin tekoaan, nyt ihmettelen miksi poliisi ei ole jo pidättänyt sinua, jossain on nyt mätää.

        Älä skitsoile minun ip-osoitteella ei ole mitään tekemistä kyseisen tosirealistin kanssa. Kaltaisesi vouhottajat vain ärsyttävät panikoinnillansa. Lienet joku nuoruutesi tarkkislainen kun olet ensimmäisenä äidinkielen taitajaa haukkumassa.


      • pietasaaresta
        Äikänope kirjoitti:

        Älä skitsoile minun ip-osoitteella ei ole mitään tekemistä kyseisen tosirealistin kanssa. Kaltaisesi vouhottajat vain ärsyttävät panikoinnillansa. Lienet joku nuoruutesi tarkkislainen kun olet ensimmäisenä äidinkielen taitajaa haukkumassa.

        valehtelija ! onko se ip imepilua-osoitteessasi ?


      • TOSIREALiKOKKOLA
        Äikänope kirjoitti:

        Et taida tuntea äidinkieltä oikein kunnolla? Jos sanoo että jollekkin on tehtävä jotain ei se tarkoita että aikoisi itse tehdä niin esim.: Reijo on vangittava ei tarkoita että itse aikoisi vangita. Myös jos sanoo että aikoo vangita reijon esim. jollain epätodellisella keinolla vaikkapa pahvilaatikkoon sulkemalla ei se tarkoita että oikeasti itse aikoisi vangita reijon.

        Äikänope kirjoittaa asiaa. Olen opettanut eri tasoisilla aikuisten kursseilla mm äidinkieltä ja kirjallista esittämistaitoa oppilaille. Tulokset päättötöiden tasosta olivat poikkeuksetta keskimääräistä paremmat (arkisto/Asekoulu)...


      • metsienmieskla

        Aika törkyturpa olet.Minä luen mielelläni tinttu-liinan juttuja.Tuki suusi.


      • metsienmieskla kirjoitti:

        Aika törkyturpa olet.Minä luen mielelläni tinttu-liinan juttuja.Tuki suusi.

        Tinttuliina on mukava ja topakka nainen. Kun taas ripulistia ei kukaan kaipaa palstalle.


      • Typerin runo mitä oon ikinä lukenut! Et osaa edes kirjoittaa.. Onko lasten tarha vaihe jääny päälle. Koulun penkille saisit kyllä mennä takas.


      • Ole hiljaa! Mene muualle räkyttämää kuin vihainen koira


      • Anonyymi
        pikaiset kirjoitti:

        Ilmoittakaa poliisille se on nopein ratkaisu.

        Tuleeko sheriffi?


      • Anonyymi
        Kittiechihu kirjoitti:

        Hyvä!

        Oletko iloinen?


      • Anonyymi
        TOSIREALiKOKKOLA kirjoitti:

        Äikänope kirjoittaa asiaa. Olen opettanut eri tasoisilla aikuisten kursseilla mm äidinkieltä ja kirjallista esittämistaitoa oppilaille. Tulokset päättötöiden tasosta olivat poikkeuksetta keskimääräistä paremmat (arkisto/Asekoulu)...

        Homostelukursseja oot ehkä pitäny


      • Anonyymi
        ak_peka kirjoitti:

        Hyvin häiriintynyt täytyy olla kuka tuollaisen uhkauksen toiselle laittaa.

        On koo


      • Anonyymi
        vainoaja..tunnistettu kirjoitti:

        Huomasin, että tappouhkaaja puolustelee täällä vieläkin tekoaan, nyt ihmettelen miksi poliisi ei ole jo pidättänyt sinua, jossain on nyt mätää.

        Onko poliisi pidättänyt?


    • RessunKaveri

      Nyt ressu kirjoittaa taas asiaa. Maahamme saadaan laillinen järjestys vain, kun kuolemantuomio otetaan uudelleen käyttöön.

      • PiilonPirtti

        Todennäköisesti suunnittelee parhaillaan tappouhkausta uudelle uhrille eli pidä sinäkin varasi, yllyttäminen voi koitua kohtaloksesi.


    • RessunKaveritKokkola

      Oot sä ressu tosi rehellinen ja suorasanainen mies. Kaikki kunnioitus ja tuki sinulle. Tätä Suomen kansa vaatii, rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä.

      • hannipalli

        On uhannut tappaa kaikki kissat ja kertonut tappaneensa niitä yli 400 nyt hän siirtyi ihmisiin kuin sarjamurhaaja konsanaan.


    • halkokarinääliölle

      Odotetaan, josko suuri sotaherra haluaisi itse vastata.

    • TOSItahvo

      Tahvo, väkivalta ei ole ratkaisu!

      • Pelkuriressu

        Eipä taida pelkuriressusta olla kommentoimaan?


    • pelko

      Kyllä tuo ressukka on oikeesti hullu!MIKS se saa olla vapaana?eikö omaiset voi hoitaa tämmeisen vaarallisen HOITOON!mikä jarruttaa omaisia tekemästä mitään?onko se pelkoa???varmaan aiheellistaki pelätä!

      • vänrikkiNappula

        Ei ole mitään syytä pelätä vanhaa seniiliä ukkoa jolla ei ole kun suuri suu ja maha.


      • lisääjä
        vänrikkiNappula kirjoitti:

        Ei ole mitään syytä pelätä vanhaa seniiliä ukkoa jolla ei ole kun suuri suu ja maha.

        Ja pää tyhjää täynnä.


    • Miten__vaan

      Runo Tosirealistikokkolalle

      Kissat kissat kuuluu kotiin
      & hevoset vapaana juosta saa.
      Kissat kissat heti kotiin,
      mutta hevoset sinne tänne juosta saa.

      • rank.kuri

        Roikkuko konirauta koivessa ketjunpäässä rautapallo jo?


    • Eipä voi oikein tehdä mitään muuta kuin ilmoittaa ylläpidolle..

      • hey_tosi_vaihtaja

        Tule vain tänne meille tappamaan tulee pieni yllätys pari päätä pitemmälltä goljatilta kehuu itse hän.


      • hey_tosi_vaihtaja kirjoitti:

        Tule vain tänne meille tappamaan tulee pieni yllätys pari päätä pitemmälltä goljatilta kehuu itse hän.

        Häh? Sanoin vain ettei muuta voi tehdä kuin ilmoittaa ylläpidolle.


      • hätäkämmenessä
        Ilmannimi kirjoitti:

        Häh? Sanoin vain ettei muuta voi tehdä kuin ilmoittaa ylläpidolle.

        Ilimoota vaikka allapidolle ei tuo kokkelilaisia haittaa.


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Häh? Sanoin vain ettei muuta voi tehdä kuin ilmoittaa ylläpidolle.

        Vastasin ketjun aloittajalle ettei muuta voi tehdä kuin ilmoittaa ylläpidolle. Mitä muuta voin muka Suomen lain muka tehdä? En mitään! En hyväksy ketään oli sitten eläin tai ihminen että millään tavoin tehdään mitään pahaa. Joten en ymmärrä sinun viestiä ollenkaan..


      • bjyfdr666
        Ilmannimi kirjoitti:

        Vastasin ketjun aloittajalle ettei muuta voi tehdä kuin ilmoittaa ylläpidolle. Mitä muuta voin muka Suomen lain muka tehdä? En mitään! En hyväksy ketään oli sitten eläin tai ihminen että millään tavoin tehdään mitään pahaa. Joten en ymmärrä sinun viestiä ollenkaan..

        Haloo!!!!!!!!! Ei ylläpito ole mikään poliisi ei ne ota mitään vastuuta tappoukauksista se on kirjoittajan vastuulla mitä sanoo, lue säännöt, ohjeet ja muu litania ja sitten lähetät sähköpostia poliisille.


      • LiirumLaarumia
        bjyfdr666 kirjoitti:

        Haloo!!!!!!!!! Ei ylläpito ole mikään poliisi ei ne ota mitään vastuuta tappoukauksista se on kirjoittajan vastuulla mitä sanoo, lue säännöt, ohjeet ja muu litania ja sitten lähetät sähköpostia poliisille.

        Eipä tuommoiset uhkaukset mitään kovin uskottavia ole vai luuletkos reijon olevan jonkin sortin tietokone hakkeri että se saa kunkin viestinlähettäjän osoitteet ja nimet selville? Tuo läskipökkelö kömpelöine sormineen ei oikein muistuta mitään tietokone nörttiä eikä murhamiestä tatuoineen vaan oikein eikä varsinkaan molempia niistä.


      • LiirumLaarumia kirjoitti:

        Eipä tuommoiset uhkaukset mitään kovin uskottavia ole vai luuletkos reijon olevan jonkin sortin tietokone hakkeri että se saa kunkin viestinlähettäjän osoitteet ja nimet selville? Tuo läskipökkelö kömpelöine sormineen ei oikein muistuta mitään tietokone nörttiä eikä murhamiestä tatuoineen vaan oikein eikä varsinkaan molempia niistä.

        Uskottavia tai ei, niin huolestuttavaa käytöstä kuitenkin.. Ja ei täällä saa kuitenkaan uhkailla ketään.


      • LiirumLaarumia
        Kittiechihu kirjoitti:

        Uskottavia tai ei, niin huolestuttavaa käytöstä kuitenkin.. Ja ei täällä saa kuitenkaan uhkailla ketään.

        Tuskinpa tuollainen läskipökkelö minkään sortin vaaara on kenellekkään muuta kuin noille kissoille joita se vaani juttujensa mukaan niillä conniebear ansoilla. Joku voisi kierrellä hiukan tuolla halkokarilla että nähtäisiin onko siellä niitä rautoja sen pihalla.


      • LiirumLaarumia kirjoitti:

        Tuskinpa tuollainen läskipökkelö minkään sortin vaaara on kenellekkään muuta kuin noille kissoille joita se vaani juttujensa mukaan niillä conniebear ansoilla. Joku voisi kierrellä hiukan tuolla halkokarilla että nähtäisiin onko siellä niitä rautoja sen pihalla.

        Tuota minäkin olen usein miettinyt, tietääkö joku onko sillä niitä rautoja pihalla..? eihän sellaisia saa edes käyttää..

        No en minä tuota ripulistia pelkää, mutta sairas käytös sillä on..


      • LiirumLaarumia
        Kittiechihu kirjoitti:

        Tuota minäkin olen usein miettinyt, tietääkö joku onko sillä niitä rautoja pihalla..? eihän sellaisia saa edes käyttää..

        No en minä tuota ripulistia pelkää, mutta sairas käytös sillä on..

        Eläinsuojelu rikosilmoituksen voisi tehdä jos näkee niitä ansoja pihalla ohimennessänsä . Tosin en kyllä tiedä osoitetta mutta eikös joku sen jossain aiemmassa ketjussa tuonut esille. Muistaako kukaan tai saako kaivettua vanhoista viestiketjuista tähän?


      • LiirumLaarumia kirjoitti:

        Eläinsuojelu rikosilmoituksen voisi tehdä jos näkee niitä ansoja pihalla ohimennessänsä . Tosin en kyllä tiedä osoitetta mutta eikös joku sen jossain aiemmassa ketjussa tuonut esille. Muistaako kukaan tai saako kaivettua vanhoista viestiketjuista tähän?

        Jep! Niin voi tehdä. Jos joku tietää raudoista sen pihalla, niin ei kun ilmoitusta poliisille.


    • TOSItahvo

      Tahvolla on kokemusta virkavallasta vai mitä?

    • Kokkola on kurja paikka asua! Voisin muuttaa vaikka heti huomenna. Olen täysin kyllästynyt kokkolan juorukelloihin.

    • Anonyymi

      Tämähän on vakava rikos

    • Anonyymi

      Tämä on vakava asia, eikö poliisi voisi pidättää Tosirealistin?

      • Anonyymi

        TOSIREALiKOKKOLA ei ole sama kuin TOSIrealisti. Etkö muka huomaa eroa, vai teetteletkö tyhmää, hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Oli kyllä törkeä uhkaus, missä virkavalta?

    • Anonyymi

      Olipa kamala uhkaus

    • Anonyymi

      Eduskunnan oikeusasiamies tulisi tutkia tätä uhkausta

    • Anonyymi

      Eikös SA int kouluttanut hänet upseeriksi?

      • Anonyymi

        Ehkä opistoupseeriksi? Lieneekö sotilasmestari tms ollut? Ehkäpä luutnantti kurssin kävi ennen eläköitymistä


    • Anonyymi

      Tuo on kyllä kamalaa, eikö poliisi voisi tehdä jotain

      • Anonyymi

        Oikeusupseeri Evp saa tuomita kuolemaan sodan aikana sotalakipykälien mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeusupseeri Evp saa tuomita kuolemaan sodan aikana sotalakipykälien mukaan

        Tämä ei ole totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole totta

        Tosirealisti on kotoisin kokkosaaresta ja on Kokkolan viisain


    • Anonyymi

      Kyllä tuolaiseen uhkaukseen pitää jo suhtautua vakavasti eihän tuo nyt ihan normaalia ole,Suosittele tuollaisen vaarallisen uhkauksen tekijää käymään vaikka fysioterapeutilla tai juomassa kupillisen kylmää kahvia Kokkolan poliisilaitoksella pahvimukista se kuulemma auttaan,Myös voimistelu 12 tuntia päivässä auttaa 50kg painoilla jos uhkauksen tekijällä on niin paljon puhtia,

      • Anonyymi

        Onko Tosirealisti kykeneväinen nostamaan noin kauan?


    • Anonyymi

      Minä pelottaa asua Kokkolassa nyt kun uhataan noin, en haluaisi joutua mitenkään väärään paikkaan väärään aikaan

    • Anonyymi

      Ei hätää

    • Anonyymi

      Kokkolassa on vuosia ammuskeltu, ketään ei ole saatu kiinni...

      • Anonyymi

        Sarjatuliaseellako?


      • Anonyymi

        Harva se ilta kymmenen jälkeen kuuluu pauketta jostain päin Kokkolaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva se ilta kymmenen jälkeen kuuluu pauketta jostain päin Kokkolaa.

        Onko Tosirealistilla sarjatuliaseita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Tosirealistilla sarjatuliaseita?

        En usko että on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että on

        Ei kai kellään oo sellaisii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kellään oo sellaisii

        Tosirealisti voittaa chuck Norrisin matsissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosirealisti voittaa chuck Norrisin matsissa

        Street säännöt vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Street säännöt vai?

        Mitä ihmettä selität


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä selität

        Street food on maukasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Street food on maukasta

        Onko Kokkolassa ne street food päivät kohta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Kokkolassa ne street food päivät kohta

        Elokuussa varmaa jos on


      • Anonyymi

        Pystyyn mädännyt dille. Rotanruokaa alkaa olla jo koko raato, hyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyyn mädännyt dille. Rotanruokaa alkaa olla jo koko raato, hyi.

        On se sika


    • Anonyymi

      Tuo on vakavaa, toivottavasti viranomaiset tutkii asiaa, ettei tarvitse tehdä kantelua viranomaisten toiminnasta

      • Anonyymi

        Eivät ole tutkineet, eli teet kantelun viranomaisten toiminnasta?


    • Anonyymi

      Onko kantelu viranomaisten toimista tehty?

      • Anonyymi

        Saletisti lähtee lähipäivinä


    • Anonyymi

      Kokkolassa ammuskellaan muutenkin...

      • Anonyymi

        Tosirealisti on Rambo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosirealisti on Rambo

        Terminaattori, tuhokone, kokkonevalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terminaattori, tuhokone, kokkonevalta

        Vanha passka se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha passka se on

        Viisas ja komea hän on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisas ja komea hän on

        Ai kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kuka?

        Loukkukiskella metsäpalo tapatui 2014 kesällä. Tällä paikalla oli suuret mahdolisuudet tulla isompikin metsäpaloalue. Mutta Halsuan ja Perhon palokunta sai nopeasti palon hallintaan. Mitä opimme siitä kun palava tupakki heitetään kuivaan maastoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkukiskella metsäpalo tapatui 2014 kesällä. Tällä paikalla oli suuret mahdolisuudet tulla isompikin metsäpaloalue. Mutta Halsuan ja Perhon palokunta sai nopeasti palon hallintaan. Mitä opimme siitä kun palava tupakki heitetään kuivaan maastoon

        Hmm siis tulipalo... Hmmmmm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm siis tulipalo... Hmmmmm

        Mitä vihjaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vihjaat?

        Mitä kyselet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kyselet

        Kokkonevan joudut jos ei lopu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokkonevan joudut jos ei lopu

        Se olisi kamalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi kamalaa

        Se pelottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pelottaa

        Pelkuri kakkahousu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokkonevan joudut jos ei lopu

        Taas selvä uhkaus


    • Anonyymi

      Soo Soo pojat

    • Anonyymi

      On tää yhtä passlaa

    • Anonyymi

      Onhan sillä tappamisen maisterikoulutus. Tai ainakin väittää että hänellä on. Tutkinto on ihan tyhjänpäälle. Mitä on tutkinnon aihe, käynnistä pieni sota?

      • Anonyymi

        Miksi se haluaa tappaa? Eikö poliisia kiinnosta hänen julkisella palstalla esittämä tappamisen halukkuus?


    • Anonyymi

      Täysrunkulle käsipuolelle suomennosta: https://fi.wiktionary.org/wiki/runkku

      • Anonyymi

        Eli tuo täysrunkku oli Tosirealisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tuo täysrunkku oli Tosirealisti?

        Mitä vihjaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vihjaat?

        Oliko Tosirealisti läsnä kirkossa anoppinsa hautajaisissa?


    • Anonyymi

      Ei Ressu, Kokkolan kingsi ole TOSIREALi...

    • Anonyymi

      Konkurssi halkokarilla .

      • Anonyymi

        Ressu on rakas, raitis ja rikas. Kaikkien ystävä.


    • Anonyymi

      Tissuttelulla voi olla pysyviä vaikutuksia ulkonäköön.

      • Anonyymi

        Punanenäinen alati tissutteleva vanhus = Kukkiihan se kurtturuusukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punanenäinen alati tissutteleva vanhus = Kukkiihan se kurtturuusukin.

        Ressu on kuin pikkupojat. Iho on edelleen kuin lapsen pylly. Ei uskois 70-seksi.
        Solakka ja sutjakka. Ei ole tupakan eikä viinan syömä. Leppälän Liisakin sanoi, että Reijo se vain komistuu iän karttuessa. Eräs Reijon upseeriveljen vaimo sanoikin upseerikerholla: "Olen paljon Kivelän Reijosta kuullut, mutten tiennyt, että se on noin komea ja mukava mies. Taitaa tuo oma ukko olla vähän kade."...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressu on kuin pikkupojat. Iho on edelleen kuin lapsen pylly. Ei uskois 70-seksi.
        Solakka ja sutjakka. Ei ole tupakan eikä viinan syömä. Leppälän Liisakin sanoi, että Reijo se vain komistuu iän karttuessa. Eräs Reijon upseeriveljen vaimo sanoikin upseerikerholla: "Olen paljon Kivelän Reijosta kuullut, mutten tiennyt, että se on noin komea ja mukava mies. Taitaa tuo oma ukko olla vähän kade."...

        Upseerikerhon homoeroottinen huone tuttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upseerikerhon homoeroottinen huone tuttu?

        Onko niissä sellainen?


    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe