Missä HUS Neuropsykiatrian yksikkö sijaitsee? Kuinka kauan AS-tutkimusjakso kestää? Entä kestävätkö turkimuskäynnit monta tuntia? Miten paljon siis varaan aikaa kokonaisuutena?
As-testit, kesto
9
113
Vastaukset
- nepsyfani
Tunnin aikana selvisi kokonaisuus.
- hfadsklöjghj
Tarvittaessa voi olla yhteydessä ProNeuroniin. Samat tyypit siellä. Voi tosin maksaa hiukan enemmän. Lopputulos tosin yhtä paska.
- dfghjklhfköljöfghj
P.S. Samalla käynnillä saa sisätautilääkärin konsultaatiota.
- testeihin
Tietääkö joku tutkimusjakson kestosta?
- vastaussinulle
Etkö ymmärtänyt lukemaasi. Tutkimusjakso kestää kuukausia ja lopputuloksella ei tee mitään. Tämä tieto perustuu omakohtaiseen faktatietoon. Kävimme siellä lapseni kanssa jokin aika sitten, ikävä kyllä.
- vastaussinulle
Jatkan vielä eli saimme nimittäin väärän diagnoosin, mitä sitten myöhemmin alettiin hoitaa "sairautena" siellä toisessa paikassa. Sen vuoksi olemme nyt vuosia yrittäneet hakea apua tähän "sairauteen" ulkomailta.
- testeihin
Ok, onko tässä kuukausien tutkimusjaksossa käyntejä miten usein? Montako tuntia testeihin menee viikossa? Olen opiskelija, joten asia kiinnostaa. Mulle tehdään psykpolilla psykologisia testejä, ilmeisesti ne lyhentävät AS-testien kestoa neuropsyk-polilla? Vähän alkaa pelko hiipiä mieleen, jos testit ovatkin huonot ja saan väärän AS- diagnoosin.
- vastataus2sinulle
Aiheesta on valmisteilla parin päivän päästä julkaistava gradu.
- testeihin
Haluaisin asiallisia vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889