Mua vihaa lähes kaikki

rumavain

Itse en vihaa ketään, mutta mua vihataan siksi kun olen ruma ja todella pokkeavan näköinen naiseksi. Ei mulla muuta.

14

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksikailotatsitä

      Täällä? Voivoi. Voitpa miettiä sitä omasta käytöksestäsi ja ilkeydestäsi.

      • verivelipuoli

        Kaltaisesi saasta ei ansaitse edes elää. Jonain päivänä saat vielä turpaasi ja isoveli vetää kurkkusi ei-niin-tylsällä auki.


      • Anonyymi
        verivelipuoli kirjoitti:

        Kaltaisesi saasta ei ansaitse edes elää. Jonain päivänä saat vielä turpaasi ja isoveli vetää kurkkusi ei-niin-tylsällä auki.

        Hei, toivottavasti ymmärrät että tarvitset pitkäaikaisia mielenterveyspalveluja!!!!!!!
        Toista ihmistä kehoitat julmiin tekoihin...


    • nainenmiettii

      Tuskin monikaan, vihaan tarvitaan jotain paljon konkreettisempaa ja henkilökohtaisia tunteita.

      • rumavain

        Ulkonäköni vain jotenki herättää niitä tunteita ihmisen alitajunnassa jne. ehkä se on jotain pelkoa, että se rumuuteni tarttuu tai vastenmielinen ajatuskin, että itse olisivat tämän näköisiksi syntyneet siksi se purkautuu vihana ja inhona, vaikka moni noista vihaajista ei edes tunne mua ei edes ole sanaakaan vaihtanut kanssani joten mistään omasta käytöksestäni ei ole kyse ja koskaan en ole ollut ilkeä muille, päinvastoin ja olen ehkä joutunt olemaan tavallista kiltimpi juuri rumuuteni takia, mutta eipä siitä kiltteydestä ole koskaan ollut hyötyä, ehkä muutama käyttänyt kiltteyttäni hyväksi omiin itsekkäisiin tarkoituksiin.


    • Muainhotaan

      Tiedän miltä tuo tuntuu. Itse aikoinani jouduin koulukiusatuksi ulkonäössä olevien virheiden takia ja sitä kiusaamista kesti yläasteen loppuun asti. Enempi koen ett mua inhottiin ja inhotaan ja vieroksutaan ulkonäköni takia. Pelkkä läsnäolo kuulema pilas yhdeltäkin rinnakkaisluokalla olleelta tytöltä päivän. Muistan vieläkin hänen ilmeensä ja äänensävynsä, kun sanoi muille minusta ett " pitääkö TUON tulla pilaamaan tämäkin päivä". Ikinä en edes ollut sanaakaan sille sanonut tai kohdellut huonosti. Kai mun ulkonäkö on jotain kauheaa ja ruman näköistä, kun siitä on monet kerrat jopa vierailta kuullut. On tuttavatkin naureskellen todenneet mut luontaantyöntävän näköiseksi. Itse en kyllä ole kenenkään ulkonäöstä mennyt totuuksia laukomaan, enkä ole tuttavia ulkonäön perusteella valinnut. Jos olisin ollut yhtä nirso kuin he, niin en mä heidän kanssaan olis tekemisissä ollut. Vaikka jotkut ovat mua loukanneet, niin mä olen sen verran nössö ja kiltti ollut etten ole sanonut samalla tavalla takas, välit olis varmasti mennyt poikki, jos olisin yhtä pahasti laukonut takas.
      Mä olen aina nähnyt ja vaistonnut muista milloin mun seura ja näkeminenkin inhottaa muita. Eräällä kurssilla yks mies mulkoili mua inhoten, mun ulkonäkö ei arvon herran silmää miellyttänyt. Ja tiesin ett muutkin siinä porukassa halveksi mua pelkästään mun ulkonäön takia. Harvoin mun vaisto on ollut väärässä muitten suhteen. Yhdessä työpaikassa yhtä naispuolista työkaveria inhotti kun joutui mun näköisen kans töitä tekemään, hänen mielestään mulla ei olis ollut mitään asiaa myymälän puolelle mun ulkonäön takia. Hän itse piti itseään tosi hyvännäköisenä ja muodikkaana. Eipä muut tuntuneet olevan samaa mieltä, joku naisista haukkui puheissaan häntä töpselinokaksi. Itse olen aina tiennyt ett olen ruma, näkeehän se vanhoista valokuvistakin. Sitä en ymmärrä ett miks pitää rumalle ihmiselle muitten sanoa siitä rumuudesta, luuleeko ne ettei ruma tiedä olevansa ruma vai. On mulle isoa peiliäkin tungettu melkein naamaa kiinni ja sanottu, ett kato miltä ruma naama näyttää. Mä sanoin sille henkilölle, ett yhtä rumaltahan tuo näytti ku viimeks peiliin vilkasin. Mitähän se peilin näyttäjä luuli mun tekevän, rupeavan itkemään vai olisko pitänyt itseni narukiikkuun vetää vai ihan hänen mielikseen.

      • rumavain

        Sulla on samoja kokemuksia kuin mullakin. Mulla koko nuoruus oli sitä, että mua haukuttiin, pilkattiin, naurettiin ja syrjittiin pelkän ruman ulkonäön takia ja sitten nyt keski-ikäisenä tottakai se rumuus on lisääntynyt entisestään ja koko loppuikä vanhuuteen ja kuolemaan saakka lisääntyy edelleen jos nyt enää kauaa viitsii elää tässä.

        Jotkut keski-ikäiset valittaa, että kun ovat niin pahan näköiseksi menny, mutta onhan niillä ollu ainakin se nuoruus siedettävän näköistä aikaa joten niillä on ainakin hyvät muistot ja eletty elämä, mulla ei ole kuin paskoja muistoja jopa nuoruudesta kun olin silloin jo äärimmäisen ruma.

        Nykyiset keski-ikäiset naiset on silti lähes jokainen jos ei nyt kauniita niin ainakin suurin osa on silti normaalin tavallisen näköisiä joten ne ei tuu koskaan kokemaan samaa kuin todella rumat naiset, eikä niitä todella rumia kyllä paljon maailmassa olekaan, mutta jostain syystä muutama nainen on saanut sen kunnian olla tosi ruma ja eihän tosi ruma saa minkäänlaista elämää koskaan.

        Joku voi ihmetellä miksi vielä elän tässä, mutta siihen on syynä ollut oma nössömäisyyteni eli en ole uskaltanut tehdä itsaria, vaikka moni sitä olisi mulle suositellutkin rumuuteni takia. Ehkä joku päivä sen uskallan tehdäkin.


    • Kari_the_saukko

      Miten heidän vihansa ilmenee? Jos kyse on henkisestä väkivallasta, siihen auttaa ainoastaan takaisin lyöminen kaksinkertaisella voimalla. Joskus myös fyysinen lyöminen on keino puolustautua, mutta siihen tarvitaan erittäin hyvä syy, jotta itsepuolustuksen kriteerit täyttyvät.

      Jos kyse on syrjinnästä, voit osoittaa kelpaavasi jollekin muulle. Silloin kuuluu etsiä parempia ihmisiä elämäänsä mikä saattaa tarkoittaa koko sosiaalisen piirisi muutosta. Kun ympärilläsi on tarpeeksi ihmisiä syrjintä saattaa loppua, koska nähdään että olet olet sosiaalinen ja normaali ihminen.

      • JostaNäistäApua

        En oikein usko, että olette niin kauhean rumia, etteikö teistä voisi joillain konsteilla saada ainakin ihan mukiinmenevän näköisiä.

        Nykyään on oikein hyviä meikkejä ja peruukkeja ym, joilla saa ulkonäköään muutettua aika lailla. Näissä asioissa samoin kuin vaateasioissakin voi mennä huippukampaajan, kosmetologin ja pukeutumisneuvojien puheille ja kysellä, mitä olisi tehtävissä.

        Tietysti, jos rahaa vaan on käytettävissä, kauneusleikkaukset voi tulla kyseeseen, mutta kannattaa tarkistaa, että kirurgi on ehdottomasti osaava ja kokenut tekijä kauneusleikkauksien saralla.

        Pyöriihän telkussa vielä varmaan se ohjelmakin, jossa ihmisestä tehdään mahdollisimman hyvännäköinen käyttämällä mahdollisimman monien asiantuntijoiden palveluja - voisikohan sinne vielä hakeutua?


    • tottumuksesta

      Et ole ruma, olet vain enemmistöstä poikkeavan näköinen. Olen jo sinua vanhempi nainen (30 iältäni), ja minulla on samanlaisia kokemuksia, ollut koko ikäni. Olen silti aina vahvasti pitänyt kiinni siitä, että olen kaunis. Nyt vanhemmiten olen huomannut, että se on totta!

      Tiedän tuon ilmiön, mistä kerroit. Ihmiset projisoivat alitajunnassaan olevan vihan (jonka ylimäärän ovat joutuneet yhteiskunnan normien ja sääntöjen vuoksi tukahduttamaan tiedostamattomuuteen) siihen, joka rikkoo tottumuksen. Viha ja aggressio ihmisen tiedostamattomassa on koko ajan ladattuna pinnan alla. Tarvitaan vain ärsyke, joka rikkoo tiedostamattoman pinnan...

      Älä enää koskaan viittaa itseesi sanalla 'ruma'. Se ei ole totuus sinusta.

      • rumavain

        Olen ruma sen lisäksi, että olen enemmistöstä poikkeavan näköinen ja olen jo sen verran vanha (pian 50) että tiedän kyllä ihmisten käyttäytymisen lähelläni olevan inhoa, vihaa, syrjintää ja monet taas olettaa, että olen vähä-älyinenkin ulkonäköni takia joten osa alkaa vittuilee ja tekeen pilaa kustannuksellani. Harva säälii, mutta sellaiseenkin olen törmannyt.

        Ihmettelen todellakin miten se viha voi olla ihmisellä niin luonnollista minua kohtaan pelkän ulkonäön takia ihan kuin olisin itse syypää ulkonäkööni, vaikka näinhän ei todellakaan ole. Ihmiset olettavat kun on ruma, että sen älykin on samaa tasoa ulkonäön kanssa ja että se on automaattisesti luonteeltakin yhtä ruma kuin ulkomuoto edes ottamatta selvää millainen olen.

        Olen elämäni aikana kokenut niin outoa käytöstä ihmisillä lähelläni, että se on aivan käsittämätöntä, että sitä ei edes tavallinen ihminen voi käsittääkään. Onneksi lähtö on ihan kohta käsillä, pääseepä eroon kaikesta ihmisten vihasta ja inhosta.


    • Anonyymi

      Itse olen kokenut suoranaista vihaa oman ulkonäköni takia. Syy miksi joku vihaa toista ulkonäön takia on yleensä ylimielisyys ja yli-ihmis-kompleksi. Ruma on automaattisesti ali-ihminen.

      • Anonyymi

        Itselle tuli kalju sairauden alopecian takia ja mua vihaa sen takia kaikki, koska näytän ihan lapselta vaikka aikuinen olen iän puolesta. t :Vihattu


    • Anonyymi

      Mua vihataan koska mulla on niin pienet Munat. Koulussa kiusattiin kovasti kun oli niin pieni pippeli, tytöt nauroivat. En käy yleisissä saunoissa kun kaikki katselee kun mulla on pienet Munat. En löydä naista, en saa töitäkään. Pahin vamma on miehellä pienet Munat, nyky yhteiskunnassa miehen Munat ovat tärkein mitä miehellä on, ei auta jos olet lahjakas ja ahkera, jos on pienet Munat olet täysi paska. Taidanpa tehdä itsemurhan, ei muukaan auta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe