oko kenelläkään..

epätoivoinen

moikka!

onko kenelläkään kokemusta vauvasta jolla on ilmavaivat alkaneet jo laitokselta?? vauva on kaksi kuukautta ja oireet ei helpota. kaikki on kokeiltu cuplatonista vyöhyketerapiaan ja tutkimuksista maitohappojauheeseen. onko helpotusta luvassa, kun ei oikein vaikuta kolmen kuukauden koliikilta. aika epätoivoinen alan jo olla...tai sitten olen turhan kärsimätön.

t.tiina

4

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kemiläinen

      meidän pojalla alkoi kamalat vatsakivut laitoksella kun oli kahden päivän ikäinen..sekä päivällä että yöllä kirku vatsakipua ja syyksi saatiin minun tupakointini..meillä cuplaton alko auttaa reilun viikon säännöllisen käytön jälkeen.d-vitamiinit ku antaa huuto pahenee eli vika varmaan osittain niis..meillä reilu kuukausi huutoa takana et pari kuukautta viel ku jaksaa pitäis helpottaa..i hope so!=) oletko miettinyt ettei olisi maitoallergiaa?kannattaa ottaa puheeksi neuvolas?

    • iskä

      Meillä on nyt oltu kotona viikko. Elämä on vain yhtä huutoa laitokselta lähdön jälkeen. Kesken unien pikkuinen herää koviin kipuihin ja pienen pystyssä kanniskelun jälkeen nukahtaa. Tätä jatkuu jopa 6tuntia yhteen soittoon. Sitten pikkunen saattaa nukkua kuin tukki vaikka kuinka pitkään.
      Olemme herättäneet hänet syömään max 4 tunnin päästä. Olisiko parempi antaa vain nukkua pidempään?
      Tämä on aika raastavaa ensikertalaiselle ja vieläpä, kun ei ole ollut oltua moisten otusten kanssa paljoa tekemisissä. Kyllä on tippa silmäkulmassa roisilla isälläkin :(

    • Tiina myös

      oma poikani on nyt 12 vuotias; ensimmäiset
      3 kk huusi melkein tauotta;noin 5-6 tuntia
      iltaisin heräsi yöllä tunnin välein.
      3 kk jälkeen iltahuudot loppuivat kuin leikaten;mutta kaksivuotiaaksi heräili öisin
      4-6 kertaa.
      olin aivan loppu ja toivoton,luulin että minulla
      on ainoa vauva maailmassa joka huutaa,kukaan ei ymmärrä ja huuto ei lopu ikinä.
      kun puhuin neuvolassa,lohduttivat vain että
      kaikki rauhoittuu aikanaan,ei paljon lämmittänyt.
      jaksoin nuo ajat ihanien mummien voimalla;
      joka vkl jompikumpi mummeista piti vauvaa yhden
      yön;että sain nukkua.
      päivisin poika oli kuin enkeli, ei mitään.
      toivon että sinulla on tukiverkko joka auttaa,
      saat välillä nukkua ja nauttia yksinolosta.
      tiedän että nyt tuntuu toivottomalle;mutta....
      usko pois; vielä JOSKUS tuo itku on taakse jäännyttä elämää ja sitten on toiset ongelmat,
      tuleva murkku!!! voimia!!!
      lapsi ei huutamiseen kuole!!!

    • äityli

      Meidän ilmavaivat eivät ihan laitoksella alkaneet, mutta muutama päivä kotiin tulon jälkeen se sitten alkoi. Nyt kun poika on 4kk, voin huokaista helpotuksesta ja todeta pahimman olevan ohitse. Vaikka mitä olen muiden juttuja lukenut, vähällä me pääsimme vaan eipä se kaksi kuukautta sitten siltä tuntunut. Meillä kipristelyihin ja ilmavaivoihin auttoi apteekista saatava vatsavaivaiselle tarkoitettu korvike jota nyt sitten olen vähitellen alkanut muuttamaan tavalliseen korvikkeeseen. Meillä oltu korvikkeelle melkein alusta asti. Lisäksi nyt, kun poika alkanut liikkua ja touhuta selvästi enemmän pääsee myös ilmat paremmin ulos. Maitohappobakteereita annan edelleen kaksi päivässä. Meillä tästä selkeä apu.
      Halusinpa vain minäkin kertoa, että se helpottaa kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe