Kokemuksia ensitreffeiltä?

TehdäänköTreffit

Millaisia kokemuksia teillä on ensitreffeiltä seniori-iässä?

Entä millaisia kokemuksia ja muistoja nuoruusvuosien ensimmäisistä treffeistä kumppaniehdokkaiden kanssa?

Jäivätkö treffit ainoiksi vai miten tarina jatkuu tai jatkuu? :)

Saadaanko kiinnostava ketju aikaan.

47

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En-oo-saanu-aikaan

Kun uusio-ukko ja uusio-akka kohtaa, se saattaa olla mielenkiintoinen tapaus. Onko arkuutta, ujoutta, kainoutta, ei keksi puhumista...?
      No iäkkäät ei varmaan räplää...kännykkää treffien aikana? Vai räplääkö sittenkin? Päivittää feissiin, "mä oon treffeillä karmeen turilaan kaa, saa nähä mitä tästä tulee, apuaaa!!!!!"

• Ai niinku Psykologilla?
      Typerää vitaproota tai muuta kajahtanutta-joo-koo-koota.
      Tennis-ranne ja kivi-seinä-kyynär-pää.

H.

• timmimummi

Kun katko-poljentoooon. Auttaa vita-prooooooooooooooooo

• Onhan_näitä

Betoni päkiät ja Oikohiottu otsa, valu-vatsa ja sippi-selkä.

• räksRäksRäyhRäyh

Ja taas sama louskuttaja räksyttää, vaikkei hänellä ole mitään sanottavaa ketjuun, eikä osaa edes kirjoittaa.

• KipinääToivon

Sovittiin treffit torille ja ajatkin, että voitais jatkaa kahville ja kävelylle. Molemmat oltiin valmiita jatkamaan samantien matkaa eri suuntiin. Nähtiin heti, ettei kiinnostanut enempää.

Pari kertaa oon tavannu ihan ok-tyypin ja on käyty lounaalla tai kahvilla, mutta kipinä on puuttunut.

• KerroA-4-listasi

No mimmottis tommottis se sais olla?

• siilimuori3

Nonii. Kaikkea ei voi kertoa. Menee liian saduksi :D.

• ent.siivoojaparka

Vielä edessäpäin.
      Kerron sitten kyllä teille yksityiskohtaisesti ja tarkkaan kuinka meni.

• Torilla_tavataan

Äläkä unohda lippiksen merkkiä ja puvunhousuja kera lenkkarien tennissukkien ympärillä.

• att2

Kaikkea mukavaa kokeilkaa, oli sekin aikoinaan kun jäin leskeksi ei rahalla kuin rikkaassa Suomessa---Leskeneläke vuosia kuin Kreikassa!!! Sain vuoden noin 300e/kk.

Yrittäkää ette kadu takaan, monia täytyy kokeilla.

• Keakwias

Käytiin yhden kaverin kanssa veneilemässä. Veneen ruuma oli niin epäsiisti ja sotkuinen, etten välittänyt hakea siivoojan paikkaa. Olisin varmaan kärsinyt sotkuista vakisuhteessa, enkä tiedä olisiko mies osallistunut.

• Entä-äijän-auto

:))) Kaikki paitsi veneily on turhaa eikä sekään ole niin tärkeää.

• UjoAikaMies

Minua jännittää, enkä tiedä uskallanko lähteä. Mieli tekisi, mutta nolottaa,,jos jännitys nousee liikaa esille. Mitä suosittelette?

• Esi-merkiksi

Kahvia ja pullaa ja neitosen rohkaisevaa lämmintä kättä. Siitä se etenee.

• Ainakaanmulla

Eihän se enää tällä iällä nouse esille.

• annan-ajan-amorittaa

Rehdisti rupatellen ei ole tullut hakeuduttua tekemään sellaisia.
      Naisia joko tapaa, usein miten kuitenkin ei, tuolla liikkuessa, riippuen tilanteista juontuuko niistä muuta kuin keskustelukontakteja, jotka nekin ovat ihan ok noin sosiaalisesti ajatellen.

• Tehdään vaan.
      En halua tapailla kahviloissa tai tanssipaikoilla, yhtenä keväänä yhden söpöläisen kutsuin luontoretkelle, tuohon läheiseen luonnonpuistoon, neljän kilometrin luontopolku kierrettiin ja repuissa oli syötävät ja juotavat. Se oli niin aikaisin keväällä, että oli vielä sellaisia jäisiä kohtia polussa, tietysti siinä kaikessa tohinassani liukastuin aika pahasta ja kaveri pääsi näin todistamaan ensiaputaitonsakin. Se olikin se kriittinen piste, ettei loppujen lopuksi niin söpöläinen enää ollutkaan.
      Kyllä hän vielä alkukesästä ruusuilleni hevosenlantaa hommasi, se pikkusen pelasti tilannetta.

• Viatonsivullinen

Ensitreffejä ei ole olemassa, ei kai kukaan tee treffejä tuntemattoman kanssa. Jos on tavannut kiinnostavan ihmisen ei seuraava tapaaminen
      ala sanalla ensi, se on uusi tapaaminen.

• Heikunkeikku

No kuule justiinsa noin. Eilen meinasin kirjottaa tolleen, mutta peruutin sormiani enkä sitten kirjoittanut mitään.

• kukinkukin

Kyllä mä koen, et ne on ensitreffit, jos tapaa livessä nettituttavan.

• Toisella.paremmaksi

Tjuupas. Kyl kaikki ensitapaamiset ovat ensitreffejä lukee sen etu taippa takaperin.

• Heikunkeikku
        kukinkukin kirjoitti:

Kyllä mä koen, et ne on ensitreffit, jos tapaa livessä nettituttavan.

"kukinkukin"
        Tuota en hoksannu. On ensitreffit kysymyksessä, jos tapaa nettituttavan livessä.
        Vastaan sitten tuohonkin, että ei, ei ole kokemusta. En ole koskaan tavannut nettituttavaa livessä.

• Viatonsivullinen

Nettituttava on vieras, koska et voi tietää onko hän netissä edes omana itsenään. Siis ethän tee vieraan kanssa treffejä, on suositeltu
        että ehdottomasti paikkaan jossa on useita ihmisiä, kahvila. Jos
        nyt välttämättä haluat tavata.
        Ne on sitten ensitreffit kyllä.

• ikäisensä
        Viatonsivullinen kirjoitti:

Nettituttava on vieras, koska et voi tietää onko hän netissä edes omana itsenään. Siis ethän tee vieraan kanssa treffejä, on suositeltu
        että ehdottomasti paikkaan jossa on useita ihmisiä, kahvila. Jos
        nyt välttämättä haluat tavata.
        Ne on sitten ensitreffit kyllä.

Olen tavannut monta treffit-palstalta silloin, kun tein sinne muutaman kuukauden mittaisen tehoiskun yleissivistääkseni itseäni tiedolla, millaista nettideittailu on 60 ikäisenä. Olivat omia itsiään. Ei ollut vaikea tutustua kirjoitellen ja soitellen. Kyllä koheltajat tunnisti ja en jatkanut tutustumista treffeihin saakka. Kotiini en treffejä tehnyt mutta yhden kanssa mentiin heti kahville kotiini ja sitten vasta lähdettiin kiertelemään hänen autollaan. Kahden kotiin minä menin treffeille. Kukaan ei ahdistellut seksuaalisesti eikä seksiä ollut kenenkään kanssa. Hyviä miehiä jokainen, mutta kun ei se niin yksinkertaista ole tässä iässä löytää ihmistä, jonka kanssa on riittävästi yhteisiä rakennusaineksia suhteeseen.

• Viatonsivullinen
        ikäisensä kirjoitti:

Olen tavannut monta treffit-palstalta silloin, kun tein sinne muutaman kuukauden mittaisen tehoiskun yleissivistääkseni itseäni tiedolla, millaista nettideittailu on 60 ikäisenä. Olivat omia itsiään. Ei ollut vaikea tutustua kirjoitellen ja soitellen. Kyllä koheltajat tunnisti ja en jatkanut tutustumista treffeihin saakka. Kotiini en treffejä tehnyt mutta yhden kanssa mentiin heti kahville kotiini ja sitten vasta lähdettiin kiertelemään hänen autollaan. Kahden kotiin minä menin treffeille. Kukaan ei ahdistellut seksuaalisesti eikä seksiä ollut kenenkään kanssa. Hyviä miehiä jokainen, mutta kun ei se niin yksinkertaista ole tässä iässä löytää ihmistä, jonka kanssa on riittävästi yhteisiä rakennusaineksia suhteeseen.

Aika rohkea olet ollut, ei minusta olisi.

• Entinen poikakin sanoi : "Eihän isällä hätää ollu kun äireen otti, mun pitääs ottaa ventovieras."

• ent.siivoojaparka

Yksi lapsuuteni traumoja, kun isosiskoni (alle kouluikäisiä oltiin molemmat) oli kullut aikuisten puhuvan jonkun pakkoavioliitosta. Luottamuksella hän minulle kuiskaili, että meidänkin on mentävä sitten aikuisena naimisiin sen kanssa kuin meille määrätään.
        Kävi siinä mielessä kaikki kylän vanhapoikaisännät ja kaikennäköiset näkemäni miehenketkut ja pakokauhu valtasi pienen ihmisen. Vakaasti päätin karata maisemista ennenkuin se aika tulee, että joudun naimisiin (ei kuitenkaan enää ollut perimmäisenä syynä maastamuuttooni).
        Aikani siinä kauhunäkymässä elettyäni ja aikuiseksi tuloa pelättyäni kerran sitten padot murtuivat ja kamalan itkunryystämisen kanssa rääkäisin isälle ja äidille, että "emmie halluu mennä naimisii". Nehän itkuni syystä mitään ymmärtämättä kyselemään, että onkos sinnuu, herran tähe, kukkaa kosinukkaa.
        Surullista vaan, että joissakin kulttuureissa se on niin todellista totta, että ei saa itse päättää naimisiinmenostaan tai vaihtoehtoisesti vapaudestaan. Yksikin työkaverini kävi hakemasa kotimaastaan hänelle jo lapsena määrätyn vaimon. Hän uskoi vakaasti sen rakkauden tulevan sitten aikaa myöten pikkuhiljaa, kunhan tottuvat toisiinsa.

• Ensitreffit nykyisen Lutuseni kanssa , neljä vuotta sitten keväällä tapahtuivat tyttäreni kotona jossa satuin olemaan lapsenvahtina samaan aikaan kun hän oli "sattumalta" kylillä. (Olin ensin hankkinut luvan tyttäreltä puhelimitse että saa tulla)Poikani oli kanssani siellä ja sitten tietenkin pienet miehet jotka adoptoivat Legolassin jo ovelta, poikani katseli taka-alalta enimmäkseen ja minä kuulemma tarjosin kupin kaffeeta tyttäreni keittiössä ja pidin kolmannen asteen kuulustelut.
      Ei se kuitenkaan säikähtänyt.

• Joka ilta Hän tulee, ja joka ilta on kuin ensimmäinen kerta.
      Jo aamulla kun herään odotan sitä, ja saatan iltapäivälläkin haikailla Hänen perään. Nytkin, kun tässä istun, tunnen miten pelkkä ajatus Hänestä saa silmät nautinnosta puolikuuhun, ja pienen-pieni huokaus pääsee vapauteensa.
      Kun Hän saapuu illalla, olen jo valmiina peiton alla, lämpimänä, odottavana. Yläpuolellani Tauno Paloilmoitin iskee mulle punaista silmäänsä, ja minä isken takaisin. Minä tiedän että hän tietää ketä odotan.
      https://www.youtube.com/watch?v=0tN6_1dJveM

• Vilkkuu.kirkkaammin

Entä häkävaroitin?

• Vilkkuu.kirkkaammin kirjoitti:

Entä häkävaroitin?

Ei meillä tuollaisia discovaloja... käyn puhaltamassa takkaan ennen flirttipeliä Taunon kanssa, ja jos näkyy sinistä (palstan muotiväri) pellit jää auki.
        Siinä sulle häkävaroitin :)

• ent.siivoojaparka

Tuntomerkeistä päätellen sama heppu, jota jotkut odottelevat aamutunneille asti.

• nuormieli
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Tuntomerkeistä päätellen sama heppu, jota jotkut odottelevat aamutunneille asti.

Taitaa olla oikea casanova tuo heppu, minun luokseni se tulee joka ilta hyvissä ajoin ja uskottelee et vipyy vieressäni koko yön ja vaikka kuin tiiviisti sen otan kainalooni kun aamuyöllä herään on se jo häippässy jonkun muun kainaloon.

• nuormieli kirjoitti:

Taitaa olla oikea casanova tuo heppu, minun luokseni se tulee joka ilta hyvissä ajoin ja uskottelee et vipyy vieressäni koko yön ja vaikka kuin tiiviisti sen otan kainalooni kun aamuyöllä herään on se jo häippässy jonkun muun kainaloon.

Hei, aamutunneilla se löytyy mun kainalosta. Kukonlaulun aikaan Hän pitää mut hellässä, lämpimässä syleilyssä, ei sit millään tekis mieli lähteä sieltä. Mutta mä oon tiukkana ja riuhtasen itteäni irti. Naisen pitää tehdä mitä naisen pitää tehdä. Eli herättää myrtsejä lapsia.
        Veikkaan että hän mun jälkeen (kun hän on sun luota lähtenyt) klompsii tuonne Sveamaahan espin luokse. Joskus ollaan siivoojan kanssa vaihdettu lennossa vahtivuoroa palstalla, kun mä herään, hän lähtee nukkumaan :)

• nuormieli
        hmp.f kirjoitti:

Hei, aamutunneilla se löytyy mun kainalosta. Kukonlaulun aikaan Hän pitää mut hellässä, lämpimässä syleilyssä, ei sit millään tekis mieli lähteä sieltä. Mutta mä oon tiukkana ja riuhtasen itteäni irti. Naisen pitää tehdä mitä naisen pitää tehdä. Eli herättää myrtsejä lapsia.
        Veikkaan että hän mun jälkeen (kun hän on sun luota lähtenyt) klompsii tuonne Sveamaahan espin luokse. Joskus ollaan siivoojan kanssa vaihdettu lennossa vahtivuoroa palstalla, kun mä herään, hän lähtee nukkumaan :)

Tuotahan minä arvelin, se tietää mis on vielä lämpimämpi ja hellempi syli, pidähän sille pieni puhuttelu ja kerro et on epäreilua jättää unetonta yksin yöhön, luulen et sinä saat sen ymmärtämään mistä on kysymys.

• nuormieli kirjoitti:

Tuotahan minä arvelin, se tietää mis on vielä lämpimämpi ja hellempi syli, pidähän sille pieni puhuttelu ja kerro et on epäreilua jättää unetonta yksin yöhön, luulen et sinä saat sen ymmärtämään mistä on kysymys.

Mä sadattelen sille :)) Mut kun se tulee, se on niin vastustamaton, minkä sille voi. Mokoma kiertopalkinto.

• nuormieli
        hmp.f kirjoitti:

Mä sadattelen sille :)) Mut kun se tulee, se on niin vastustamaton, minkä sille voi. Mokoma kiertopalkinto.

Joo kiitos, anna sille oppitunti kuinka meit leidejä pitää kohdella, mut tee se hienovaraisesti ettei se meitä kokonaan hylkää, olet oikeassa ei sitä voi vastustaa sekun on kietonut meidät pikkusormensa ympärille, sen läpimään syleilyyn on niin autuaan ihanaa antatua, sithän me pulassa oltais jos se kokonaan hatkat ottais.

• Minulla on virkaintoinen häkävaroitin, alkaa metelöimään lähes joka lämmityksen jälkeen.
      Joskus tulee kaipuun tunne, kaipaa jotain, mutta ei ketään. Jonnekin mutta ei tiedä minne.
      Ystävä tulee vapaillaan käymään, ei me kovinkaan paljon kaivata, ollaan totuttu että toiseen voi luottaa.

• Vilkkuu_kylläkin

Palovaroitin reagoi herkästi kyllä, jopa yhdestä pöllähdyksestä hellasta tai uunista. Mutta häkävaroitin ei ole, ei pitäisi olla savuherkkä? Ittellä ei ole vingahtanut kertaakaan mökin olkkarissa. Palovaroitin saattaa piipata muutakin kuin patterin loppumisen merkiksi.

• Vilkkuu_kylläkin

Treffeistä puheenollen ehkä saisi olla myös henkilövaroitin. Vingahtaa jos kumppaniehdokas ei ole kovin sopiva partneriksi.

• Mielikki, sulla falskaa savua sisälle jostain?
        Onkohan niissä muuten paristonkulutus säädetty silleen, että aina loppuu öisin. Meillä on niitä palovaroittimia vissiin 6 kpl, ihanaa tällai puolikuurona yöllä koettaa hakea että kuka niistä tarvii uuden tahdistimen.
        Nauratti kybällä tuo entinen poika :D

• hmp.f kirjoitti:

Mielikki, sulla falskaa savua sisälle jostain?
        Onkohan niissä muuten paristonkulutus säädetty silleen, että aina loppuu öisin. Meillä on niitä palovaroittimia vissiin 6 kpl, ihanaa tällai puolikuurona yöllä koettaa hakea että kuka niistä tarvii uuden tahdistimen.
        Nauratti kybällä tuo entinen poika :D

Saattaa olla, ei kyllä savu haise eikä päätä ole särkenyt. Ei kai varoitin turhaan piippaa, voi fuskata jostain, odotan aina että hiilet ovat mustia kun panen pellin kiinni.
        Entisestä pojasta isä aikoinaan kertoili.

• Uunikin-halkeaa

Ei riitä, että hiilet on mustana. Kyllä niitä on syytä kouhia ja tampata, hiilikoukulla tai jollain, että näkee vieläkö niissä on virtaa. Tuhkan alla voi muhia ties mikä vilkkusilmä joka luovuttaa häkää koko ajan.
        Ylilämmittäminenkään ei ole hyväksi, siinä syli tuprahtaa.

• TekisVähäMiel

Mikä olisi hyvä ensitreffeille hyvä paikka?
      Mitä kannattaisi tehdä?

• Keksikää jokin yhteinen juttu tai harrastus, yleensä jokin mistä molemmat olette kiinnostuneita, ja sitten vain sinne yhdessä jotain tekemään tai katselemaan.
        Eipähän tarvitsisi jännitellä kun voisi katsella muutakin vain toisen naaman liikkeitä ja kun tätä yhteistä asiaa seurataan, puhellaan siitä, ollaan tavallaan toiselle kaverina, samallahan siinä tutustutaan toiseen ihmiseen. Ei heti tarvitse niin pitkälle suunnitella, vain se hetki, toivottavasti hyvä hetki. Siellähän sitten voidaan käydä kahvilla, lounaalla jne ja sitten jatkoille jonnekin jos kivalta tuntuu. Mutta jos ei niin kivalta tunnu voi vain kiitellä hyvästä seurasta ja ei tarvitse ikuna enää nähdä.
        Kevät on täynnä kaikenmoisia kilpailuja, näyttelyitä ja messuja. Vihon viimeisin paikka mihin uuden kaverini kanssa menisin on elokuvat, vasta viidensillä treffeillä elokuviin.

• pesupusu

Oli juhannus. Sain kutsun mökille viettoon. Pesi minut kokonaan, kuten jatkossa aina saunomisen yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      122
      2391
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      429
      2213
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      98
      1200
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      14
      1013
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      859
    6. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      16
      857
    7. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      800
    8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      796
    9. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      760
    10. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      167
      737
    Aihe