opamox koiralle ???

DONNALAINEN

Eläinlääkäri sanoi tänään ,että koiralle voisi määrätä opamoxia rauhoittamaan ???? KOKEMUKSIA???

15

9440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hajamielinenkö

      Jos eläinlääkärillä niin sanottiin niin uskon että se on hyväksi. En oo käyttänyt ite koiralla

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä.


    • 8090

      Rauhoittamaan mitä? Tilapäisesti vai jatkuvaan käyttöön? Miksi pitää olla rauhallinen? Ei ole ensimmäinen tapaus minkä kuulen. Kautta aikojen koirilta on viety palleja, jotta niistä saadaan rauhallisia paikallaan makaavia lihapullia.

    • DONNALAINEN

      Tilapäiseen elämän muutokseen tukemaan. Vain muutamaksi päiväksi...

    • Kerroppa enemmän :Z :< :O Mistä syystä pitää jollakin lääkkeellä rauhoitella? Ja siis opamox on ihmisille, onko oikeasti ihan koirille työnnettäviä lääkkeitä?

      Mistä ongelmista ei pääse eroon että tarvitsee rauhottavia?

      Aloitus on niin ympäri pyöreä että kiinnostaa kovasti :D :)

      • Anonyymi

        Meillä esimerkiksi koira alkoi pelkäämään yllättäviä ääniä kun jotkut muksut heitti papattimaton uutenavuotena koiran jalkoihin. Ukkonen, raketit ja katolta putoava lumi aiheuttaa läähätystä, tärinää ja levottomuutta, mitkään reseptivapaat valmisteet ei tehoa ja koiran pelko pahenee koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä esimerkiksi koira alkoi pelkäämään yllättäviä ääniä kun jotkut muksut heitti papattimaton uutenavuotena koiran jalkoihin. Ukkonen, raketit ja katolta putoava lumi aiheuttaa läähätystä, tärinää ja levottomuutta, mitkään reseptivapaat valmisteet ei tehoa ja koiran pelko pahenee koko ajan.

        Meillä sama juttu ja koira ei pysty edes nukkumaan kun ukkostaa.Läähättää ja itkee ja pelkää. Rauhoittava lääke on kyllä silloin tarpeen.


    • Anonyymi

      Toimii koiralla esim päivän hoitona tai muutaman päivän /vkon. Ei saa käyttää pitkään mutta ell neuvoo. Esim rakettipelko uutenavuotena, matkan ajaksi jne

    • Anonyymi

      Meillä 12v paukkuarka koira saa 31.12.20 ilotulitteiden vuoksi neljäsosan opamoxin n klo 16.On sitten pelottomampi kotona meidän kanssa

      • Anonyymi

        Minkä millisisestä opamoxista neljäsosa,meillä kanssa paukkuarka koira🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä millisisestä opamoxista neljäsosa,meillä kanssa paukkuarka koira🤔

        Mikä vahvuus? 15 vai 30 mg?


      • Anonyymi

        Minkä kokoinen koira?


    • Anonyymi

      Hmm.. Itse pamiloita pahimpina aikoina käyttäneenä, en antaisi koiralle kuin viimesessä hädässä harvoin.. Jos taas pitäs pameilla koiraa useamman kerran kuussa rauhoitella veisin lopulliselle piikille..

    • Anonyymi

      Itse ole kokeillut uutena vuotena opamoxeja koiralleni, joka on muutenkin arkisin hyvin ääniherkkä ja pelokas koira, rescue koira siis kyseessä. Iso koira kyseessä joten antanut 15mg -30mg ja myöhemmin vielä 15mg jos näyttää että tarvitsee. Toki suosittelen että näitä käyttäessä aloittaa pienellä ja lisää vähitellen sekä seuraa koiraa kokoajan.

    • Anonyymi

      Et kokeile uuden vuoden kunniaksi ja vuoksi omaa lääkettäsi koiralle! Jos tosiaan eläinlääkäri muka sitä määräisi, asian on eri, muttei nyt se taida olla koiran peruslääkitys pelkoon tai mihinkään muuhunkaan. Sileota taitaa lääkäri lähinnä ehdottaa...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe