Sini ikävöi Mikaa.
Miksi esitätte alistamiseen oikeus: samannäköisyys tai kloonaaminen?
Entä tämä uskonnollinen kansainvälinen, epätodellisuuden kupla, kivun tuotto, naisen kehon olemukseen, uskonto loukkaus: haureus, jatkuva pitkä-aikainen tila?
Heippa mitä uusi isä?
Heippa mitä tuore isä?
Nainen: -Ei ne käytäkään tätä mielellään.
Ei heidät, on alistettu siten vankina pitäminen, muun muassa pitkä-aikainen painostaminen jumalkäsitys.
Ei, muun muassa minä. Ja ihan oman henkeni turvallisuuteni puolesta, mutta hänen efektiiviseksi kehotuennaksi, kiinnostuen, ulkopuolisen aiheuttamasta varjo, kuva-silmikoton alue: Kokkolassa, ulkopuolisen hahmon käytöstä, väkivalta-tekoon pakottamisena.
Ja ihan hänen henkensä, turvaamiseen, hänen ollessa lapsi, ei rankaistava.
Ei ole sellaista rahaa: efektiivisin, lasten murhin: kehotuennoin, yleistämiseen, tai sen oikeutta pyytäen.
Nainen
Ulkopuolisesta
Mies: Olen luullut, saavani harjoittaa kristinusko: efektiiviset lasten murhat kehotuennoin.
Mika: Sini tiputtaa rahan oikeudessa pois.
- Ja sillekin on syynsä. Hän sanoi ja lähti ajamaan, pois, poltto-aine sulku, ja lensi sen takia.
Flash-normittomuus
Flash-normiton: kehon ylävartalo, ylirasite-tila: yleiskunnoton, väsymyksestä
myös kasvojen osin: liikkeet hidastuminen: huoli, huolissaan, huolehtiminen
välinpitämättömyys esittäen
Sini: Tässä
- Eihän, me päästä ikinä tästä pois.
Ei sisareni Sarianne ei ole yleistämiseen, ulkoinen läheisyydenkyvyttömyys frigidismipoistoton, pitkä-aikaisen selibaatin tila: käyttö esitellen kasvoilta.
On kielto: Suomen valtio, lasten murhien tekeminen, kansanomainen, yleistämiseen
Myös kaikki muut valtiot!
Sini: Ei tarvi.
MIES: Mä oli käsittänyt väärin tämän...
Ei käyttö, raha oikeus, tai rankaista.
Sini
sukupuolenvaihtoina
se on sukupuolenpostoina niiden vaihtoina.
ei pitkä-aikainen tila
Kunta Lohtaja
1
100
Vastaukset
- ToistaennytSinde
Suomen kuvalehti
nainen, vanhushoito-työstä
- Paska ei saada.
Otsikko Joulun aika-lehti
- Mikä on syntiä?
Artikkeli: Täällä ei tarvitse muistaa.
Artikkeli alkaa sivuilta 31 & 35 jälkeen: Mikä on syntiä?, artikkelin jälkeen, sivut: 36-41
"Täällä ei tarvitse muistaa-otsikolla." Vantaan hoivakodista, muistisairaille, vanhukselle, kuvassa esiintyvä, vanhusten, meedio-istunto ryhmä, nainen tumma, pitkä, ei ole lääkäri.
Terveisin hän tumma, mies: Jolle kuvan otsikon nainen, toteaa: Ei ole mummu.
Joka toteaa, vasta nyt: Vuodesta 1991: Täällä ei tarvitse, muistaa. Lausetta toistaen
Että mitä helvettiä mun pitäisi taas tehdä, siskoni kehotuennassa an-aerobinen?
Tässä on yleistämiseen, sisarus-suhteen halventaminen kielto, ohjelman laiminlyönti.
Yleistettynä
Sini: Ja kuka tätä on antanut taas nostaa, pakotettuna ja pakonalaisena pitäen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145